11 Reacties
茅茅n jaar geleden
Onze dochter slaapt van 20:00 tot 9:00/9:30 en haar dutje is van 13:00 tot 15:30/16:00
茅茅n jaar geleden
Ik herken dit mijn dochter slaapt ook zo 3 uur馃ぃ laat haar ook altijd lekker liggen maar maak haar wel wakker rond 15.00 als ze nog slaapt want anders heeft ze niet genoeg slaap rond 18.30/19.00.
茅茅n jaar geleden
Hahaha meer lang slapers dus! Op t kinderdagverblijf slaapt hij altijd iets korter, misschien beetje extra bijslapen!
茅茅n jaar geleden
Oh hier ook een langslaper 's middags hoor 馃槉 dochter is ook bijna 19 maanden en slaapt overdag van 11.00 tot 13.30u. Oudste moet erna uit school gehaald worden dus langer gaat niet. 's Nachts slaapt ze van 20.30 tot 7.00u
Op vrije dagen/weekend verschuift de tijd nog wel eens of laten we dr wat langer liggen.
Op kdv slaapt ze gemiddeld 1,5 uur. Dag erna haalt ze sowieso wel wat slaap in merk ik.
茅茅n jaar geleden
Waauw ik zou het wel weten als hij hier zo zou slapen 馃檲馃檲 gewoon lekker laten liggen, kan hij maar deugd van hebben. En jij ook 馃槈
茅茅n jaar geleden
Als hij snachts goed slaapt tot smorgens! Dan lekker laten toch zelf ook even handjes vrij! Mijn dochter word dan extreem vroeg wakker en wij wekken haar altijd
茅茅n jaar geleden
Van wakker maken wordt hij hier nooit zo gezellig en doen we alleen als het echt te gek wordt. Maakt nachten van 19.30-7.30/8.00. Dit is wel een voorwaarde voor lange slaapjes overdag vind ik. Overdag vaak wel de 2,5/3 uur.
茅茅n jaar geleden
Zijn er kindjes die ook erg vroeg wakker zijn (lees 5:00-5:30) en daarom kindjes wel wakker maken? Ik weer soms niet goed wat te doen! Merk op korte termijn geen verschil tussen wakker maken versus laten slapen. I