8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even. Bij ons zoontje is het ook bijna 27 graden op de kamer. Heb een pyama aan gedaan met korte mouwen en kort broekje. En het raam staat nu een stukje open maar blijkt niet echt af te koelen 😥 overdag laat ik alles dicht tot de zon weg is maar koelt niet hard af.

één jaar geleden

Dat is ook het enige dat je kan doen denk ik, of een airco aanschaffen 😊

één jaar geleden

Ohja, we doen zelfnog wel eens een koelpack voor de ventilator of zo'n waaier leggen voor koele lucht. Dan krijg je wel een koel briesje. Misschien dat dat nog iets helpt.

één jaar geleden

Hier 25 graden en mevrouw moet en zal onder een dikke deken. Ze is drijf en drijfnat na haar middagslaapje. Ligt al in ondergoed. En uiteraard wil ze ook niet zonder slaapzak, dus al een dunne hydrofiele aangeschaft. Pffffff lastig hoor

één jaar geleden

Houden jullie overdag wel alles pot dicht?

één jaar geleden

Houden jullie overdag wel alles pot dicht?
Ja! Maar het lijkt snachts nu ook niet echt af te koelen. Wij hebben airco in de woonkamer en zolder en daar koelt het wel af (duh!) maar de tussenverdieping blijft ook 27 graden. M’n zoontje sliep gisteren nog in z’n boxershort en winterslaapzak (ik had niks anders) en op zich geen problemen gehad. 😅 Ook nog even gecheckt vannacht maar hij voelde niet warm. Nu een boxershort en een slaapzak zonder mouwen.

één jaar geleden

Reactie op tango

Ja! Maar het lijkt snachts nu ook niet echt af te koelen. Wij hebben airc ...
Wat ellendig hè! Ik zie al op tegen hoog zomer 😔

één jaar geleden

Reactie op tango

Ja! Maar het lijkt snachts nu ook niet echt af te koelen. Wij hebben airc ...
Ik denk dat m’n zoontje liever MET mouwen slaapt, het was een dramatisch en onrustig nachtje 🥱