248 Reacties

2 jaar geleden

Dat er geen rust in de tent komt.. van de 17 weken ‘maar’ 4 weken rust, ritme & regelmaat met een vrolijke baby gehad… 🥴

2 jaar geleden

Ik ben zo moe, alles draait op overlevingsstand 😪

2 jaar geleden

Leuk om en naast en boven voetbal liefhebbers te wonen...ze sliep net!!

2 jaar geleden

Ben binnen een maand al drie x ziek geworden 😭😭😭 eerst covid, daarna buikgriep en nu d'r 'normale' griep.. Voel me zo ellendig.

2 jaar geleden

Dat ik al ruim 5 maanden niet meer alleen weg ben geweest en mijn patner bijna iedere week wel wat leuks gaat/wil doen met zijn vrienden

2 jaar geleden

Reactie op MommyToBe174

Dat ik al ruim 5 maanden niet meer alleen weg ben geweest en mijn patner bi ...
Same here

2 jaar geleden

Reactie op Sonamu

Ben binnen een maand al drie x ziek geworden 😭😭😭 eerst covid, daarna bui ...
Och wat vervelend! Beterschap! ❤

2 jaar geleden

Reactie op Sonamu

Same here! Buikgriep, oorontsteking en nu zwaar verkouden/griep.. maakt het zorgen voor een kleintje ook niet makkelijk 🫣

2 jaar geleden

Het zit mij dwars dat de groeicurve van mijn zoontje nog steeds daalt terwi ...
Geef je borstvoeding? Als een baby opgroeit met borstvoeding gaat het lijntje rond 4 maanden afwijken van de curve van het cb. Dat is niet erg.

2 jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Wat bedoel je met dat laatste stuk? 🤔 Vitamine D remt prolactine? 🤔 Sche ...
-Vitamine D is goed voor prolactine las ik -Dopamine remt - normaal gesproken - prolactine, weet niet of het ook tijdens bv is eigenlijk. Ik las, Normaal gesproken is prolactine hoog in de nacht, en dopamine overdag. Net als melatonine hoog in de nacht, en serotonine overdag -En van schermen / fb, insta, games maak je dopamine aan, - van horen zeggen, maar das die verslavende werking Dus toen dacht ik oei, ik speel soms zo'n spelletje waar je maar blijft klikken, vooral als je moe bent

2 jaar geleden

Reactie op Sonamu

Beterschap

2 jaar geleden

Reactie op yaram

Same here! Buikgriep, oorontsteking en nu zwaar verkouden/griep.. maakt het ...
Beterschap

2 jaar geleden

Reactie op yaram

Same here! Buikgriep, oorontsteking en nu zwaar verkouden/griep.. maakt het ...
Heel veel beterschap!!!

2 jaar geleden

Gebroken nachten icm zelf ziek zijn 😭

2 jaar geleden

Reactie op Charlotte_xx

Beterschap!❤

2 jaar geleden

Reactie op Charlotte_xx

Heftig hè… hier ook al 4 weken beide ziek…. Zo klaar mee

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Heftig hè… hier ook al 4 weken beide ziek…. Zo klaar mee
Ja zeker heftig! Beterschap 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Ik wil even klagen over de shitnachten die we al 2 jaar doormaken. Ik word gewoon gillend gek. M’n zoon van 2 heeft gewoon minder slaap nodig dan wij lijkt wel. Afgelopen dagen hebben we weer uren ‘s nachts met hem beneden gezeten en vervolgens wordt hij gewoon weer “normale” tijd wakker. Normaal?!? Vet vroeg dus. En daarbij slapen hij en z’n broertje (5mnd) overdag ook nog eens precies langs elkaar heen. Dus slaap inhalen zit er niet in. Ik ben helemaal ontregeld en overprikkeld en moe en ik lijk wel manisch, afwachtend tot wanneer ik instort en mijn benen het niet meer doen🥲👍📉

2 jaar geleden

Reactie op Babystappen

Dat de kleine meid naar de oogarts moet, maar er megaaaaa lange wachttijden ...
Ik weet niet waar je vandaan komt. Wij zijn doorverwezen naar de oogkliniek in Zeidt vanwege de mega lange wachtrijen bij de oogarts. We konden die zelfde week nog terecht! Het was eventjes rijden voor ons maar liever dat dan dik een half jaar wachten 😖

2 jaar geleden

Het feit dat ik soms al super onzeker word omdat onze dame reflux heeft, slecht slaapt en alles bij elkaar brult, we net een puppy hebben die nog niet zindelijk is (waarom ben ik hier in vredesnaam mee akkoord gegaan?!), ik per 1/12 met een nieuwe baan ben begonnen, wat ansich al slopend is. Maar ik heb wel alles tegelijk. Voor de puppy zorgen (er achteraan rennen met de dweil), voor de baby zorgen en werken. Ohja en vergeet het politie agentje spelen niet tussen de pup en de twee katten die aan elkaar moeten wennen🙃