139 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan voor wegwerp maar ik koop er nog niet teveel, aangezien je niet weet hoe snel ze eruit groeien, bij de supermarkt of kruidvat zo bijgehaald. Wasbaar is voor ons geen optie

3 jaar geleden

Bedankt voor je reactie.. ik ga het onderzoeken.

3 jaar geleden

In het begin verschoon je je kindje vaker dus maakt het niet zoveel uit. Maar als het kindje paar uurtjes door slaapt is mijn ervaring (en die vd meeste mamma’s die ik ken) dat alleen de pampers het bed droog houden... met wasbare luiers heb ik geen ervaring. Wilde dat in 1e instantie wel bij mijn eerste kindje maar vanaf gezien omdat we een pittige start hadden en ik het al zo veel/druk vond allemaal. Het hele bv ritueel nam steeds al 2u in beslag. 😅

3 jaar geleden

Ik heb die van picnic eigen merk voor mijn zoons en die vind ik heel fijn..

3 jaar geleden

Kruidvat nu 2 voor 2 euro

3 jaar geleden

Ik heb deze week bij Kruidvat pampers besteld, 5 pakken voor 26 euro maat 1. Had al 1 pak staan. Heb een hele grote luiertaart gehad met maatje 2 van Kruidvat eigen merk, daar zaten ongeveer 2 pakken in. Die wil ik ook vanaf maat 2 aan gebruiken, m'n zus en vriendinnen zijn daar ook het meest positief over. M'n zus gebruikt voor haar dochter (1,5) voor de nacht wel een pamper omdat die beter droog blijft voor de hele nacht nu ze door slaapt.

3 jaar geleden

Kruidvat eigen merk luiers En doekjes gaan we voor pampers pure coconut 🥥 We willen zo min mogelijk chemische troep bij onze twins hebben. Geen zwitsal dus voor ons maar wij gaan voor bio kokosolie ( gebruiken we zelf ook )

3 jaar geleden

Kruidvat maat 1 - voor ongeveer 1/2 weken. (ik reken gem 8 luiers per dag) Kruidvat maat 2 - heb ik al veel van gehaald. Daar zitten ze echt wat langer in.

3 jaar geleden

Wil van Wil en Tien heeft een filmpje gemaakt op Instagram waar ze wasbaar luieren uitlegt. Ik vond het een erg interessant filmpje. Hij is wel gesponsord door Kaatje Katoen. Maar het geeft wat mij betreft een goed beeld van wat je kan verwachten. https://www.instagram.com/tv/COhaWz2rrpS/?igshid=i84et1jq624w

3 jaar geleden

Wij gaan voor de pampers premium protection

3 jaar geleden

Ik ga verschillende proberen wat het fijnste is voor me meisje en in gebruik ik heb nu wel meeste pampers maar ook lidl eigen merk of kruidvat eigen merk en uit Duitsland want dat is voor mij niet zo ver weg! En dan kijk ik welke het fijnste zijn!

3 jaar geleden

Ik ga voor de eerste weken Kruitvat luiers gebruiken, zodra ze groot genoeg is, wil ik overstappen naar wasbare luiers😊 zie het bij mij neefjes, scheelt een hoop geld en afval en zijn heel fijn in gebruik 😊

3 jaar geleden

Ik heb voor de eerste weken een aantal pakken pampers gekocht in Duitsland voor nog geen 5 euro zelfde als de doekjes!

3 jaar geleden

Ik ga de eerste dagen Kruitvat luiers gebruiken, als ze groot genoeg is stap ik over op de wasbare luiers, zie het bij men zus, makkelijk in gebruik en scheelt echt een hoop geld en afval 😊

3 jaar geleden

Reactie op Jose85

Hoe ruiken de waterwipes? Ik vind je meeste doekjes zo’n overweldigende geu ...
Ruiken eigenlijk nergens naar 😊

3 jaar geleden

Reactie op supermamavan3

Kruidvat eigen merk luiers En doekjes gaan we voor pampers pure coconut � ...
Voor dat laatste is deze test handig https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/wat-zit-er-in-babydoekjes

3 jaar geleden

Reactie op Stefly21

Ik ga de eerste dagen Kruitvat luiers gebruiken, als ze groot genoeg is sta ...
Yes ik ook wasbaar! En ook wasbare billendoekjes. Werken super fijn! En zoveel beter ook voor het milieu én goedkoper!

3 jaar geleden

Reactie op Evi-B

Yes ik ook wasbaar! En ook wasbare billendoekjes. Werken super fijn! En zov ...
Hier ook wasbaar. Ik moet wel bekennen dat ik het spannend vind hoor. Het helpt niet mee dat iedereen in mijn omgeving vrij kritisch is op ons wasbaar avontuur. Ben dus heel benieuwd hoe het gaat!

3 jaar geleden

Wasbaar voor de tweede keer, nu vanaf het begin denk even afhankelijk van hoe ik me voel. Onze oudste kon niet goed tegen wegwerp en had altijd enorme spuitluiers met wegwerp s'nachts wasbaar was echt de oplossing.

3 jaar geleden

Ik heb van alles wat! Vooral pampers, maar heb ook etos, kruidvat en joone om te proberen.