Op z'n verlanglijstje komt:
- Duplo
- Loopfiets
- traptrekker
- speel werkbankje met gereedschap
- houten puzzels met letters of cijfers of diertjes
- boekjes
- uitwasbare en niet giftige (en niet al te vlekkende) krijtjes
- kleding (want hij heeft al best wel veel speelgoed, dus niet elk cadeau hoeft speelgoed te zijn)
Na heel lang twijfelen en zoeken is het uiteindelijk dit geworden. Hij kan er nu nog niet zo heel veel mee, maar omdat we al zoveel speelgoed hebben van de oudste ook, vond ik dit wel heel leuk om te geven.
Wij hebben dit gehaald
Ons 3de kindje hadden speelgoed voor baby/peuter al groot deel weg.
Bewust beetje wat gekozen waar hij dan ook komende jaren zoet mee is. Mijn zoontje van 6 en dochter van 4 waren ook zeer te spreken over deze 3 dingen dus denk een groot succes 29juni 馃槤
Van mijn ouders krijgt hij deze ook super leuk 2 in 1 brandweerwagen die omgetoverd kan worden naar een brandweerkazerne
- vtech brandweerauto
Andere was
- Little tikes auto
- vtech kubus
- vtech vuilniswagen (kan ook meteen gebruikt worden als loop auto kunt er op zitten)
Ik zit te denken om mijn zoontje een abonnement op speeltegoed te geven. Daar kun je verschillende soorten klimrekken als hierboven huren voor een aantal maanden, en daarna weer wisselen voor iets anders.
Een activiteitenbord waarbij alles aangeraakt kan worden en dan draait, open-/dicht gaat of op een andere manier beweegt. Om spelenderwijs te leren hoe ritsjes werken, stopcontacten, tandwieltjes, schoenveters etc.