44 Reacties

2 jaar geleden

Zoontje 14 maanden nog 1 fles van 180 voor slapen gaan en (bijna) elke nacht nog wel ergens een nachtvoeding van 180!

2 jaar geleden

Chloé krijgt sochtends soms een fles en anders een boterham. En savonds standaard een avondfles voordat ze gaat slapen. Consultatiebureau zei dat we nu wel kunnen afbouwen. Maar heb nog idee dat ze er nog behoefte aan heeft.

2 jaar geleden

Hier ook, 2 flesjes van 180. 1x smiddags en 1 voor het slapen gaan een pap flesje. Ze is 14 maanden

2 jaar geleden

Mijn dochter krijg ook nog fles voeding verschillend soms 1 en soms 2 keer per dag (ochtend en avond en anders alleen in de avond). Ze krijgt nog steeds 210 cc per keer. Mijn dochter is nu bijna 14 maanden

2 jaar geleden

Max ook nog. Wil geen gewone melk en vind ‘s morgens een papfles nog erg lekker. En ‘s avonds nog een fles voor het naar bed gaan. Hij heeft het ook echt nodig want is maar 0.5kg aangekomen in de afgelopen 3 maanden. Hij is zo druk de hele dag dat die 2 flesje hem nog net het beetje extra geven wat ie nodig heeft. Hij krijgt inmiddels wel gewone hero kunstvoeding Ipv de hero comfort+

2 jaar geleden

Hier ook nog 2.flessen in de ochtend 180 + 6 schepjes en voor slapen gaan 210+ 7 schepjes.( neocate)

2 jaar geleden

Hier ook hoor, nix mis mee

2 jaar geleden

Dochtertje van 15 maanden krijgt nog voor het slapen gaan & in de nacht borstvoeding .. ze moet niks weten van normale melk 😶

2 jaar geleden

Hier ook nog ochtenfles van 240 en avondfles van 300! Ze is 14 maand

2 jaar geleden

Hier, wanneer ik vrij ben, nog zo'n 5 keer borst, excl de nacht. Dan komt hij soms 1 keer, maar soms ook 4 keer... als ik werk nog 2 keer overdag. Drinkt soms een klein beetje (karne)melk. En is dol op yoghurt! 😅 Vlak na de vakantie zaten we op 2 keer voedingen per 24 uur.. Maar dorst is dorst...

2 jaar geleden

Hier in de ochtend en eind middag borstvoeding.. sinds deze week is er voor het eerst een flesvoeding bij voor het slapengaan. Borstvoeding is opeens niet meer genoeg. 🤷🏻‍♀️ Hij dronk de fles zo leeg. Best confronterend 🤣

2 jaar geleden

Reactie op EL12

Hier, wanneer ik vrij ben, nog zo'n 5 keer borst, excl de nacht. Dan komt h ...
Jeeeeeeetje hoe hou je het vol

2 jaar geleden

Yes! ‘S avonds nog 180 en evt ‘s nachts nog 150 🍼

2 jaar geleden

Alleen nog voor het slapen gaan savonds flesvoeding. Wij stemmen het af op hoeveel avondeten ze heeft gehad. (Dochter 14 mnd)

2 jaar geleden

Hier 14 maanden, ochtend 150 en voor het slapen 120-150 ligt eraan hoeveel ze eten

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt ook nog 2 flessen, 1 voor haar middagdut en 1 voor de nacht. Soms krijgt ze in de nacht ook nog wat. Ze heeft soms dagen dat ze slecht vast voedsel eet, dan vind ik het een fijne gedachte dat ze iig nog kv krijgt.

2 jaar geleden

14 maanden hier en hij krijgt nog voor zijn dutjes en in de nacht op verzoek bv. Op de opvang zijn we sinds deze week wel over op een beker koemelk tussen de middag.

2 jaar geleden

Hier ook nog onbeperkt borstvoeding, dat komt uit op zo'n 5x per dag.

2 jaar geleden

Hier zoontje 15 maanden nog een fles tussen de middag voor enige dutje wat hij doet, vind ie gewoon lekker. Geef hem dan 180 en slaapt ie lekker van. En savonds voor het slapen gaan nog een fles van 180. Heb geprobeerd met gewone warme melk maar dat moet ie niet, hij kijkt me aan alsof ik hem voor de gek houdt 🤣 dus ik heb zoiets van. Prima als jij het lekker vind why not…

2 jaar geleden

1 fles van 180 in de avond voor het slapen. Heel soms snachts nog 120+3. Verder veel yoghurt.