172 Reacties
5 jaar geleden
Kan niks eten wat ik zelf klaar maak ik walg van de geur eigenlijk alle geuren 🤢 enorm cravings naar pannenkoeken en ijs of ijsblokjes of ijskoud water
5 jaar geleden
Cravings dingen met vlees: worstenbroodje, broodje knakworst en hartig vooral, chipjes enzo. Ik was een enorme koffiedrinker maar daar moet ik nu echt niet meer aan denken 😬 cravings vooral sinds afgelopen week en ik ben nu precies 8 weken. Afkeer voor o.a. koffie eigenlijk al vanaf het begin van de zwangerschap
5 jaar geleden
Reactie op pamela19
Ik had ook ijsblokjes 🤣
Oh god nu wil ik het weer ehhh 😅
5 jaar geleden
Ik walg van de geur van paprika😩 en van koffie.
Ik heb vooral zin in ijskoude frisdrank, kaas en soep
5 jaar geleden
Reactie op WRG
Voor een broodje gezond zonder mayo mag je mij wakker maken. Voor choco mag ...
Jaa broodje gezond met mayo en kaas heb ik ook plots zomaar ineens wil ik dat
5 jaar geleden
Hier is al een topic over ☺https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2021/food-cravings-Vj65jG
5 jaar geleden
Ik heb dat nog niet zo eigenlijk. Op hoe veel weken zijn jullie nu en sinds wanneer heb je die cravings?
5 jaar geleden
Reactie op Sophie040
Cravings dingen met vlees: worstenbroodje, broodje knakworst en hartig voor ...
Ik ben ook mega koffiedrinker en heb exact hetzelfde! In het begin dronk ik nog weleens caffeine vrij, maar het idee nu koffie te moeten drinken GATVER🤣
Bij mij zijn de cravings ook met name hartig: kaas en chips en spinazie a la crème met pasta 😂 in het begin had ik mega winegums rush, nu ben ik die zat. Ik ben ook 8 weken (of voor de exacte onder ons 8w+3)
5 jaar geleden
Reactie op Broedkip
Idd! Kaas en soep! Met name tomatensoep voor mij!
Jaaaa tomatensoep❤️ en dan je broodje kaas erin dippen
5 jaar geleden
Geen tonijn meer en love chocolade alleen een beker chocomelk was ook niet super en frisdrank is ook lastig 😅🙊