139 Reacties
3 jaar geleden
Lieve meiden, let op bij het kopen van billendoekjes, dat ze niet chemisch zijn(plastic en andere giftige stoffen). Alleen de merken Waterwipes, pampers aqua pure wipes en na茂f zijn een van de weinige die gif vrij zijn, die van pampers zijn nu 1+1 gratis (doos) bij kruitvat. Bij bol.com heb je ze ook. Ik wilde dit met jullie delen.
3 jaar geleden
Luiers van dm (babylove) billendoekjes van pampers, deze combi gebruik ik ook bij mijn zoontje en vind de luiers echt heel fijn!
3 jaar geleden
Ik inmiddels 15 pakken maat 0, 15 pakken maat 1, 15 pakken maat 2 en 3 dozen billendoekjes kruidvat ingeslagen. Heb zelf een kinderopvang en vind ze beide super fijn. Plus waren ze in de aanbieding 50% korting
3 jaar geleden
Ik heb luiers van de Kruidvat.
Ik heb 5 pakken maat 1 want 0 qua gewicht zit dat ook in maat 1 zonde om maat 0 te kopen en ze zeggen maar 0 gebruik je voor vroeg geboorte.
5 pakken pakken 2 en 5 van maat 3.
Bij de Kruidvat is er een regels. Is je pak nog dicht mag je die omruilen voor een grote pak.
Heb ook gewerkt in kinderopvang. Gebruikte eerst Pampers maar zagen veel dat kinderen hier doorlekte dus toen de Kruidvat en nergens geen last van.
3 jaar geleden
Woezel & Pip Etos luiers schijnen super goed te zijn!
Heb nu 1 pak paupers en 4 Huggies (gratis via van die pakketten).
Mij is verteld koop niet te veel voorraad van alles, er zullen altijd aanbiedingen zijn en je weet nooit of je kleine allergische reageert of iets dergelijks
3 jaar geleden
Pampers premium protection v贸贸r de eerste maten, vind ik fijn in gebruik ivm de plasindicAtor. Vanaf maat vier pampers baby dry, ook voor de nachten bevalt dat super, nog nooit lekkage gehad in de 16mnd van m鈥檔 zoontje.
Qua aanbiedingen kun je veel winnen door te kijken naar de prijs per luier, sommige pakken zijn groter dan andere en dan kom je soms met een goed ogende aanbieding van bijv drogisten helemaal niet zo goedkoop uit. Ik koop zelf van die jumbo dozen op internet, meestal Kruidvat of Amazon. Ze groeien niet zo enorm snel uit een maatje dus ik schaf voor het begin alleen maat 1 en 1 pak 2 aan. Na die tijd heb je tijd genoeg om online bij te bestellen vind ik zelf (winkels zoals Kruidvat etc bezorgen met prioriteit thuis als je babyspullen bestelt, en aan 50 euro bestel minimum kom je met luiers en evt een bus melk of doekjes makkelijk. Een bol premium account is ook z鈥檔 geld enorm waard, dan heb je alles binnen 24 uur in huis voor 10 euro per jaar.
3 jaar geleden
Ik heb verschillende soorten luiers gekocht omdat je niet weet welke fijn zijn voor je kindje, de een kan heel goed tegen pampers terwijl de ander daar uitslag van krijgt of ernaast plast, dus dit ga ik de eerstkomende tijd monitoren en van daaruit ga ik kijken welke ik ga kopen! Komt vooral ook omdat ikzelf een moeilijke baby ben geweest en alleen tegen huggies kon na zowat elke soort toen in die tijd te koop was geprobeerd te hebben..
3 jaar geleden
Heb de laatste tijd ook wat promo鈥檚 nagekeken en zoal wat van verschillende merken gekocht om te testen. De meeste raden pampers aan maar omdat ik zoveel goeds van kruidvat lees heb ik er daar ook een groot deel van gekocht. Als die goed zijn denk ik met die verder te gaan want de prijs is toch voordeliger
3 jaar geleden
Kruidvat luiers, altijd gebruikt en we gebruiken ze nog steeds nu voor de jongste 20 mnd, en we hebben ze ook al ingeslagen voor onze tweeling, en billendoekjes gebruiken wij van de etos 馃檪
Wij hebben alleen maat 1 en 2 ingeslagen, geloof zo'n 10 pakken per maat.. wij slaan in zodra er een aanbieding is 馃コ
En kruidvat kun je altijd een dicht pak inruilen ook zonder bon 馃檪
3 jaar geleden
Ik ga ook wasbaar luieren. Heb wel wat pakken staan uit de baby dozen dus die gebruik ik dan de eerste periode tot deze op zijn.
Vind de wasbare luiers ook echt super schattig en veel leuker om naar te kijken dan de wegwerp. 馃檭
3 jaar geleden
Ik heb nu kruidvat luiers maar als dit op is ga ik overstappen naar lidl gebruik het voor me kids en ben er supper te vrede over dus baby ga ik ook lidl luiers gebruik
3 jaar geleden
Wij hebben luiers van de lidl voor ons zoontje nu. In het begin hebben we pampers gebruikt, daarna kruidvat. Opzich zijn ze allemaal fijn alleen de luiers van kruidvat gaan sneller ruiken vind ik. Pampers is fijn maar toch wel prijzig en die van de lidl zijn echt net zo goed en stuk goedkoper 馃槉