18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb wel een zoontje van bijna 3 die speelt met auto’s en de jongste heeft dat nu overgenomen. Wat hij verder daarnaast leuk vindt is zo kralenrek en vinger verf wel erbij blijven anders verdwijnt t zo in z’n mond🤣

2 jaar geleden

De zandbak!! Daarnaast blokken, duplo en van die plastic dieren. Verder zijn boekjes hier ook een groot succes.

2 jaar geleden

Hier vooral met deze 3 dingen. Die foam glijbaan hebben we gekocht voor haar ontwikkeling, dat ze veel kon oefenen met klimmen en staan. We merkte dat ze bij monkey town veel meer haar zelf kon ontwikkelen. Maar hier gaat ze dus de hele dag op en af. Soms speelt ze nog met de blokkentafel. Maar al het andere 'kleine speelgoed' blijft liggen.

2 jaar geleden

Grote plastice voetballen en mini voetbal. Speel piano’s blokken

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Hier vooral met deze 3 dingen. Die foam glijbaan hebben we gekocht voor haa ...
Wat een leuk ding. Waar heb ne die gekocht?

2 jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Wat een leuk ding. Waar heb ne die gekocht?
Bij bol.com! Hij is hier echt een hit, elke dag opnieuw. Ik ben blij dat we die gekocht hebben want ze heeft er echt heel veel plezier aan.

2 jaar geleden

Hier loopt ze de hele dag met een pop rond! Die wordt in een bedje gestopt en in de kinderwagen waarna ze ermee rondloopt.

2 jaar geleden

Loopfiets, loopauto, auto's en hij is helemaal gek van zijn politie/ziekenhuis/brandweer station met auto's! Daarnaast speelt hij t liefst buiten en dan zijn de glijbaan, zandbak en voetballen zijn favorieten🤣 Sinds hij door heeft dat boekjes er zijn om te (voor)lezen, vind hij die ook wel leuk.. maar hij speelt letterlijk o-veral mee🤣

2 jaar geleden

Auto's zijn hier al een hele tijd een groot succes! Daarnaast houten blokken, treintjes. Ook ballen vind hij heel erg leuk en boeken. Alex speelt eigenlijk overal mee. Het liefst komt hij met van alles naar je toe en hij speelt het liefst waar het eigenlijk niet mag of handig is....op de bank 😂🫣😅

2 jaar geleden

TS, wat doet je dochtertje dan? Je zegt, ze scharrelt een beetje rond. Misschien dat ik het even wil visualiseren haha.

2 jaar geleden

Onze dochter scharrelt ook rond. Liefst met haar knuffelhondje of haar regenmaker in de hand. Loopt heel content door de kamer en trekt eens een kussen op de grond hier en daar. Als ze speelt is het met Duplo, diertjes of (Houten) puzzels

2 jaar geleden

Kleurpotloden en een kleurboek, Duplo, zoef zoef dieren (nog niets met de banen, maar de muziekjes aan doen laat haar al dansen) en bij mijn ouders en de opvang met babypoppen.

2 jaar geleden

Hier vindt ze de glijbaan erg leuk die we van buiten naar binnen verhuisd hebben, haar Ikea keukentje, poppenwagen met pop en de loopauto erg leuk! Ook hebben we een little dutch treintje met blokjes waar ze leuk en geconcentreerd mee speelt om de blokjes weer op de stokjes te zetten. En dansen op K3 🕺🏻

2 jaar geleden

Boekjes, knuffels, speelgoed van haar grote broer (van auto’s tot aan een dokterskoffertje) en vooral wil ze hele dag met eten bezig zijn. Plat stampen en dan het liefst weer in haar mond doen, dat soort dingen🤣🤣

2 jaar geleden

Pikler driehoek, dokterset, auto’s grote broer, pop, loopwagen en fietsje, boekjes lezen en achter mama aanwandelen en kijken wat ik doe 😂 soms kan ze zich een hele tijd vermaken en dan weer mag ik de hele dag het vermaak organiseren 😅

2 jaar geleden

Hier met vanalles van auto’s, de grote vtech trein, bal, blokken maar ook met alle dingen van in het huis. De wasmand de pottekes lege cola flessen de afstandsbediening

2 jaar geleden

Mega blocks is hier een groot succes!