238 Reacties

één jaar geleden

Met kleintje gaat alles goed… maar qua werk afschuwelijk. Vanaf feb ziek thuis ivm covid hoofdpijn. In oktober op eigen beweging begonnen met re-integratie. Ondanks nog altijd enorme hoofdpijn. 3 weken geleden een gesprek gehad en er taken bijgekregen waardoor ik pc werk meer kon afwisselen met lopen. Gister een gesprek gehad dat ze m’n niveau en tempo beneden de maat vinden en niks aan me hebben. Blijf maar 100% ziek en ga naar huis. De muren komen op me af. Ik wil juist werken…

één jaar geleden

Reactie op Rondx2

Mijn baby niet bij mij wil slapen. Ze slaapt alleen in d'r bed. Vreselijk o ...
Nou dit wil ik wel hoor 😂😂 ik zit 5 uur per dag stil Netflix te kijken omdat ze niet in dr bed wil huishouden gebeurd dan dus ook niet

één jaar geleden

Ik haaaaat kolven 😆 Misschien volgende keer zon ding die je in je bh kunt doen kopen 🙈 Mn linkerborst werkt nog steeds niet mee. Degene van cb die zou komen meekijken heeft nog steeds geen tijd. Duurt ontzettend lang... vreselijk onhandig (ook met kolf bh). En dan nog dat schoonmaken elke keer 😫 Zo.. even klagen 😂😁 Maar doe het met liefde voor mn meisje ❤

één jaar geleden

Ik heb morgen een afspraak bij de doktor om te kijken of ik een verzakking heb 😭😭😭 let's hope not.

één jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Ik haaaaat kolven 😆 Misschien volgende keer zon ding die je in je bh kunt ...
Oké ongevraagd advies sorry alvast. Maar ik heb een tweede kolf besteld (want soms lui met schoonmaken 😂) van Aliexpress. Kost zo’n €80, kan in je bh en ik vind hem zelf heel fijn. Staat op dit forum ook goed bekend, dus wellicht een optie? Hierbij ook geheel ongevraagd de link https://m.nl.aliexpress.com/item/1005004607860560.html?gatewayAdapt=glo2nld 😜

één jaar geleden

Reactie op mave94

Oké ongevraagd advies sorry alvast. Maar ik heb een tweede kolf besteld (wa ...
Hahah dankjewel! 😉 Advies mag altijd, of ik er wat mee doe is een 2e 😆 Tenzij het 10x hetzelfde "advies" is aka schoonmoeder 🙈

één jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Ik haaaaat kolven 😆 Misschien volgende keer zon ding die je in je bh kunt ...
Ik kan mij hier ook zo goed in vinden! Ik kolf fulltime en die is niet handsfree...niet handig dus. Helemaal niet als in die tijd Florian zichzelf even moet vermaken I.c.m. met sprongetjes, slaapregressie en andere frustraties. Heb na 10 min kolven een hysterische baby die eerst getroost moet worden en op adem moet komen. Gelukkig wel een bizarre overproductie dus is maar 3x per dag waarvan 2x als hij wakker is.

één jaar geleden

Oh en nog een grote frustratie hier is het CB! Eigen keuzes maken bestaat daar niet. Owee als je afwijkt van hun idee wat goed is, dan kijken ze direct alsof je de loedermoeder prijs van het jaar krijgt. En dan voornamelijk de discussie dat ik geen oefenhapjes wil doen voor 6 maanden maar zij duidelijk zien dat hij er al aan toe is (hij was toen 3,5 maand) Florian zit boven de groeicurve met alles dus volgens hun kan hij niet genoeg hebben aan alleen borstvoeding 😂🙈 hij is nu 4 maanden oud en groeit nogsteeds als kool dus het zal wel..

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Oh en nog een grote frustratie hier is het CB! Eigen keuzes maken bestaat d ...
Ik voel de CB frustratie, maar dan op een andere manier. Elke keer als ik daar kom en wat dingen vraag dan gaan ze het voor m’n neus Googlen. Dat kan ik toch ook zelf? Jullie zijn toch de experts? 😤 Dus mijn motto is nu: ja, amen, oké, 🖕🏼

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Oh en nog een grote frustratie hier is het CB! Eigen keuzes maken bestaat d ...
Pff naar hun luisterde ik al gauw niet meer. Vind meten en wegen leuk maar daar blijft het bij. Daar bestaat moederinstinct niet.

één jaar geleden

Zie net in de app van het kdv dat de kleine al sinds 2 uur wakker is en pas om half 4 de fles heeft gehad 🫠 normaal krijgt hij om 2 uur de fles en gaat rond 3 uur weer naar bed. Elke keer loopt zn schema daar compleet in de soep. Hopelijk is hij als ik dalijk thuis kom nog een beetje te genieten.

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Oh en nog een grote frustratie hier is het CB! Eigen keuzes maken bestaat d ...
Oja.. wij doen ook alles "fout" 😆 En de info die ze geven kan ik zelf ook wel vinden via google 🙈 Meten, wegen, lichamelijke check door arts en vaccinaties heb ik wat aan. En als iemand even mee kan kijken met praktische dingen zoals flesje en of ik goede maar borstschilden heb. De rest is zoals meer gezegd "ja en amen" 😂

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Ik kan mij hier ook zo goed in vinden! Ik kolf fulltime en die is niet hand ...
Ja ik vroeg me inderdaad af hoe full time kolvers dat doen.. hier ook een meisje die daar geen boodschap aan heeft. Daarom geef ik nu kv bij omdat ik niet genoeg kolf op werk en het koste me gewoon zoveel stress om thuis met haar tussen de voedingen door tijdens haar hazenslaapjes "even snel" te kolven om nog wat bij elkaar te sprokkelen.. wat een elende 😅

één jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Ik haaaaat kolven 😆 Misschien volgende keer zon ding die je in je bh kunt ...
Ik vind kolven thuis voor de tv met Netflix altijd wel prima, maar op mijn werk voel ik me zo’n melkfabriek en kost gewoon best wel veel energie. Rekening houden in je agenda etc. Geef op mijn mama dagen en weekend, avond en ochtend live voedingen en geniet daar nog teveel van om met afbouwen te starten. Vind dag soms zo’n struggle als ik dan als Berta728273 in zo’n seksloos hok zit.

één jaar geleden

Reactie op AliC

Dat ik nu alweer 4kg ben aangekomen terwijl ik al m’n zwangerschapskilos de ...
En deze, bij mij 5 kilo er weer bij! Hoeeeee dan?!(oké misschien door het slechte eten en minder bewegen haha).

één jaar geleden

Ik baal dat ik net weer ben gaan werken 😫 de kleine meid werkt ‘s ochtends totaaal niet mee en heeft na 45min nog steeds haar fles niet op. Als ik dan zie bij de opvang eet ze soms pas 5u later terwijl ze hier overdag om de 3u30 at ong (verzoek) dus schema volledig in de war en krijgt ze wel voldoende binnen? CB oh ja, moeten gewoon hun lijstje afwerken en dan hebben ze goeie punten. Ben het ook zat om mee te werken.

één jaar geleden

Hydrofiel vergeten mee te nemen naar werk….😤 Nu kolf schoonmaken met papieren doekjes, geen aanrader…

één jaar geleden

Iedere ochtend is het om 5 uur raak en is ze zo onrustig al 4 maanden lang I am dead

één jaar geleden

Dat ik vanmorgen mega ondernemend ben gaan babyzwemmen in de hoop dat er EENS GEEN HAZENSLAAPJE gedaan werd. Guess what? 30min. 🥲

één jaar geleden

Reactie op RilanaK

Oh en nog een grote frustratie hier is het CB! Eigen keuzes maken bestaat d ...
Zit er toevallig een antroposofische CB ergens in de buurt? Merk dat het zoveel relaxter is en dat er veel ruimte is voor eigen ideeën. Ze benaderen het kind vanuit een ander perspectief dan ‘ de lijstjes afwerken en gemiddelden benoemen’