139 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Coco
Misschien een tip van m鈥檔 kraamhulp waar je iets aan hebt, vouw je een klei ...
Zal er is naar kijken.. heb nu voor de nacht luier 3 en ging 2 nachten super en nu vanmorgen weer nat.. nu bij een beentje.. hij zit ook bom en bom vol.. echt niet normaal hoe veel ze kan plassen!馃槻馃槼 en dat in 6 uur tijd! maar om nu maatje te pakken? Te groot is ook niet goed denk want bij te ruim lekt het ook door...
3 jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Zal er is naar kijken.. heb nu voor de nacht luier 3 en ging 2 nachten supe ...
Vriendinnen gebruiken in de nacht nappy pants ipv luiers. Die kids zijn wel al 1 jaar, maar zij geven aan dat die in de nacht minder lekken. Weet niet of dat bij de kleintjes ook zo is, maar wie weet kun je er wat mee.
3 jaar geleden
Bij de newborn maten vond ik geen verschil in kwaliteit tussen kruidvat en pampers. Nu maat 3 en dan vind ik kruidvat heel ruim zitten aan de onderkant en een volle plasluier wordt idd sompig waardoor romper gaat knellen. Baby dry vind ik maat 3 ook groot uitvallen en lekte hij een aantal flink door met poepluiers. dus ben nu voor premium protection gegaan.
Bij bol en amazon kun je voor mooi prijsje maandbox bestellen, volgende dag in huis.
3 jaar geleden
Reactie op mmrtje
Ben ondertussen ook erachter dat premium protection 茅cht het beste werkt vo ...
Die baby dry vind onze meid ook niks.. als er plas in zit krijst ze soms al om een schone luier.. ze vind het niks aan haar billen.. dus gebruik ze nu echt alleen overdag anders heb ik echt een hel van een nacht..
3 jaar geleden
Reactie op mmrtje
Gebruik de baby dry idd nu ook alleen nog overdag totdat de pakken op zijn. ...
Ja en als die luier vol zit en de rilt hem op voelt het ook echt heel vies aan.. zelfs aan de buitenkant voelt het niet fijn.. net of je een soort gel vast heb ofzo.. dus snap haar wel want de binnenkant zal dan wel helemaal niet prettig zijn..
2 jaar geleden
Kruidvat luiers! Heb altijd 2 grote pakken in de kast en vul ze weer aan tot ze op zijn. Heb nu de 4+ maxi voor een kindje van 10 maanden. Nog nooit doorgelekt en omdat ie begint te kruipen ook de broekjes gekocht ervan 馃槉