22 Reacties

4 jaar geleden

Op z'n verlanglijstje komt: - Duplo - Loopfiets - traptrekker - speel werkbankje met gereedschap - houten puzzels met letters of cijfers of diertjes - boekjes - uitwasbare en niet giftige (en niet al te vlekkende) krijtjes - kleding (want hij heeft al best wel veel speelgoed, dus niet elk cadeau hoeft speelgoed te zijn)

4 jaar geleden

Dit is echt heeel leuk 馃グ verder Houten speelgoed, boekjes, scoot & ride (2in1 step), eerste schoentjes

4 jaar geleden

Niet perse alleen voor een jongen maar in dit topic zijn heel wat idee毛n al gedeeld 馃槈 https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2021/verlanglijstje-1-jaar-7l7Da6

4 jaar geleden

Na heel lang twijfelen en zoeken is het uiteindelijk dit geworden. Hij kan er nu nog niet zo heel veel mee, maar omdat we al zoveel speelgoed hebben van de oudste ook, vond ik dit wel heel leuk om te geven.

4 jaar geleden

Wij hebben dit gehaald Ons 3de kindje hadden speelgoed voor baby/peuter al groot deel weg. Bewust beetje wat gekozen waar hij dan ook komende jaren zoet mee is. Mijn zoontje van 6 en dochter van 4 waren ook zeer te spreken over deze 3 dingen dus denk een groot succes 29juni 馃槤

4 jaar geleden

Van mijn ouders krijgt hij deze ook super leuk 2 in 1 brandweerwagen die omgetoverd kan worden naar een brandweerkazerne - vtech brandweerauto Andere was - Little tikes auto - vtech kubus - vtech vuilniswagen (kan ook meteen gebruikt worden als loop auto kunt er op zitten)

4 jaar geleden

Van opa en oma krijgen ze een Lego/Duplo tafel, kan je kopen met 1 of 2 stoeltjes erbij. Super leuk voor over een half jaartje

4 jaar geleden

Hij krijgt van ons zo鈥檔 klimrek voor binnen. De ladder en glijbaan zijn los, dus makkelijk weg te bergen. Kan hij zijn energie goed kwijt 馃槀馃槄

4 jaar geleden

Deze drie delen

4 jaar geleden

Reactie op Ukje21

Hij krijgt van ons zo鈥檔 klimrek voor binnen. De ladder en glijbaan zijn los ...
Hoe noemt dit?

4 jaar geleden

Reactie op Ukje21

Hij krijgt van ons zo鈥檔 klimrek voor binnen. De ladder en glijbaan zijn los ...
Heb je een link waar je dit kan kopen?

4 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Heb je een link waar je dit kan kopen?
Ik heb het hier gekocht. Onder kan je de onderdelen selecteren die je hebben wil, kan je hem zelf samenstellen https://mobiel.kinderwonderland.nl/speelgoed/houten-klimrekken/katehaa-activity-cube-sets

4 jaar geleden

Ik zit te denken om mijn zoontje een abonnement op speeltegoed te geven. Daar kun je verschillende soorten klimrekken als hierboven huren voor een aantal maanden, en daarna weer wisselen voor iets anders.

3 jaar geleden

Reactie op Lielieke

Ik zit te denken om mijn zoontje een abonnement op speeltegoed te geven. Da ...
Wat een goed idee

3 jaar geleden

Via welke site

3 jaar geleden

Reactie op 07-07-21

Via welke site
Speeltegoed.org

3 jaar geleden

Max krijgt een hele gave stoere loopfiets 馃槏alleen nog even inpakpapier halen en dinsdag is het al zover馃コ馃槏馃懚馃徎

3 jaar geleden

Een activiteitenbord waarbij alles aangeraakt kan worden en dan draait, open-/dicht gaat of op een andere manier beweegt. Om spelenderwijs te leren hoe ritsjes werken, stopcontacten, tandwieltjes, schoenveters etc.

3 jaar geleden

Reactie op Wowo

Een activiteitenbord waarbij alles aangeraakt kan worden en dan draait, ope ...
Wat leuk, waar heb je deze van?

3 jaar geleden

Reactie op liskee3

Wij hebben dit gehaald Ons 3de kindje hadden speelgoed voor baby/peuter al ...
De truck is hier al een tijdje een groot succes ! Mn allerliefste opa, die leest heel graag de krant...馃拑 Over een tijdje droom je die ;)