248 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op EvaH1993

Zie net in de app van het kdv dat de kleine al sinds 2 uur wakker is en pas ...
Dit is ook bij ons zo. Elke keer als hij naar de opvang gaat, loopt hij 1 fles achter. En dan haalt ie tussendoor in omdat ik natuurlijk dorst heeft

2 jaar geleden

Reactie op mini-s

Onze kleine eczeem heeft op z'n hoofdje en dat het erg jeukt. We zij nog z ...
Kan komen van de vaccinatie Je kunt je kleine laten “ontstoren” hoor vaak dat het eczeem daarna weg is👍🏼

2 jaar geleden

Reactie op Gina2001

Kan komen van de vaccinatie Je kunt je kleine laten “ontstoren” hoor vaak ...
Wat is ontstoren? Mijn zoon heeft ook al een tijdje last van eczeem, smeer al weken hormoonzalf volgens een schema van de huisarts, maar lijkt niet echt beter te worden helaas 😔

2 jaar geleden

Gisteren voor het eerst baby bij opa en oma laten logeren. Nou ze heeft alleen maar lopen krijsen blijkbaar. Om half 1 's nachts daar maar heen gegaan en zodra ik haar vast hield was alles weer goed. Over 2 week gaan we bij een vriendin logeren hier een uur vandaan dus hopen dat ze tegen die tijd wel bij me weg durft te zijn 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Gisteren voor het eerst baby bij opa en oma laten logeren. Nou ze heeft all ...
Ah balen, hier al 3 nachten uit logeren geweest. Waarvan de eerste nacht rond 7 weken. En ging gelukkig echt perfect

2 jaar geleden

Om de 2,5uur voeden live bv (of wanneer misselijk eerder), tijdens voeden regelmatig last van buikkrampen/lucht en los laten, na voeden minimaal 15min rechtop houden, dagelijks of 2x een ‘ongelukje’ waardoor baby moeten douchen/baden en omkleden, last van tandvlees, vaak overgeven, droge eczeem achtige plekjes of schimmel?! (Nekplooi). Te weinig happy hours alles bij elkaar 🫤 en vaak huilen want niks van bovenstaande vindt de baby leuk.

2 jaar geleden

Schijt slaapregressie🖕🏼

2 jaar geleden

Die verdomde rot speen haha!

2 jaar geleden

Ik moet morgen weer beginnen met werken 😭😭😭en ik ben zo emotioneel aan 't janken..alsof ik me kleine meid in de steek laat😪

2 jaar geleden

Klaag klaag klaag Hup happy beppie Zo ik had eigenlijk geen concreet iets maar gewoon ff

2 jaar geleden

Reactie op Gina2001

Kan komen van de vaccinatie Je kunt je kleine laten “ontstoren” hoor vaak ...
Wat is dat?

2 jaar geleden

Ik word moe van het moe zijn.. 🥲 het voelt alsof ik voor elk klein dingetje een hele berg moet beklimmen.

2 jaar geleden

Kind is 5 maanden, overdag niet slapen, nog een nachtvoeding en altijd tussen 5.30 en 6.00 wakker

2 jaar geleden

Snottebellen bah 🤮😅 Heb veel liever poep hahaha 🙈

2 jaar geleden

Kettingzaag... 😑 Nog 20 min dan ga ik wel beneden liggen. Echt erg vanavond.. wordt er knettergek van! 😖

2 jaar geleden

Artikelen op borstvoeding.com / internet zijn vaak stomme vertalingen van Amerikaanse betuttelende ouderwetse teksten uit 1995 Hoezo moet een kindje mee naar een bruiloft? Hoezo zou ik in een bioscoop gaan zitten oefenen Bepaal ik zelf wel, ik zoek alleen feitelijke informatie Vertel mij welke voedingstoffen agonisten of antagonisten zijn van de precieze hormonen die werken bij borstvoeding Of dat het tkoud hebben effect heeft Overigens kwam ik zelf tegen dat vitamine D effect heeft op prolactine en dopamine een remmende werking op prolactine dus beperk je schermtijd, zeg ik tegen mezelf

2 jaar geleden

Kind is 5 maanden, overdag niet slapen, nog een nachtvoeding en altijd tuss ...
Je bent niet alleen 🥲

2 jaar geleden

Er net achter komen dat je weer zwanger bent en niet blij bent.

2 jaar geleden

Er net achter komen dat je weer zwanger bent en niet blij bent.
Ooh deze vind ik heftig. Jeetje. Gefeliciteerd toch maar:)

2 jaar geleden

Artikelen op borstvoeding.com / internet zijn vaak stomme vertalingen van A ...
Wat bedoel je met dat laatste stuk? 🤔 Vitamine D remt prolactine? 🤔 Schermtijd?