14 Reacties

één jaar geleden

Of deze..

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Of deze..
Ik heb zoiets besteld. We gaan in maart een weekendje naar Centerparcs en daar wil ik 'm graag uitproberen. Ik heb wel een van naijibi, daar kun je de bandjes van de borstband afhalen

één jaar geleden

Het vest is goed omdat het qua drijfvermogen in te stellen is, die band met bandjes is goed omdat bij bewusteloos raken je kindje de meeste kans heeft om op de rug te raken en dus vrije luchtwegen behouden. Ik gebruik zelf niks bij mijn zoontje, ik ben als zweminstructrice van mening dat zonder hulpmiddelen een kind het beste leert wat water doet. Tenzij je meerdere kinderen bij je hebt uiteraard, want dan zal je je aandacht moeten verdelen.

één jaar geleden

Ik wilde ook een zwemvest kopen. Echter zei een vriendin van me dat ze dan alsnog makkelijk voorover kieperen en dus kopje onder gaan. Resultaat dat je dan dus alsnog bandjes erbij om moet doen. Zij gaf aan dat een puddle jumper wel beter werkt dan een zwemvest. Ik houd het voorlopig alleen bij bandjes omdat deze verplicht zijn.

één jaar geleden

Wij hebben een swimtrainer. Zou tot 4 jaar moeten kunnen

één jaar geleden

Wij hebben de rode swimtrainer band als we onze dochter van 18mnd los laten dobberen in ons bijzijn, afwisselend met gewone bandjes of niks als we de vasthouden en samen dobberen. Oudste is 7, heeft 3 zwemdiploma's en kan inmiddels goed zwemmen. Zwemvest of zwemband met bandjes eraan nooit gedaan. Beide kids vanaf 3/4mnd in de swimtrainer en daarna gewone bandjes.

één jaar geleden

Zwemvest is voor kinderen die deels al kunnen zwemmen als ondersteuning (heeft toevallig de zwemjuf vandaag uitgelegd aan een andere vader tijdens peuterzwemmem) dus bandjes of swimtrainer raden zij aan. De paddle jumper niet omdat ze daar ook wel jong/klein voor zijn en nog niet zo zwaar dus lastig kunnen bewegen erin.. hij is stiekem nog best lomp groot 😉🤣 maar zal vooral doen wat je zelf fijn vind en goed bij voelt..

één jaar geleden

Wij hebben zo'n vest en dat werkt voor geen meter haha! Hij gaat gewoon kopje onder en drijft op z'n buik. De swimtrainer vindt hij geweldig (zo'n rode band).

één jaar geleden

Wij hebben afgelopen gezwommen. Onze dochter heeft toen gewone zwembandjes gehad. Ging heel goed en zo kan ze nog goed bewegen.

één jaar geleden

Reactie op Leonie Italië

Wij hebben afgelopen gezwommen. Onze dochter heeft toen gewone zwembandjes ...
Weet je toevallig welke? Alle gewone bandjes die ik vind zijn voor vanaf 3 jaar

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Weet je toevallig welke? Alle gewone bandjes die ik vind zijn voor vanaf 3 ...
Deze hebben wij. Is van 1 tot 6 jaar. Ideaal.

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Weet je toevallig welke? Alle gewone bandjes die ik vind zijn voor vanaf 3 ...
Kijken bij een zwembad in de buurt? Daar koop ik de mijne

één jaar geleden

Wij hebben altijd bandjes gekocht vanaf voor ze 1 zijn tot ze hun zwemdiploma hebben, de eerste van speedo denk ik. Bol.com heeft iig wel wat keuze voor een lager gewicht. Swimtrainer vind ik niet fijn, kiepert altijd om en puddle jumpers krijg ik het altijd zo benauwd van. Zo veel stof en ze liggen ze zo hoog in het water. Zwemvesten zijn gevaarlijk en worden afgeraden voor deze leeftijd.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties allemaal.. Ik denk dat ik maar voor bandjes ga, of de puddle jumper. Ben er nog niet helemaal overuit.