248 Reacties

één jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Rick is 8 maanden en heeft de hele tijd slecht gedronken. Eerst bleek het a ...
Oeeeeh pittig! Ik lees dit volgens mij best wel vaak bij jou terug, dat je je alleen voelt. Heel vervelend. Hoop dat je een weg vindt samen en ergens een balans vindt. Ik heb me aan het begin ook wel eens alleen gevoeld, toen gaf ik volledige bv en deed ik de nachten alleen(vond ik ook overigens heel logisch). Maar overdag schoof dat op een gegeven moment ook meer naar mij, totdat ik dat bespreekbaar maakte en mijn vriend had het nog geen eens door, hij vertrouwde mij gewoon volledig en dacht dat ik het allemaal wel oké vond. Door te blijven communiceren en als ik of hij ergens tegen aan blijft lopen, komen we er meestal samen uit. Je kiest, althans in ons geval, toxh samen voor een kindje. In het weekend of op zijn vrije dagen, zou je vriend bijvoorbeeld meer kunnen doen? Ik werk 4, mijn vriend 5 dagen. Maar de weekenden zijn we beide vrij en doet hij 1 ochtend en ik 1 ochtend en verder proberen we ook echt dingen met zijn 3-en te doen. Sowieso is het eerste jaar of de eerste jaren voor je relatie 1 grote uitdaging, merken we hier ook. Nogmaals, hoop dat je een weg vindt en ook de mooie dingen blijft zien, af en toe klagen hier mag natuurlijk ooook hè, begrijp me niet verkeerd.

één jaar geleden

Het alleeeeen maar tussen ons in willen slapen snachts en op de arm overdag. Extreme verlatingsangst en gillen als we haar laten liggen of in bed willen troosten. Week 8 van slecht slapen waarvan week 4 van het samen slapen. Ik lig as we speak al in bed met haar want anders gaat ze gewoon niet slapen (20.00u). Ten einde raad met dit monster 😂

één jaar geleden

Mijn dochter is 7 maanden oud. Ze heeft de afgelopen dagen in de nacht en overdag weinig tot niet geslapen. Normaal slaapt ze super goed, ik denk dat het aan het sprongetje ligt en aan de tandjes die doorkomen. Mijn dochter heeft altijd een vaste schema/ritme met slapen. Ondanks ze slecht slaapt probeer ik me daar aan te houden. Vandaag had mijn partner bedacht om last minute voor het dutje van mijn dochter om even op bezoek te gaan naar zijn moeder. Aangegeven dat ik haar gewoon laat slapen in bed en haar niet wil mee slepen. Omdat ze hartstikke moe is. Nu ben ik de boosdoener, en zegt hij dat ik nooit naar zijn familie wilt gaan…. zucht.. Ik kijk alleen naar het behoefte van mijn dochter. Papa weg en kind slaapt heerlijk 😅

één jaar geleden

Pfooee stoom uit m'n oren dus even klagen. Mijn schoonouders hebben vandaag voor de zoveelste keer hun eigen plan getrokken omdat ze het zogenaamd allemaal wel weten. Vanmorgen bij het wegbrengen van mijn zoontje van 8 maand 1 volle fles net gekolfde melk mee gegeven + de rest wat hij moet hebben op een dag aan melk en tussendoortjes. Ze hebben hem over de HELE DAG (7:00-16:30) alleen het flesje van 250ml aangeboden... ze hebben de melk tussendoor ook niet in de koelkast gezet dus dit is in de loop van de ochtend al niet goed meer geweest. Er kwam een fles terug met een laagje zeer zure inhoud en de mededeling dat hij het laatste beetje maar niet wou drinken dus hebben ze nog maar geen nieuwe melk gepakt voor hem of hem verder tussendoortjes aangeboden. Mijn zoontje was ontroostbaar van de honger toen we hem hebben opgehaald en heeft over de hele avond lopen tanken van de dorst en honger. Dit is de zoveelste keer dat ze niet luisteren naar de dingen die mijn man en ik hun vertellen over het verzorgen en voeden van onze zoon.

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Pfooee stoom uit m'n oren dus even klagen. Mijn schoonouders hebben vandaag ...
Wauw… heel heftig. Terecht dat het stoom uit je oren komt, arme jongen 🥹 Heb je met ze gepraat of moet dit gesprek nog komen?

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Owww I feel you 😔 Mijn schoonouders waren eerst zo dat ze elke keer als ze begon te huilen een fles gaven. Dat 3 kwart weggegooid kon worden en halverwege de dag alles weggegooid kon worden Zij weten het wel, want ze hebben er 3 groot gekregen!?!! Ja, tuurlijk jij weet precies hoe het 40jr geleden ging! En ze had nooit BV gegeven. Ik heb ze het voedingsschema uitgeschreven en gezegd dat ze zich hier aan moesten houden! Elke keer blijven herhalen! En je mag best boos worden, en laat je man het ook eens duidelijk aangeven. Werkt soms wat beter.

één jaar geleden

Reactie op mave94

Wauw… heel heftig. Terecht dat het stoom uit je oren komt, arme jongen 🥹 H ...
Ja het gesprek heeft al vaker plaats gevonden en er wordt verbetering beloofd maar helaas worden we keer op keer teleur gesteld. We hebben besloten en uitgesproken naar hun dat dit de laatste keer was. Bij nog zo'n actie zien ze hem voorlopig niet meer als wij er niet bij zijn.

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Ja het gesprek heeft al vaker plaats gevonden en er wordt verbetering beloo ...
Gelijk heb je! Veiligheid en gezondheid voor alles! Snap ook niet dat ze dit zelf niet in zien? Wie kan er nou een hele dag teren op een beetje melk.. Ik voel gewoon plaatsvervangende boosheid hier haha🙈

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Hoe hebben ze dat met hun eigen kind(eren) gedaan dan 😅..

één jaar geleden

Mijn zoontje eet en drinkt slecht. Elk eet of drink moment is een drama en krijg ik er met moeite er bijna niks in. Osteopaat, lactatiekundige, pre logopedist… niks lijkt te helpen. Maandag hebben we eindelijk een afspraak bij de kinderarts en ik weet dat ik doe wat ik kan, maar het begint me gewoon een beetje op te breken. Ik probeer elke dag wel even wat te doen zodat de wakker tijd beter te doen is, maar als elke dag vooral bestaat uit een kind die honger heeft maar niet wil eten, toch wat binnen laten krijgen dan is dat best pittig. Ik merk helemaal spanning in m’n lijf en als hij slaapt dan denk ik “ ja ik moet toch iets gezonds eten” dus dan ga ik weer koken. Elke dag Maaltijdsalade komt ook een keer je neus uit

één jaar geleden

Reactie op Charlotte1ebaby

Hoe hebben ze dat met hun eigen kind(eren) gedaan dan 😅..
Dat vragen mijn man en ik ons ook af inderdaad....

één jaar geleden

Ik heb weer eens een borstontsteking en het doet zo veel pijn 🥲 Het is 1 grote plakkaat, pfffff

één jaar geleden

Mijn zoontje wil maar niet slapen of drinken en morgen heb ik een bruiloft waar ik zo naar uit keek, maar ik ben zo moe ( en 10 weken zwanger)

één jaar geleden

Mijn zoontje eet en drinkt slecht. Elk eet of drink moment is een drama en ...
Dikke knuffel voor jou. Het eten geeft hier ook vaak stress. In verband met een afnemende groeicurve ook bij een kinderarts gelopen. Ken je struggle dus! Je doet het goed mama, meer dan ons best kunnen we niet doen 😘

één jaar geleden

Wild vreemde mensen die maar aan je kind willen zitten en denken dat als m’n dichten kletst of zwaait (wat ze naar alles doet) dat een teken is dat dat ook daadwerkelijk mag 🤯.. oja en gepiekerd zijn als je zegt dat dat niet nodig is en niet netjes is 🙄.

één jaar geleden

M'n schoonmoeder elke keer met dingen komt over m'n zoontje van 10 maanden. Dat hij nog niet praat en met 12 maanden zindelijk kan zijn en dat soort dingen. Elke keer voorop lopen met zijn ontwikkelingen. Hij kan niet kruipen paar weekjes later kruipt hij, hij zit nog niet paar weekjes later zit hij en noem maar op...... let it go with the flowww...

één jaar geleden

Mijn zoontje wil maar niet slapen of drinken en morgen heb ik een bruiloft ...
Het is even pittig hier ook met een baby en zwanger. Denk eraan dat het tijdelijk is en alles goed komt ♡

één jaar geleden

De zoveelste virusinfectie sinds november 2022 😫 ben meer ziek dan op werk geweest 🙈

één jaar geleden

Al 2 weken tussen 4 en 5 wakker. Slaapt wel door nu. Maar dit is het gevolg.

één jaar geleden

Die nachten dat je eindelijk weer eens door kan slapen omdat hij de nachtfles laat vallen, maar je vervolgens wakker ligt na een check of alles wel goed is 🫠