248 Reacties
2 jaar geleden
Iedereens goed bedoelde adviezen omtrent onze baby 🥲 en dat je als persoon onzichtbaar bent en alles en iedereen zich alleen nog interesseert in de baby. En nee, ik ben niet jaloers op ons kindje. Sterker nog, ik vind het juist heel fijn dat iedereen zo’n interesse heeft. Het zou alleen leuk zijn als mensen ook nog geïnteresseerd zijn in hoe het met ons gaat ipv alleen met baby. Of alleen komen om de baby te zien 😂 herkent iemand dit? Of ben ik nu een enorme zeikerd
2 jaar geleden
Reactie op 24baby!
Iedereens goed bedoelde adviezen omtrent onze baby 🥲 en dat je als persoon ...
Zo herkenbaar! Wij worden soms niet eens meer begroet als we ergens binnen komen, wordt alleen nog maar naar onze dochter gekeken (voornamelijk dan door de opa’s en oma’s 😂) of dat als ik ergens heen ga en ik neem haar niet mee, ik bij binnenkomst meteen wordt gevraagd waar ze is.
2 jaar geleden
Reactie op 24baby!
Precies dit! Wij zijn de laatste in de vriendengroep en iedereen komt opeens met adviezen aan zonder dat je er om vraagt “ gewoon laten huilen dan valt hij wel in slaap” maar zijn half vergeten hoe het was. En inderdaad iedereen heeft alleen nog oog voor ons kindje. Ik ben ziek en mensen die dat weten appen nu van “ de kleine nog niet ziek?/ hoe gaat het met de kleine “
2 jaar geleden
Reactie op 24baby!
Haha zo herkenbaar! Schoonouders kwamen laatst even langslopen maar ze lag net voor haar middag dutje. "Oh dan gaan we weer" 😆
En de adviezen komen me ondertussen mn oren uit.. moet echt soms op mn tong bijten om er niks ongepasts uit te gooien 😂😅
2 jaar geleden
O.....M.....G.....
Net een spuitluier waar je U tegen zegt...
Ik pakte haar op.. voelde met mn hand al "klets" dus denk oh volle luier. Hoor ik "flats flats" kijk naar beneden.. drupt het letterlijk langs haar benen en mijne op de vloer... 😱
Ze had geen broekje aan omdat ze zo warm was.
Hele baby eronder.. ik eronder.. vloer eronder.. aanrecht 😂😂😂
Ben niet snel onder de indruk maar dit was mij ook wat te veel hahaha 😆
Nu gedoucht en weer schoon 🙈
2 jaar geleden
Reactie op -Alicia-
O.....M.....G.....
Net een spuitluier waar je U tegen zegt...
Ik pakte haar ...
Hahaha, dit is zo’n moment waar ik bij had willen zijn.
Ik had een keer, toen was hij echt nog heel jong, dat ik z’n luier aan het verschonen was. Toen liet hij een natte scheet en het ging met zo’n rotgang dat het gewoon van m’n deur afdroop 😂😂😂
2 jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Gisteren voor het eerst baby bij opa en oma laten logeren. Nou ze heeft all ...
Nou het is helemaal goed gekomen gelukkig 🥳
2 jaar geleden
Rick is de hele dag al slecht aan het slapen. Mijn man heeft vandaag gewerkt en is om half 7 al naar bed gegaan omdat hij moe was! Uhm sorry maar je doet snachts niks. Ik voorspel een zware nacht
2 jaar geleden
Mijn man is sinds vorige week ziek en is alleen maar aan het hoesten en niezen. Onze zoon (5 maanden) slaapt nog bij ons op de slaapkamer en kreeg zelf een buikgriepje. Ik heb toen al een paar keer boos/lief/smekend/geïrriteerd gevraagd of hij alsjeblieft in de logeerkamer wil slapen. Hij weigerde gewoon (het is daar een stukje frisser dan in de slaapkamer, anders was ik er zelf met de kleine gaan slapen). Hij vond dat hij het beste bed nodig had om uit te zieken.
Dus in de slaapkamer bleef meneer maar hoesten en niezen in de lucht(dus zonder hand voor de hand etc.) terwijl ik hem er maar op bleef aanspreken om dat aub niet te doen. Resultaat: ik doodziek, zoon net van buikgriep af en loopt nu alleen maar te hoesten en niezen met 38,8 graden koorts. Pfff. Soms vraag ik mij echt af of hij wel om onze zoon geeft
2 jaar geleden
Mijn man is sinds vorige week ziek en is alleen maar aan het hoesten en nie ...
Hmm dat is vervelend idd. Beterschap! ❤
Wij waren hier ook net flink ziek geweest. Man was zo aan het hoesten dat hij haar ook steeds wakker maakte en mij wakker hield. Hij heeft toen een week beneden op de bank geslapen.
Misschien kun je, wanneer iedereen zich weer goed voelt, je gevoelens delen. Voor een eventueel volgende keer.
Denk wel dat jullie sws ook ziek waren geworden. Tenzij hij zich misschien direct opsluit in een kamer. Maar is wel fijn als er om elkaar gedacht wordt..
2 jaar geleden
Reactie op -Alicia-
Hmm dat is vervelend idd. Beterschap! ❤
Wij waren hier ook net flink ziek ...
Dat geloof ik ook wel. Maar ons zoontje had al buikgriep en door het gehoest werd hij ook steeds wakker. Wie weet kon mijn zoontje het nog wat langer ontglippen. Maar dat leek mijn man niks te schelen. Zijn rust ging voor, riep hij steeds. En de rust van je zoontje dan? Die heeft even prio denk ik dan. Praten heeft geen zin met hem. Al zovaak gedaan. Alleen lijk ik er nu echt klaar mee te zijn ofso
2 jaar geleden
Stomme Aerosol.. stomme verkoudheid.. stomme luchtweginfectie.. stomme tandjes....pff da ventje toch
2 jaar geleden
Ik heb een spierziekte en daardoor is dit koude weer erg pijnlijk voor mij. Toch bedenkt mijn man niet dat hij er snachts ook uit kan om een flesje te maken en een half uur er uit te gaan om het flesje te geven. Ik ben moe en ik heb pijn
2 jaar geleden
Mijn man is sinds vorige week ziek en is alleen maar aan het hoesten en nie ...
En als je de kleine in de slaapkamer laat liggen met je man en zelf in de logeerkamer gaat liggen? Bij borstvoeding moet je man even roepen als je zoontje wakker wordt, anders kan hij mooi de fles geven. Houdt hij het beste bed, jij je nachtrust en de baby een warme slaapkamer