99 Reacties
één jaar geleden
Ik heb ons zoontje vandaag een herfst lantaarntje laten maken. Op doorzichtig zelfklevend folie heeft hij van karton blaadje geplakt en foam paddestoelen en vilt. Komt nog doorzichtig gekleurd papier achter, lampje erin en klaar ☺️.
Maar verf en kleurpotloden doen het hier ook goed!
één jaar geleden
Aan de hand van dit topic vanmorgen allemaal knutselspullen gehaald om met mijn zoontje te proberen 🥰
één jaar geleden
Ik krijg altijd hele mooie kleurplaten en kunstwerkjes mee naar huis van de opvang. Ik weet niet hoe ze dat voor elkaar krijgen want als ik zelf mn kleine een stift, potlood of kwast geef gaat het direct z'n mond in.... 🤷♀️
één jaar geleden
Reactie op Sharon Ismay
Ik krijg altijd hele mooie kleurplaten en kunstwerkjes mee naar huis van de ...
Dit dus 😂
één jaar geleden
Reactie op Sharon Ismay
Ik krijg altijd hele mooie kleurplaten en kunstwerkjes mee naar huis van de ...
Ik deed dat in het begin door hem een fopspeen te geven. Normaal heeft hij die alleen bij dutjes of veel verdriet. Maar bij knutselwerkjes hielp het wel om alles uit de mond te houden haha
één jaar geleden
Een kerstboom laten schilderen. Was een hele uitdaging.. ze wilde geen tut in dr mond dus die verfkwast was helaas 1x de sjaak.. voelde me zo schuldig dat ik net te laat was met tegenhouden en ze dus wat verf in dr mond kreeg.. maar alles is goed gekomen en ik heb een super mooie kerstboom op de kast staan 🥰
één jaar geleden
Bij de AH hebben ze leuke gips ornamentjes om te schilderen met je kleintje
één jaar geleden
Hier een tip van ons nieuwe KDV, zelf klei maken!: https://jufbianca.nl/2011/10/zelfgemaakte-klei/
Super makkelijk, gewoon met huishoud ingrediënten (behalve kleurstof) en t is echt maar 5 minuten werk😀 mn zoontje is er de hele dag zoet mee geweest :)