8 Reacties

2 maanden geleden

Geen idee of dat heel raar is. Je zou er wat onder kunnen doen natuurlijk. Wil je nog niet over na deken? Wij zijn 5 weken geleden overgegaan. Hij past nog prima is zijn Puckababy 4 seizoenen maar vonden dat met een normaal bed niet handig

2 maanden geleden

Nee wil het zo lang mogelijk uitstellen tot hij zichzelf kan toedekken, heb ook die 4 seizoenen maar begint echt krap te zitten..

2 maanden geleden

Reactie op Mirrtie

Nee wil het zo lang mogelijk uitstellen tot hij zichzelf kan toedekken, heb ...
Dat is zo geleerd. Daarom zijn we ook voor de winter gestart. Hier een klein mannetje dus denk dat we zeker nog wel 6 maanden met de 4 seizoenen vooruit kunnen. Dus op vakantie gaat deze voorlopig nog gewoon mee.

2 maanden geleden

Ik heb nu een molis & co en die gaan tot erg groot. Maar heb zelf nu een mouwloze (via vinted, wilde het eerst uit proberen, ben echt super blij met deze slaapzak met voetjes en mijn dochter ook) en tot nu toe gaat het goed met korte mouwen romper lange mouwen pyjama shirt en het is 17/19 graden op haar kamer. Maar ze hebben ook met mouwen, die wil ik nog wel gaan aanschaffen. Ik heb nu een 3 en ze draag qua kleding maar 98 en de 3 zit goed 😊

2 maanden geleden

Reactie op Mixelle91

Ik heb nu een molis & co en die gaan tot erg groot. Maar heb zelf nu ee ...
Bedankt dan ga ik eens bij molis en co kijken ;)

2 maanden geleden

Bij de HEMA hebben ze slaapzakken 98-104 . Past hij deze misschien?

2 maanden geleden

Reactie op MZwanger

Bij de HEMA hebben ze slaapzakken 98-104 . Past hij deze misschien?
Die heeft hij nu is al best klein. Heb er eentje gekocht bij babypark met mouwen 3.5 tog die ook met de benen los kan :)

2 maanden geleden

Ik kan je de slaapzakken van smallvips aanraden. Ook in grotere maten dan puckababy te koop!