238 Reacties

vor einem Jahr

Het zit mij dwars dat de groeicurve van mijn zoontje nog steeds daalt terwijl ik er alles aan probeer te doen om hem aan te laten komen 😭

vor einem Jahr

Mijn baby heeft me aangestoken met zijn verkoudheid 🫠

vor einem Jahr

Dat m'n lichaam / bekken / heupen / stuitje nog steeds pijn doen. De 9e naar bekkenfysio.. 😣

vor einem Jahr

Dat sprong 4 maar niet ten einde komt, met als gevolg iedere nacht ieder uur huilen tot hij zijn speen weer krijgt😴

vor einem Jahr

Ik moet al 2 uur naar de wc maar de kleine man ligt bovenop mij te slapen 🥲

vor einem Jahr

Ik baal dat m'n zoontje nèt weer doorsliep, gisteren weer zijn vaccinaties heeft gehad en het afgelopen nacht dus weer prijs was. Ik kijk erg op tegen vannacht 😬

vor einem Jahr

Onze kleine eczeem heeft op z'n hoofdje en dat het erg jeukt. We zij nog zoekende waardoor het komt 🥺

vor einem Jahr

Reactie op Charlotte1ebaby

Dat m'n lichaam / bekken / heupen / stuitje nog steeds pijn doen. De 9e naa ...
Oooh, ja vreselijk, hier is de bekkenpijn ook weer hevig terug 😑😑😑

vor einem Jahr

Reactie op mini-s

Onze kleine eczeem heeft op z'n hoofdje en dat het erg jeukt. We zij nog z ...
Hier ook.. Straks nog maar eens naar de pediater

vor einem Jahr

Mijn baby niet bij mij wil slapen. Ze slaapt alleen in d'r bed. Vreselijk ongezellig en onbabyachtig

vor einem Jahr

Reactie op Rondx2

Mijn baby niet bij mij wil slapen. Ze slaapt alleen in d'r bed. Vreselijk o ...
Hier overdag precies andersom ik krijg NIKS gedaan 😭

vor einem Jahr

Hazenslaapjes. Al 16 weken.

vor einem Jahr

Hazenslaapjes. Al 16 weken.
Hier al 18 weken 🙃 Thuis nog nooit langer geslapen dan 45 minuten overdag. Op de opvang al enkele keren 2u geslapen, dus hij kan het (soms) wel :p

vor einem Jahr

Dat de kleine meid naar de oogarts moet, maar er megaaaaa lange wachttijden zijn. Arm kind😢

vor einem Jahr

De constante twijfel of mn zoontje motorisch wel op de "lijn" loopt. Probeer mezelf echt de gedachte "alles op zn tijd" in te prenten. Maar soms laten andere me ook twijfelen.

vor einem Jahr

Dat ik nu alweer 4kg ben aangekomen terwijl ik al m’n zwangerschapskilos de eerste week er al af had……. 😞😞😞

vor einem Jahr

Reactie op Babystappen

Dat de kleine meid naar de oogarts moet, maar er megaaaaa lange wachttijden ...
Hoe kwam je erachter dat er misschien iets met de ogen is?

vor einem Jahr

Hier overdag precies andersom ik krijg NIKS gedaan 😭
Same here en in de avond ook

vor einem Jahr

Ik heb vorige week donderdag operatief alle vier mijn verstandkiezen moeten verwijderen. Sinds dien is heb ik mijn meisje amper vast kunnen houden, geen bv meer kunnen geven (ivm medicatie) en zit ik met veel pijn door een absest waardoor zelfs simpel iets zeggen of een kusje geven een opgaven is. Het gaat gelukkig vandaag eindelijk een klein beetje beter, maar ik mis mijn meisje zo ontzettend! 💔😭 en ben ook bang dat bv einde verhaal is (lukt ook niet om dagelijks 2x te kolven, 1x vaak wel en heb haal er met geluk nu nog 25/50 uit in totaal 😔)

vor einem Jahr

Dat er nog steeds 12 kilo meer aanzit dan voor de zwangerschap.. (7 kilo afgevallen na de bevalling maar de rest?) Inclusief het bekende buikje waarvan mensen vragen of ik zwanger bent 😬 Eet gezond beweeg veel vooral op werkdagen.. maar lijk meer aan te komen dan af te vallen, geef ook nog borstvoeding 2a3 keer per dag. Herkenbaar voor iemand of tips?