99 Reacties

één jaar geleden

Super leuk allemaal! Ik vind het ook heerlijk om creatief bezig te zijn met de kleine🥰 Ga vandaag van zelfgemaakte klei de egeltjes met hem maken, ben benieuwd😊 Tip: https://jufbianca.nl/2013/10/zelf-klei-maken-thema-herfst/ En idd ook lekker veel kleuren en verven :-)

één jaar geleden

Ik heb ons zoontje vandaag een herfst lantaarntje laten maken. Op doorzichtig zelfklevend folie heeft hij van karton blaadje geplakt en foam paddestoelen en vilt. Komt nog doorzichtig gekleurd papier achter, lampje erin en klaar ☺️. Maar verf en kleurpotloden doen het hier ook goed!

één jaar geleden

Wat ziet dat er allemaal leuk uit! Mijn zoontje vindt alles maar 2 minuten leuk, maargoed. Even een vraag, hoe houden jullie alles een beetje schoon tijdens bijvoorbeeld verven? Kind kan een kliederschort aan, maar de stoel/tafel/etc.?

één jaar geleden

Reactie op Ilsavv

Wat ziet dat er allemaal leuk uit! Mijn zoontje vindt alles maar 2 minuten ...
https://www.hema.nl/sinterklaas/speelgoed/tekenen-knutselen/knutselkleed-afneembaar-140x240-15900085.html Stoel is goed schoon te maken en vloer ook.

één jaar geleden

Aan de hand van dit topic vanmorgen allemaal knutselspullen gehaald om met mijn zoontje te proberen 🥰

één jaar geleden

Reactie op MammavanB

Ik heb ons zoontje vandaag een herfst lantaarntje laten maken. Op doorzicht ...
Het eind resultaat

één jaar geleden

Ik krijg altijd hele mooie kleurplaten en kunstwerkjes mee naar huis van de opvang. Ik weet niet hoe ze dat voor elkaar krijgen want als ik zelf mn kleine een stift, potlood of kwast geef gaat het direct z'n mond in.... 🤷‍♀️

één jaar geleden

De waskrijtjes van Djeco zijn top. Kan ze goed vast houden. Maar ook de potloden van Giotto be-bé zijn héél fijn, en uitwasbaar 😉 klei en vingerverf staan op haar lijstje voor de Sint.

één jaar geleden

Deze leukerd is weer 15minuten zoet geweest. Het egeltje verven en 'stekels' geven door met een potlood strepen in de verf te maken. 🥰🦔

één jaar geleden

Reactie op Sharon Ismay

Ik krijg altijd hele mooie kleurplaten en kunstwerkjes mee naar huis van de ...
Dit dus 😂

één jaar geleden

Reactie op Sharon Ismay

Ik krijg altijd hele mooie kleurplaten en kunstwerkjes mee naar huis van de ...
Ik deed dat in het begin door hem een fopspeen te geven. Normaal heeft hij die alleen bij dutjes of veel verdriet. Maar bij knutselwerkjes hielp het wel om alles uit de mond te houden haha

één jaar geleden

Een pietenmuts versieren met playmais! Superleuk. Even vochtig maken op een doekje en dan lekker plakken. We hebben vrijdag ook 'samen' koekjes gebakken Vormpjes uitsteken was een hit hier 🥰

één jaar geleden

Een kerstboom laten schilderen. Was een hele uitdaging.. ze wilde geen tut in dr mond dus die verfkwast was helaas 1x de sjaak.. voelde me zo schuldig dat ik net te laat was met tegenhouden en ze dus wat verf in dr mond kreeg.. maar alles is goed gekomen en ik heb een super mooie kerstboom op de kast staan 🥰

één jaar geleden

Raamstickers geplakt, vond ie erg leuk! (3 euro bij de Hema)

één jaar geleden

Reactie op xAnoniemm

Een kerstboom laten schilderen. Was een hele uitdaging.. ze wilde geen tut ...
Waar heb je dat gekocht?

één jaar geleden

Reactie op BabyBali

Waar heb je dat gekocht?
Bij de action. Hebben ook een kerstman variant

één jaar geleden

Bij de AH hebben ze leuke gips ornamentjes om te schilderen met je kleintje

één jaar geleden

Op Pinterest staan vaak leuke ideeën!

één jaar geleden

Reactie op xAnoniemm

Een kerstboom laten schilderen. Was een hele uitdaging.. ze wilde geen tut ...
Deze hebben wij ook gemaakt. Schoonouders werden 'jaloers' dus ons mannetje mag nog een keer aan het werk haha.

één jaar geleden

Hier een tip van ons nieuwe KDV, zelf klei maken!: https://jufbianca.nl/2011/10/zelfgemaakte-klei/ Super makkelijk, gewoon met huishoud ingrediënten (behalve kleurstof) en t is echt maar 5 minuten werk😀 mn zoontje is er de hele dag zoet mee geweest :)