139 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op krisg

Hier ook wasbaar. Ik moet wel bekennen dat ik het spannend vind hoor. Het h ...
Misschien steunt dit je nog extra 馃槉 https://view.publitas.com/blabloom/wasbare-luiers-care-guide/page/2-3 Is een guide hoe om te gaan met je luiers en zo, heeft mij wel erg geholpen om toch gewoon lekker door te gaan. Nu op vakantie gebruiken we voor de nacht (zoontje is overdag zindelijk) even wegwerp vanwege het gedoe met wassen en dat we niet wisten of er een wasmachine was en het doet ons pijn in het hart om het steeds weg te gooien 馃檲馃き En er is ook een algemeen wasbare luier topic, misschien helpt dat ook nog 馃

3 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Misschien steunt dit je nog extra 馃槉 https://view.publitas.com/blabloom/wa ...
Bedankt voor het delen. Ik heb me goed ingelezen, dus wat dat betreft ben ik goed voorbereid. Maar ik ben vooral bang hoe het in de praktijk zal werken. Dat kan ik nu nog niet voorbereiden namelijk. Maar zoals je zegt: alle afval met wegwerp willen wij heel graag voorkomen!

3 jaar geleden

Ik zowel Kruidvat eigen merk als pampers een voorraadje gehaald. En dan kijk ik even wat het fijnste is.

3 jaar geleden

Ik heb ook van alles wat. Heb nog pampers liggen van me dochter toen 1,5 jaar geleden. Kruitvat ook.. huggies ook nog. Eerst effe opmaken

3 jaar geleden

Heb 1 maandbox huggies gehaald maatje 1 en 2 pakken Kruidvat merk maatje 2

3 jaar geleden

Etos luier abblement ideaal altijd luiers in thuis geleverd de juiste hoeveelheid. En ze zijn heel fijn!

3 jaar geleden

Reactie op krisg

Bedankt voor het delen. Ik heb me goed ingelezen, dus wat dat betreft ben i ...
Fijn! Ik vond het in het begin best wel goed te doen, luiers waren nog niet zo vies ivm bv-poep. Naarmate de poep vaster werd door ander eten werd het even weer zoeken 馃ぃ馃き

3 jaar geleden

Wat leuk zoveel wasbaar te lezen. Wij ook wasbare luiers - tweedelig meegroei systeem. Veel over gelezen en zie echt alleen maar voordelen. Ze liggen allemaal al klaar in de la. Heerlijk zacht zijn ze inderdaad. En de poep spoelen we met de inleggers zo door het toilet. Daarna kan de luier de was in en weer de la in. En de overbroekjes zijn ZO schattig! Daarnaast wasbare billendoekjes met lanoline en waterspuitbus en BZC toepassen. Heb er helemaal zin in:)!

3 jaar geleden

Kreeg gratis 4 pakken huggies maat 1 via een actie en 1 pak pampers maat 1 en een luiertaart met 80 luiers van kruitvat maat 1.. voor de eerste week zeker genoeg.. kan nu ook kijken welke ik fijn vind al vond ik de etos bij mijn nichtje het fijnst.. dus kijk wel wat het wordt..

3 jaar geleden

Weet iemand welk merk luiers een smalle pasvorm hebben? Mijn dochter is tenger en lekt door met maat 2 van Kruidvat luiers en Pampers. Ze zijn te wijd bij haar beentjes. Met maat 1 lekte niet door, maar die zijn inmiddels te klein en vangen te weinig op.

3 jaar geleden

Weet iemand welk merk luiers een smalle pasvorm hebben? Mijn dochter is ten ...
Je zou Huggies kunnen proberen. Die hebben erg goede plakstrips. Persoonlijk vind ik die beter dichtplakken dan die van Kruitvat of pamper.

3 jaar geleden

Ik kopen sinds haar geboorte de Etos luiers via Bol.com. Een doos met 3 luier pakketten. Nu waren de Pampers in de aanbieding, voor 30 euro 200 luiers 馃槅

3 jaar geleden

Reactie op SaravL

Ik kopen sinds haar geboorte de Etos luiers via Bol.com. Een doos met 3 lui ...
Ja kan ook via de etos zelf een luier abblement afsluiten. Echt super makkelijk je kan zelf aan geven hoe en wanneer 馃槈.

3 jaar geleden

Weet iemand welk merk luiers een smalle pasvorm hebben? Mijn dochter is ten ...
Je kan ze bij de beentjes zo strak maken als je zelf wil door de flapjes aan de voorkant van de luier goed naar de zijkanten te vouwen. Die zitten dan boven haar beentjes naar achteren toe. Door ze echt goed naar achter toe te vouwen wordt de beenopening vanzelf kleiner.

3 jaar geleden

Reactie op Babynr2boy

Ja kan ook via de etos zelf een luier abblement afsluiten. Echt super makke ...
Klopt, maar bij bol.com als je een abonnement hebt kan je iets bestellen en diezelfde dag ontvangen. Handig!

3 jaar geleden

Wij gebruiken Huggies!! Enige luier waar we nog nooit een lekkage mee hebben gehad

3 jaar geleden

Reactie op JacquelineB

Je zou Huggies kunnen proberen. Die hebben erg goede plakstrips. Persoonlij ...
Nee Huggies is juist bizar breed bij de beentjes! 馃槵

3 jaar geleden

Voor degene die pampers gebruiken , is er nu een aanbieding bij Kruidvat

3 jaar geleden

Wij halen deze.. bijna elke week in de aanbieding bij de nettorama

3 jaar geleden

Ik had de woezel en pip van Etos geprobeerd maar vind ik ook niks. Ik houd het bij pampers baby Dry