10 Reacties

één jaar geleden

Ik zou het wel vertellen, maar meer zo van; ik ben wel heel benieuwd naar zijn reactie, jammer dat ik er niet bij ben, vind t toch een bijzonder iets. Ipv ik wil niet dat....

één jaar geleden

Is hij al eens eerder op kraambezoek geweest? Bij vrienden bijvoorbeeld.. Hier is dat ‘kijk baby!’ en dan gaat hij vragen om eten of hij gaat spelen, baby is verder totaal niet boeiend 🤭 Ik zou wel vragen aan opa en oma om foto’s/ filmpjes te maken, omdat je het een bijzonder moment vindt. Maar ik zou niet vragen niet langs te gaan. Is hun verse kleinkind hè 😅 en dan zouden zij niet langs kunnen gaan, omdat jij die eer wilt hebben. Ik snap dat het voor jou anders voelt hoor, maar dat is wel een beetje waar het op neer komt dan ☺️ Dus ja, ik snap echt wel dat je het jammer vindt, maar ik zou het wel laten gaan.

één jaar geleden

Is hij al eens eerder op kraambezoek geweest? Bij vrienden bijvoorbeeld.. H ...
Hij is nog niet eerder geweest, en hij noemt momenteel elk kind dat ook maar een week jonger lijkt dan hij is een baby 😂 Mijn schoonouders zijn zelf overigens al geweest, het is niet dat het ook voor hen de eerste keer zou zijn. Ik ga het inderdaad gewoon aankaarten en vragen of ze wat beeldmateriaal willen schieten.

één jaar geleden

Hier was de ontmoeting met zijn eerste baby neefje wel heel speciaal. Zelf ben ik 2 weken later bevallen van Nico zijn baby broertje. En dit was nog een meer bijzonder moment😁 Nico zijn glunderende oogjes als hij een babytje ziet echt prachtig! Ik weet niet wat ik in jullie geval zou doen maar denk dat die eerste ontmoeting en de volgende ook wel gewoon speciaal kan zijn. Maar kan even goed dat het voor jou kindje totaal niet boeiend is🙈

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Hier was de ontmoeting met zijn eerste baby neefje wel heel speciaal. Zelf ...
❤️

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

❤️
😍 Wat lief!!

één jaar geleden

Eerste ontmoeting met het dochtertje van onze vrienden was niet echt speciaal, hij keek er niet naar om, vanaf de tweede keer pas komt hij meteen naar haar toe rennen 🥰 maar ik snap wel dat je er bij wil zijn

één jaar geleden

Ik zou hier zelf totaal geen waarde aan hechten. Wel zou ik een foto heel erg kunnen waarderen.

één jaar geleden

Dank voor jullie reacties, dit helpt het goed te relativeren. Ik vraag gewoon om wat foto's.