24 Reacties

2 jaar geleden

Wat heftig! Veel beterschap ❤️ Hopelijk gaat het snel over voor jullie!

2 jaar geleden

Jeetje wat een verhaal. Ik leef met je mee. Heel veel sterkte, vertrouwen en liefde toegewenst voor jullie alledrie!

2 jaar geleden

Sterkte 💙

2 jaar geleden

Heel veel sterkte! Ik kan me niet voorstellen wat jullie doormaken, ik hoop dat er heel veel mensen om jullie heen staan met heel veel steun en liefde ♥️

2 jaar geleden

Wauw.. heel veel moed toegewenst. Hopelijk knapt Rowin snel op en kunnen jullie snel naar huis, voor lange tijd nu 🍀

2 jaar geleden

Sterkte! Wat verschrikkelijk om te lezen maar ik zie in dit verhaal ook een onwijs dappere, sterke en liefdevolle mama! ❤️ en je zoontje is echt een knapperd 😍

2 jaar geleden

Beterschap! ♥️ Hopelijk knapt knappe Rowin snel op 🍀

2 jaar geleden

Heel veel beterschap voor jullie mannetje! Wat heftig allemaal zeg. En veel sterkte en liefde voor jullie ❤️ hopelijk is hij er toch snel weer bovenop..mijn mama hart huilt mee hoor hier!

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Het is fijn om ergens je verhaal te delen. Hier nog een schattige knuffelfoto 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Kristar

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Het is fijn om ergens je verhaal te ...
Wat een liefde, en een lieve foto ❤️

2 jaar geleden

Pff wat heftig! Ik zit dit echt huilend te lezen. Wat is je kindje een sterke bikkel! En wat zijn jullie sterk! Ik krijg gelijk een hele scène voor mijn ogen hoe het er aan toe gaat, en probeer dan maar eens rustig en helder te blijven voor je kind. Echt onwijs moeilijk! De onmacht die je voelt. En dan nog de stress van een nieuwe baan bij beide. Heel veel sterkte voor jullie, jullie zijn sterk! En hopelijk komt er een uitweg voor je kleintje, de juiste behandeling om dit te voorkomen! 🩵🩵

2 jaar geleden

Bah wat heftig 😣 heel veel sterkte voor jullie en alle stress en spanning die er op jullie afkomen. Mooi dat je al zo op kunt komen voor je zoontje en dat ook doet ❤️ misschien helpt het om op zoek te gaan naar lotgenoten? Zodat je daarin ook samen kunt delen?

2 jaar geleden

Och lieve mama en papa, wat hebben jullie het zwaar 🥺met zulke zorgen om zown prachtig mannetje….. heel veel sterkte en moed gewenst, je doet het geweldig

2 jaar geleden

Wat ontzettend heftig en verdrietig, maar wat is jullie kindje ontzettend sterk! Het lijkt me vreselijk je kindje zo te moeten zien. Hebben jullie al een gesprek gehad met de kinderarts over medicatie? Als je kindje zo benauwd is bij infecties op de luchtwegen kan ik me voorstellen dat je in zulke gevallen zelf andere medicatie toe wilt kunnen dienen en je niet wilt wachten tot het zover verslechterd en je met een verzwakt kindje naar t ziekenhuis moet. Mijn dochter krijgt ook ventolin vandaar mijn vraag, maar die heeft bij lange na niet zulke klachten. Misschien voldoet dit medicijn niet om jullie kindje weer stabiel en bij adem te krijgen. Heel veel sterkte voor jullie! En beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Wat ontzettend heftig en verdrietig, maar wat is jullie kindje ontzettend s ...
Al de vorige opname hadden we gezegd dat we twijfels hebben of de Ventolin wel werkt bij hem. Omdat hij toen een longontsteking te pakken had, ging de kinderarts uit van 'dikke vette pech'. Nu is het uiteraard een ander verhaal. We hebben hem voor de opname vaak gepufd en neusje gespoeld enz, alle preventieve maatregelen geprobeerd zonder resultaat. Wanneer Rowin helemaal de oude is, zal hij poliklinisch onderzocht gaan worden.

2 jaar geleden

Reactie op Kristar

Al de vorige opname hadden we gezegd dat we twijfels hebben of de Ventolin ...
Goed dat er verder onderzoek komt! Je gevoel als ouder klopt vaak, je kent je kindje zo goed en je ziet gewoon de klachten en hoe je kindje ergens wel of niet op reageert. Ik hoop dat jullie snel uit deze nachtmerrie zijn en er voor jullie een oplossing en daarmee rust komt.

2 jaar geleden

Heel veel beterschap🌻✨

2 jaar geleden

Wat vreselijk voor jullie alle 3 😔 heel veel sterkte en beterschap gewenst 💙

2 jaar geleden

Heel veel sterkte voor jullie alledrie. Ik kan me niet voorstellen hoeveel zorgen jullie je nu moeten maken 😌 En heel veel beterschap voor je zoontje 🍀

2 jaar geleden

Vreselijk wat jullie doormaken. Heel veel sterkte en hopelijk knapt jullie kleine man gauw op!