18 Reacties

één jaar geleden

Heel veel sterkte en beterschap voor Jesse. Een jaar geleden had mijn zoontje het RS virus en in 14 dagen had hij 10 dagen boven de 40 graden koorts. Hij dronk gelukkig wel wat, maar at zowat niks, hij was ook totaal lusteloos en in die twee weken ook heel veel afgevallen. Het duurde een paar maanden voordat hij er echt weer overheen was. Vreselijk als je niet meer voor je kindje kan doen dan wat je allemaal al doet. Ik duim voor je dat hij snel weer fitter wordt.

één jaar geleden

Oh lieve mama wat erg voor jullie!!! Niet meegemaakt maar oei waarom neemt de kinderarts je kindje niet op in het ziekenhuis …. Ik wens jullie alle goeds❣️

één jaar geleden

Reactie op Coco

Oh lieve mama wat erg voor jullie!!! Niet meegemaakt maar oei waarom neemt ...
Omdat hij dus nog niet volledig uitgedroogd is.. hij zit op het randje. En dan nemen ze nog niet op.. bijzonder he🤨 moet altijd eerst erger zijn voor ze pas wat gaan doen

één jaar geleden

💛😔

één jaar geleden

Wat vreselijk. Hoest hij veel? Deed mij inderdaad ook denken aan RS. Daar is onze zoon vorig jaar ook enorm ziek van geweest. Heel veel beterschap ❤️

één jaar geleden

Niet mee gemaakt, maar wil jullie wel even heel veel beterschap wensen voor Jesse! Hopelijk knapt hij snel op!😢

één jaar geleden

Ahhh wat sneu zeg. Hebben ze ondertussen al iets gevonden? Beterschap!!

één jaar geleden

Hier onlangs heel erg ziek geweest (alle 4 thuis) voor meer dan 2 weken en het was corona... echt heel ziek... zowel zoontje van 2.5 als baby van 3 maanden als wijzelf... we hebben een zelftestje gedaan waar rs, corona en griep opstaan. Dan weet je toch al wat het is

één jaar geleden

Oooh klinkt heel heftig en naar ❤️ Hier nog nooit zo lang zo ziek meegemaakt. Hoe gaat het vandaag? Alweer bij de huisarts geweest?

één jaar geleden

Gistermiddag weer bij de huisarts geweest. Hij heeft maar een antibiotica voorgeschreven in de hoop dat hij daar van opknapt. Gisteravond nog weer met hem bij de dokterdienst geweest, en die vond hem uitgedroogd, waren we doorgestuurd naar de kinderafdeling en daar ging de kinderarts hem beoordelen.. Nah daar zat zo rare man. Die vond het allemaal wel mee vallen.. hij deed net alsof ik stond te liegen.. Echt heel raar.. voelde me echt in de maling worden genomen. Dus konden we weer naar huis.. Vanochtend gelukkig wel gelukt om de antibiotica bij hem naar binnen te krijgen.

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Hier onlangs heel erg ziek geweest (alle 4 thuis) voor meer dan 2 weken en ...
Deze testje ga ik even opzoeken.. dat lijkt me ook wel handig.. Thnx.

één jaar geleden

Oh wat een vervelende ervaring op de spoedpost! Hopelijk doet de antibiotica iets en anders gewoon weer terug naar de spoedpost als hij weer uitgedroogd lijkt. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt zo. Zakt de koorts al iets?

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Deze testje ga ik even opzoeken.. dat lijkt me ook wel handig.. Thnx.
Ja heb die ook gewoon online gekocht bij farmaline. Heel handig. Ik nam gewoon wat snot na een nies en klaar, wissertje niet in de neus geweest. Dan weet je toch al iets... als het zo blijft zou ik toch naar spoed gaab

één jaar geleden

Reactie op Puck90

Oh wat een vervelende ervaring op de spoedpost! Hopelijk doet de antibiot ...
Vandaag voor eerst zonder koorts.. EINDELIJK!! 🙏 We hebben hem vandaag weer horen lachen, en spelen met zijn speelgoed.. Nog nooit zo blij geweest om even zijn stem weer te horen. Drinken doet hij nu redelijk weer. Maar eten wil hij nog niet.. ja alleen maar flesvoeding. Verder niets.. geen koekje, broodje, ect.. helemaal niets. Maar goed. Hopelijk komt dat ook snel weer terug 😊

één jaar geleden

Fijn dat er eindelijk vooruitgang is! En wat een idiote kinderarts 😳

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Vandaag voor eerst zonder koorts.. EINDELIJK!! 🙏 We hebben hem vandaag ...
Oooh wat fijn voor jullie!!! Gaat een koud knijpfruitje er in? Dat is hier vaak de go to bij ziek zijn.

één jaar geleden

Reactie op Preitaart

Fijn dat er eindelijk vooruitgang is! En wat een idiote kinderarts 😳
Ja echt hoor. Ik schaamde me gewoon. Hij zei het allemaal op z'n manier dat ik gewoon loog, ook met zijn gewicht, dat was totaal niet waar. En ik mocht ook niet mijn eigen weegschaal geloven. Want die was niet goed. Echt heel raar.. Ik denk dat die man gewoon geen zin meer had want zijn dienst zat er eigelijks al op. Maar moest wachten omdat wij nog binnen kwamen..

één jaar geleden

Reactie op Puck90

Oooh wat fijn voor jullie!!! Gaat een koud knijpfruitje er in? Dat is hie ...
Ja dat wil die heel af en toe nog wel..