248 Reacties
2 jaar geleden
Kleine dame heeft ontdekt dat ze naar haar buik kan rollen, maar heeft besloten dat dit nog niet genoeg is. Dus hele dagen gefrustreerd huilen omdat ze wil zitten en alleen tevreden als ze rechtop zit. Daarnaast middenin de (denk ik?!) slaapregressie want slapen = 10000x de speen erin, elk kwartier wakker, zowel overdag als 's nachts. Maar verder ben ik gek op dr hoor! Hahaha
2 jaar geleden
Onze kleine man heeft vandaag prikjes gehad en had een drukke ochtend. Ik probeerde hem net een uurtje te laten slapen maar telkens als die bijna sliep dan kwam er weer een knal vuurwerk 😒
2 jaar geleden
Eerst even een anti-klaag voordat de klaag komt.
Zoontje (5,5 maand) heeft gisteren op de kinderopvang lopen schransen als een bouwvakker. We zijn sinds een week met oefenhapjes bezig. Hij heeft gisteren 1 hele banaan (!!!) op, 2 ijsklontjes broccoli en 4 flessen melk (bv), waarvan 1 150cc (normaal 120). Niet normaal!
Maaaar, die poepluier is niet te harden… Mijn hemel 🤢 Het is een soort combinatie van diarree en vaste poep 🤢 Niet zo chill om je ochtend mee te beginnen. Sorry voor de details haha
2 jaar geleden
Bb 6 maand slaapt nog steeds niet door en ze is vreselijk eenkennig 😔
2 jaar geleden
Reactie op MH1234
Mijn wallen! Jeetje ik zat de kerstfotos te kijken; zelfs de make-up kon he ...
Heb jij tijd om make-up op te doen? 🙃
2 jaar geleden
Reactie op BarbaraBeer
Heb jij tijd om make-up op te doen? 🙃
Tijdens 1 van haar hazenslaapjes, waar ook na 3 maanden nog geen verandering in zit. Maar om even lekker te reflecteren op afgelopen jaar op het klaagmuur topic. Ondanks de waardeloze nachten, wallen, ondanks de hazenslaapjes, huiltjes, luiers, kolfstress. Ik houd zooooo van dit kind en had het voor geen goud willen missen❤️❤️
2 jaar geleden
Reactie op MH1234
Tijdens 1 van haar hazenslaapjes, waar ook na 3 maanden nog geen veranderin ...
Ik denk dat echt iedereen dat gevoel heeft! Het is pittig, zwaar en we zijn kapot, maar jongens we hebben er al (bijna ) een half jaar op zitten! Applausje voor ons zelf. Het is gewoon gelukt om zo’n mormeltje die totaal niks kan in leven te houden! Zo slecht hebben we het niet gedaan 😉
2 jaar geleden
Wij zijn ziek door contact met volwassenen en kantoor
Niet door de kdv waar het altijd over gaat
2 jaar geleden
Mevrouw heeft geen zin om te slapen, is nog steeds klaarwakker. Ondanks dat ze al 5,5 (!) Uur wakker is... Gelukkig kan mn vriend nog even met haar opblijven want ik ben volledig op zo 🥲🥲
2 jaar geleden
Ik trek het soms even niet.. ik heb al een hele lange tijd een rughernia en een zenuwbeklemming maar heb totaal geen tijd om rustig aan te doen. Ik werk en ga naar school en moet in mn eentje de baby en het huishouden onderhouden😵💫 ik woon op 3 hoog zonder lift en moet elke keer met alle boodschappen en de kinderwagen naar beneden en weer omhoog😓 en heb veel te lang rondgelopen met de pijn omdat geen enkele arts je gelooft als je aangeeft dat je zo’n enorme pijn hebt terwijl je ‘maar’ 18 bent. Blijkt achteraf schade te zijn van de bevalling, maar doordat ik zolang met de pijn heb rondgelopen is die nu chronisch geworden. En dan mag je ook nog eens geen pijnstillers (normaal zou ik morfine krijgen) want hey, borstvoeding!🥲 en als klap op de vuurpijl krijg ik dan op de nacht van 31dec op 1 Jan ook nog eens buikgriep, die nog altijd niet over is. Ik zit echt op het randje om in te storten☹️
één jaar geleden
Het was vannacht echt een horror nacht en mijn man deed helemaal niks. Die heeft de hele nacht lekker gelegen in zijn snurkkamertje. Nu het een acceptabel tijdstip en Rick wil niet drinken of slapen. Ja en nu wil mijn man opeens wel wat doen of nou ja, hij heeft hem mee genomen naar z’n snurkkamer en hoor Rick telkens huilen of lachen