248 Reacties

2 jaar geleden

Ik neem 95% van de zorg op me en mijn man zegt dingen zoals “ het is ook mijn kind, we doen het samen “ en “ als er wat is bellen “, maar hij gaat bijna elke avond tegen half 8 naar bed. Hij slaapt op z’n snurk kamer en ik belde net om te vragen als hij een fles wou maken, neemt hij niet op. Ja geluid stond uit, geen idee hoe dat kan. Zoiets kan gebeuren maar dit is de 3e keer

2 jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Ik neem 95% van de zorg op me en mijn man zegt dingen zoals “ het is ook mi ...
Alsof ik dit zelf geschreven heb 🥲 Mannen….

2 jaar geleden

Reactie op mave94

Alsof ik dit zelf geschreven heb 🥲 Mannen….
Ja een vriendin zegt altijd “ je kunt niet met, maar ook niet zonder”, maar soms….

2 jaar geleden

Bij oma wel lief in slaapvallen in bed 😔

2 jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Ik neem 95% van de zorg op me en mijn man zegt dingen zoals “ het is ook mi ...
Ja hier hetzelfde..al is 95% ruim genomen. Ik doe gewoon 100%. Het lijkt soms wel of ik alleenstaande moeder ben. Als ik hem eraan herrinner dat het ook zijn kind is gooit mijn man het erop dat hij geen "babypapa" is, ik het beter kan dan hij en verheugd zich erop dat onze zoon ouder is en kan lopen. Tot die tijd kan ik (ondanks beloftes dat hij zich zal beteren) alles alleen doen ben ik bang...

2 jaar geleden

Reactie op RilanaK

Ja hier hetzelfde..al is 95% ruim genomen. Ik doe gewoon 100%. Het lijkt s ...
Hier is dat ook heel lang geweest. Nu Rick lacht, omrolt etc. Begint mijn man het wel leuker te vinden maar als nog. Ik ken je gevoel. Denk maar zo, jij bent nu alvast bezig met een goede band met je zoon te creëren en die zal er altijd zijn

2 jaar geleden

Op dit moment ben ik ontzettend ziek. Ik heb het gevoel dat ik elk moment flauw val, ben snotterig, m’n keel doet pijn, ik heb hoofdpijn en heb daarnaast ook nog is pijn in mijn spieren (ik heb een spierziekte) en om het af te maken ben ik ongesteld. Mijn man gaat elke avond eerder na bed omdat hij het niet trekt en op zijn vrije dagen zorgt hij nauwelijks voor onze zoon. En dan wordt hij nu boos op mij omdat ik minder enthousiast voor Rick kan zorgen

2 jaar geleden

Happy hardcore door de hele wijk heen 😑 tot zover de dutjes en lekkere zondag voor mama

2 jaar geleden

Dat het ook gewoon knap is hoe mn hubby onze dochter altijd aan het hoesten en proesten krijgt als hij de fles geeft en ik haar daarna weer een ander truitje aan kan trekken. Bij mij spuugt ze nooit…wat doet ie toch?! 🙈 ik neem het liefst alle voedingen op me

2 jaar geleden

Een van de katten had op bed gekotst. Vraag ik mn vriend of hij de deken uit elkaar kon halen en in de was kon stoppen en daarna in de droger zodat ie droog en schoon is voor het slapen gaan. Heeft ie dus alleen het laken in de was gedaan, en het dekbed zelf niet... Dat kots gaan toch zo door het laken heen op de deken zelf 😵‍💫. Nu zelf dekbed maar in de was gedaan en morgen in de droger. 🫥🫥

2 jaar geleden

Een foto van de opvang krijgen waar je kind een tut in heeft, terwijl ze al sinds 14 weken geen tut meer heeft… Eerder verspraken ze zich ook al. Toen heb ik het laten gaan, maar vind dit echt niet kunnen

2 jaar geleden

Sinds week 8 geen nacht meer doorgeslapen (zoontje is 5 maanden). Elke uur uit bed, en soms wel vaker! Het is een fase hahaha maar die duurt heel lang! 🤞dat het snel goed gaat! Die slapeloze nachten van 2/3 uurtjes combinerend met werk huishouden is verschrikkelijk

2 jaar geleden

Van 8 tot 3 op de opvang en maar 20 min geslapen want hij wilde niet zei ze. Dus dan maar wakker houden 😣 In de maxicosi sliep hij gelijk

2 jaar geleden

Mooeeee 😫😴

2 jaar geleden

Argh eindelijk niet meer verkouden, wordt ik vannacht beroerd wakker. Hou niets binnen... 🤮

2 jaar geleden

Ik ben gefrustreerd, omdat mijn vriend gefrustreerd is - dat ik gefrustreerd ben, omdat hij gefrustreerd is 🥲😅🤣

2 jaar geleden

Eergisteren met spoed binnengebracht nadat ik bloed had overgeven... ( bleek serieuze slokdarmontsteking graad C.. het gaat maar tot D..) was de hel.. veel pijn. Lag hierdoor dus op kamer alleen.. zou kunnen geslapen hebben in de rust en stilte.. maar kon juist niet slapen doordat ik mijn kleine vriendje ZO hard miste 😳😳😳

2 jaar geleden

Eergisteren met spoed binnengebracht nadat ik bloed had overgeven... ( blee ...
Wat naar, beterschap. Hopelijk gaat het snel beter 😊 Gek hè hoe dat werkt haha. Ik zou alles geven voor een nacht goede slaap, maar zonder m’n zoontje doe ik geen oog dicht🙈

2 jaar geleden

Reactie op mave94

Wat naar, beterschap. Hopelijk gaat het snel beter 😊 Gek hè hoe dat werkt ...
Dankjewel! En inderdaad 😅 deed maar raar😳 maar ondertussen terug thuis bij mijn kleine vriendje 🥰

2 jaar geleden

Eergisteren met spoed binnengebracht nadat ik bloed had overgeven... ( blee ...
Wat heftig! Nog nooit van dit gehoord, maar lijkt me ook helemaal niks. Hopelijk knap je snel op. En dat niet kunnen slapen zonder kindje in de buurt, zo herkenbaar!! Ik verlang naar een nacht of een goed aantal uur achter elkaar doorslapen, maar dan wel met kind bij me in de buurt 🥹