497 Reacties
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
Still going strong.
Maar even, hoe dealen jullie met echt de hele dag half ...
Haha hier valt het redelijk mee gelukkig.. Soms heeft hij ineens dorst, maar als ik hem dan een beker water aanbiedt, accepteert hij dat de helft van de tijd ook wel.
Ik moest laatst wel erg lachen. Trok m’n shirt omlaag, keek naar binnen ‘hallooo?!? Hééé! 😁’ Joe.. hahaha Dat was gelukkig wel thuis.
één jaar geleden
Haha hier valt het redelijk mee gelukkig.. Soms heeft hij ineens dorst, maa ...
Hahaha, mooi 👍
Fijn dat t zo goed gaat.
Hier wil ze drinken zodra ze moe wordt, als er iets tegen zit, als ze zich pijn heeft gedaan, als ze zich verveeld etc. Echt heel vaak dus, en als ze ‘t niet krijgt dan resulteert dat dus echt in gigantische driftbuien met op de grond liggen, hoofd bonken en de hele boel bij elkaar gillen.
Ik begin dus echt de controle over m’n eigen borsten een beetje kwijt te raken.
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
Hahaha, mooi 👍
Fijn dat t zo goed gaat.
Hier wil ze drinken zodra ze mo ...
Oef.. dan zou voor mij de lol er wel een beetje af raken ja 🙈 Maar ik denk net zoals met alles: consequent blijven? Ik voed bijna alleen nog maar boven, op zijn kamer. Als hij wil drinken wijst hij naar de stoel.
Mijn omgeving heeft niet echt een mening, of althans.. die ventileren ze gelukkig niet naar mij 🤭 Geloof dat ik er wel redelijk om bekend sta dat ik dat niet zo op prijs stel 🙃
Denken jullie al wel na over stoppen? Ik wil met 2 jaar toch echt wel afbouwen en stoppen. Merk dat ik er een beetje klaar mee begin te raken. Wil dat m’n lijf gewoon weer van mij is 🙈 ook in de hoop dat mijn libido weer een beetje terugkomt 😌
één jaar geleden
Reactie op Lou1991
Ik voed ook nog, zoontje is 2 jaar en 4 maanden en ik ben zwanger van de tw ...
Hier precies hetzelfde! Zwanger en een klein ventje die nog heerlijk geniet van de borstvoeding. Ik sta er dubbel in: zo lang hij de prikkels op deze manier zo goed kan verwerken en goed slaapt vind ik dat heel wat waard en ben ik trots, maar mijn energie is ook echt ver te zoeken!🙈
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
Inmiddels geef ik dus nog steeds borstvoeding, en heel vaak op een dag ook. ...
Wow mooie termijn al!
Ik ben tijdens de zwangerschap gestopt en ben nu de kleine broer aant voeden.
Nico heeft wel nog eens willen proeven maar zuigt dan niet echt. Ondertussen zegt hij ook nee melk broer😅
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
Inmiddels geef ik dus nog steeds borstvoeding, en heel vaak op een dag ook. ...
Hier ook nog aan het voeden! Het wisselt hier tussen 1 tot 4 keer per 24 uur zeg maar.. Als hij niet fit is vraagt hij er vaker om. Maar meestal is het alleen nog voor het slapen gaan even drinken, knuffelen en dan naar bed ☺️
Ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen, dus binnenkort is het klaar. Vind het dan met 2,5 jaar ook wel mooi geweest 😊
één jaar geleden
Hier ook nog aan het voeden! Het wisselt hier tussen 1 tot 4 keer per 24 uu ...
Dat is vrij netjes. Ik vind het inderdaad ook echt mooi geweest. T worden inmiddels flinke peuters.
Ik ga nu starten met enkel nog maar in de slaapkamer op vaste momenten (wakker worden, voor het middagslaapje, na het middagslaapje, voor het eten en dan voor het naar bed gaan). Kom ik alsnog op 5 uit, maar zou echt een hele verbetering zijn.
Nu kleed ze me te pas en te onpas half uit. Ze heeft zelfs al een keer op visite m’n shirt kapot gescheurd omdat ze graag bv wilde maar ik zei dat ze moest wachten tot thuis.
En ze licht ook niet echt meer stil aan de borst maar probeert echt handstanden en koprollen etc te maken. 2.5 jaar is een lang genoege commitment geweest.
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
Dat is vrij netjes. Ik vind het inderdaad ook echt mooi geweest. T worden i ...
Sorry, late reactie ;)
Ik heb denk ik vanaf ongeveer 1,5 jaar alleen nog maar op zijn kamer gevoed, rondom slaapjes. En her en der eens na een prik, in het zwembad of als hij echt niet lekker was gewoon op de bank of in de auto... De uitzonderingen zeg maar ;) Maar beneden of bij iemand anders thuis vraagt hij er eigenlijk niet meer om. Zelfbediening heb ik nooit toegelaten, dus dat heeft hij gelukkig ook als peuter nooit gedaan. Kan me voorstellen dat dat erg onprettig is!
Ben benieuwd of het je al gelukt is om een beetje te minderen :)
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Ik geef ook nog steeds borstvoeding. Maar, ik vind het ook wel prima als he ...
Grappig! Mijn doel is 27 januari - dan is hij precies 2,5 jaar :P
Ik ben hem al aan het voorbereiden dat de melk echt bijna op is. Ohhh zegt hij, nieuwe kopen winkel! Ja... hahahah
Ik wil een aftelkalender maken voor hem. Dino stickers besteld en dan mag hij elke avond een sticker plakken. Als de vakjes op zijn, is de melk ook op. Ik ben heel benieuwd... Daar gaan wel wat traantjes vloeien bij ons beiden denk ik :')