139 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Jose85
Hoe ruiken de waterwipes? Ik vind je meeste doekjes zo鈥檔 overweldigende geu ...
Je bent nooit een zeur as jet om je eigen gevoel gaat. Als je het niet lekker vind niet doen. Ik weet overerigens niet wat waterwipes zijn. Je kan ook washandjes met een beetje kamillewater gebruiken of lapjes stof geknipt, wasbare doekjes. Scheelt ook afval en is makkelijk mee te wassen met de was.
3 jaar geleden
Reactie op Jose85
Ik vond de waterwipes vrij neutraal ruiken. Maar mijn geur is ook niet zo goed moet ik zeggen 馃槵 ik heb ze een keertje gekocht voor m鈥檔 oudste. Maar vooral met poepluiers vond ik ze erg waterig (logisch ook misschien haha) maar daardoor drupt het water dan soms van de billetjes af waardoor het rompertje of het aankleedkussen ook smerig wordt met verdunde ontlasting.. dat vond ik iets minder prettig.
3 jaar geleden
Niet te vergeten kruitvat heeft ook plasindicator in de luiers! En super kwaliteit. Wij hebben bij onze 1e dochter maat 1 en 2 van pampers gehad daarna overgegaan op kruitvat. Nu bij ons 2e kindje gaan we meteen kruitvat luiers gebruiken. Super kwaliteit voor een redelijk fijne prijs en eigenlijk altijd wel een aanbieding.
Doekjes hebben we van de etos omdat we kruitvat hadden maar mijn dochter daar uitslag van kreeg helaas
3 jaar geleden
Reactie op margriet32
Ik vond de waterwipes vrij neutraal ruiken. Maar mijn geur is ook niet zo g ...
Mijn reukvermogen bedoelde ik 馃
3 jaar geleden
Reactie op Jose85
Die ruiken nergens naar want het is eigenlijk gewoon een doekje met water, ze zijn (gelukkig) niet geparfumeerd. Ik vind ze fijn in gebruik ook, soms inderdaad wat nat, maar je kunt dan de boel ook even afdrogen met bijvoorbeeld een hydrofiel doek en dan is het lekker schoon.
Ik snap 眉berhaupt niet waarom andere babydoekjes en -producten nog zo vaak parfum bevatten. Nergens goed voor en een baby heeft toch geen parfum nodig.. maar dat is mijn mening.. 馃槄
3 jaar geleden
Normaalgesproken ben ik nogal een hamsteraar, maar wij slaan niet teveel luiers in, omdat het lastig inschatten is waar je kleintje goed tegen kan.
Onze oudste had eerst altijd pampers, daarna rond 1 jaar overgestapt naar Etos Woezel en Pip luiers (omdat ik Pampers zo duur vond) en hier doet ze het super op. Ik hoop natuurlijk dat ons mannetje daar ook tegen kan, maar ik sla maar een paar pakken in. Mocht hij erlangs plassen of er uitslag van krijgen, dan heb ik snel genoeg een ander merk bijgekocht.
Het is ook geen ramp om een voorraad te hebben hoor, want meestal kun je bij kruidvat bijvoorbeeld de gesloten pakken gewoon terugbrengen zonder bon. Maar ik kijk liever eerst even aan wat goed gaat voordat ik een voorraad aanleg hihi.
3 jaar geleden
Reactie op Babyjuni01062020
Wij hebben luiers van de lidl voor ons zoontje nu. In het begin hebben we p ...
Presies hie ik ervaar aleen kruidvat begonnen bij mij te korrelen van binnen bij me kids terwijl er niet veel geplast in was lidl blijft top en indd goedkoop
3 jaar geleden
Ik heb voor nu 1 voordeelpak gekocht van Kruidvat merk nummer 1 (2-5kg) verder laat ik luiers halen zodra deze op zijn.
3 jaar geleden
Ik heb newborn luiers van Kruidvat. Maar vanaf 4 kg wil ik wasbaar gaan gebruiken. Ik huur eerst wat verschillende om te kijken wat bevalt om vervolgens aan te schaffen wat goed bij ons past. Ik heb ook wasbare billen doekjes. Maar daarnaast sensitieve billen doekjes van Kruidvat om wel de eerste erge poep even weg te vegen.
3 jaar geleden
Reactie op Nadia EM
Lieve meiden, let op bij het kopen van billendoekjes, dat ze niet chemisch ...
https://www.dr-jetskeultee.nl/productadvies-babyhuidverzorging/
Deze blog heeft me geholpen met de beste verzorgingsproducten. DE sensitive doekjes van de Kruidvat komen er ook goed uit, en zijn heel betaalbaar ook.
3 jaar geleden
Reactie op RenskeG
Ik heb newborn luiers van Kruidvat. Maar vanaf 4 kg wil ik wasbaar gaan geb ...
Denk dat je hier snel van terug komt馃き