13 Reacties

één jaar geleden

Slipstops ❤

één jaar geleden

Jaaa slipstop😍

één jaar geleden

Slipstops, de enige echte! Loveit! Gebruik ze ook thuis als slofjes

één jaar geleden

Hier ook slipstop fan! Echt topdingen. We gebruiken ze thuis ook onder de douche.

één jaar geleden

En welke maat gebruiken jullie? Mijn zoontje heeft nu schoenmaat 20/21. Maar twijfel of 21-23 te groot zal zijn.

één jaar geleden

Reactie op Mommyxavier

En welke maat gebruiken jullie? Mijn zoontje heeft nu schoenmaat 20/21. Maa ...
Haha dit probleem had ik vorige week! 1) ja slipstop blijkt in de praktijk fantastisch en ik was heel blij met de tip die ik hier kreeg en 2) ja, als je kind schoenmaat 20-21 heeft is 21-23 schoentjes ongeveer een cm te groot. Het maatje daaronder past bij ons exact. Geen ruimte om erin te groeien, maar aangezien ik ze 2 dagen voor de vakantie binnen kreeg (nadat ik eerst die grotere maat had besteld) was dat niet zo’n probleem meer 😅

één jaar geleden

Hier maat 23. Zouden jullie dan 21-23 bestellen of 24-26? Het is voor over een maandje.

één jaar geleden

Reactie op Mommyxavier

En welke maat gebruiken jullie? Mijn zoontje heeft nu schoenmaat 20/21. Maa ...
Hier ook maat 20/21 en ze heeft wel 1 cm over bij maat 21-23 van slipstop. Maar het zit heel straks om de enkels dus ze verliezen ze niet en ze loopt er goed op

één jaar geleden

Slipstops echt ideaal.. worden hier gebruikt bij zwemmen, bij het douchen thuis.

één jaar geleden

Reactie op happy24

Hier maat 23. Zouden jullie dan 21-23 bestellen of 24-26? Het is voor over ...
Mijn dochter heeft ook maat 23 en draagt nog de slipstops maat 21-23. Ze rekken wel mee. Een maat groter heb ik al in huis, maar die zijn echt nog te ruim.

één jaar geleden

Vraagje over de slipstops.. wij gebruiken ze best intensief (aan bij het douchen). Ik laat ze na gebruik altijd drogen. Maar nu zag ik zwarte stippen aan de binnenkant, ik denk schimmel 🤢. Zag dat ze op 30 graden gewassen mogen worden maarja daarmee gaat schimmel niet weg. Is dit bij jullie ook?

één jaar geleden

Ik gebruik de zwemschoentjes van igor, een stevig schoentje zodat het voetje vast zit en ziet er ook leuk uit 😊

één jaar geleden

Slipstops nooit meer zonder!!!