14 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Lille
Is het een broekjesmodel? Bij gewone luiers is het iets minder gemakkelijk ...
Het is een gewone model met plak systeem
2 jaar geleden
Is dit sinds kort? Kan zijn dst je kindje een blaasontsteking heeft. Dan kan het met plassen pijn doen en daardoor naar de luier grijpen. Dat deed mijn dochter wel. Ik zou z'n gedrag even in de gate houden of dat je iets merkt. Bijvoorbeeld drukken met plassen (zoals met poepen ongeveer), grijpen naar luier of geslacht, opgekropen liggen. Mijn dochter sliep toen dubbelgevouwen, zoals in zit houding en dan naar voor liggend met de beentjes onder de buik. Als je twijfelt kun je ook gewoon even bellen en de urine inleveren dan weet je het zeker.
2 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Is dit sinds kort? Kan zijn dst je kindje een blaasontsteking heeft. Dan ka ...
Ah ja ik zal is opletten na het plassen weent hij niet en op het moment dat hij plast ook niet maar als zijn pamper beetje vol is probeert hij zijn pamper uit te trekken en dan loopt hij zonder pamper rond
2 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Mijn dochter huilde er verder ook niet om. Kan vaak lastig zijn om dit te z ...
Oke bedankt ik zal is opleten en des noods naar kinderarts bellen
2 jaar geleden
Ik vermoed gewoon interesse voor wat daar beneden gebeurd. Gebeurd het als hij in z’n bedje ligt? Of gewoon door de dag heen?
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Ik vermoed gewoon interesse voor wat daar beneden gebeurd. Gebeurd het als ...
Vooral overdag in zijn bedje trekt hij het niet uit
2 jaar geleden
Vooral overdag in zijn bedje trekt hij het niet uit
Ok, want dan had ik de tip; slaapzak achterstevoren aan doen 🤭 voor overdag weet ik het niet echt. Lastig hoor. Potje in de buurt zetten? Tijdje zonder luier laten rondlopen en kijken of dat wat helpt? Je zult wat plasjes moeten opruimen, maar misschien is hij ineens super snel zindelijk 🤔 geen idee of dat kan hoor.
2 jaar geleden
Reactie op gaia
De kans op een blaasontsteking bij jongetjes is echt nihil hoor ;)
Hoezo? Ons zoontje had vorige week een urineweginfectie... trok ook constant aan z'n pamper...
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje9090
Hoezo? Ons zoontje had vorige week een urineweginfectie... trok ook constan ...
Klopt jongens krijgen minder rap blaas onsteking dan meisjes onze blaas is dichterbij dan de jongens