75 Reacties

één jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Klinkt heel heftig inderdaad. Had ze verder helemaal geen andere tips? Op ...
Jawel hoor, haar tips waren om verschillenden flessen te proberen, met afleiding, al liggend, in de wipper, in de borstvoedingshouding, op schoot en wegkijkend, in het donker, al slapend, met aluminiumfolie rond de fles om het interessant te maken, eens verschillende personen proberen, maar niets helpt hij ons. Dus die dag niet meer aanleggen is onze laatste hoop. Ik snap dat die vrouw dat toen door haar man heeft laten doen! De gedachte alleen al doet mijn hart krimpen en ik wil ook niet dat de borstvoeding daardoor verstoord wordt. Ik overweeg nu om de babysit in te schakelen zodat ze mijn man misschien kan helpen 😔

één jaar geleden

Reactie op JKP

Wat bij ons heeft geholpen is door haar te voeden met een tepelhoedje. Daar ...
Dat heb ik nog niet geprobeerd! Zal er straks eens een gaan kopen

één jaar geleden

Reactie op SophieGA

Na een uurtje lukte het bij jullie al? En was het jij zelf die de fles gaf ...
Mijn vriend gaf de eerste flessen, maar ik was er wel gewoon bij en dat accepteerde hij, we moesten wel rondlopen en zingen om 'm af te leiden tijdens het drinken, maar bij de derde fles was dat ook niet meer nodig en accepteerde ie 'm ook van mij

één jaar geleden

Ik had ook een flesweigeraar! Echt ineens, toen hij 3 maanden was. 5 soorten flessen geprobeerd. Had het niet meer verwacht.. Maar de MAM fles pakte hij! Las er veel goede berichten over dus wilde die als laatste nog proberen, en jawel! Top! Heb wel speen maat 0 omdat hij zich in maat 1 verslikte. Het is het proberen waard! (o en daarvoor voedde ik hem met een lepelflesje van mamaloes webshop, dan kreeg hij in ieder geval wat naar binnen) :)

één jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Klinkt heel heftig inderdaad. Had ze verder helemaal geen andere tips? Op ...
Onze pre logopedist had een soort stappenplan met 3 opties, waarvan dit zeg maar de laatste (minst vriendelijke) optie was. Ik denk dat ze dit alleen adviseren als al het andere niet werkt...

één jaar geleden

Reactie op SophieGA

Hoe was jullie ervaring met de pre logopediste? Wij zijn afgelopen vrijdag ...
Het klinkt heel heftig. Mijn neefje heeft destijds ook honger provocatie gehad. Ivm vroeggeboorte is hij met sonde naar huis gekomen en nooit echt een flesje gedronken. Hij dronk ook binnen 24 uur uit de fles dus ik snap zeker dat ze dit als laatste redmiddel zien maar Snap dat het niet leuk is. Hier gelukkig een mannetje dat leeft voor eten en z'n flesjes goed leeg drinkt maar wilde wel even benoemen dat ze niet maar gewoon wat zeggen. Hun gaven trouwens ook aan dat een kinderkoppie echt niet gek is en ze dondersgoed doorhebben dat ze toch wel eten krijgen 😅

één jaar geleden

Uiteindelijk hebben wij hier ook gekozen om een dag fles provocatie te doen. Het is volledig tegen ons gevoel in, maar we wisten niet meer wat we anders moesten doen om haar aan de fles te krijgen. En wat denken jullie? Vijf uur later dronk madam uit de fles alsof ze nooit anders had gedaan. Ze hield hem zelfs zelf vast! Nu krijgt ze elke dag einde van de middag een fles afgekolfde melk en het gaat erin als zoete broodjes. We kunnen haar over een tweetal weken met een gerust hart naar de opvang brengen 😃

één jaar geleden

Wij hebben een dag fles provocatie ook geprobeerd maar onze dochter wilde ook toen nogsteeds niet drinken. Wij hebben ons erbij neergelegd dat ze echt niet uit flesjes wil drinken. Ze drinkt super snel nu van een lepel, ze slurpt het er echt af. Bij de opvang gaat dit prima en ik voed 1x live.

één jaar geleden

Reactie op verab93

Wij hebben een dag fles provocatie ook geprobeerd maar onze dochter wilde o ...
Oef! Gelukkig hebben jullie een goed alternatief gevonden voor de fles en werkt dat ook gewoon heel goed! Hier liep met een lepel alles langs haar mond 😂

één jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Oef! Gelukkig hebben jullie een goed alternatief gevonden voor de fles en w ...
Hahahah hier in het begin ook maar sinds we het vaker doen gaat het echt super! En straks zo snel mogelijk uit een openbeker leren drinken 🤣

één jaar geleden

Bij ons is het uiteindelijk gelukt om toch flesje te geven. Ik mocht niet thuis zijn en mijn man en de babysit hebben hem van s’ochtends 8:00 fles aangeboden. Hij heeft geweigerd en dan 5 min later opnieuw. Toen in zijn bedje gelegd en om 11 uur opnieuw flesje aangeboden en toen met veel moeite 30 cc gedronken. Dan om 14h bijna 90 cc gedronken en sinds dien is hij vertrokken. Het is nog steeds geen held aan zijn flesje maar ik kan tenminste gaan werken. En als ik thuiskom krijgt hij zo veel borst als hij wil. Hopelijk lukt het bij jullie ook allemaal!

één jaar geleden

Hier ook gelukt! 🥳🤗 Lansinoh fles was de oplossing

één jaar geleden

Jaa hier lukt het inmiddels ook steeds beter😃, zolang ik er maar niet ben😉. Ze heeft wel duidelijke voorkeur voor verse melk maar inmiddels pakt ze ook melk opgewarmd uit de koelkast. Echt zo fijn!

één jaar geleden

Hier nog steeds niet. Lichtelijk de handdoek in de ring aan het gooien. Morgen komt de pre logo nog een keer langs en anders ga ik oefenen met een open beker. Dan maar geklieder

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Hier nog steeds niet. Lichtelijk de handdoek in de ring aan het gooien. Mor ...
Knuffel voor jou! Hopelijk heeft de pre logo nog een goede tip of drinkt je kindje wel gewoon goed uit een open beker of misschien wel een tuitbeker?

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Hier nog steeds niet. Lichtelijk de handdoek in de ring aan het gooien. Mor ...
Heel erg veel succes met de pre-logo! Dat heeft het bij ons uiteindelijk ook gedaan. Als je wil testen met een arsenaal aan flesjes, ik heb hier een hele voorraad die niet meer gebruikt wordt!

één jaar geleden

Reactie op SophieGA

Heel erg veel succes met de pre-logo! Dat heeft het bij ons uiteindelijk oo ...
Haha hier ook! Philips, difrax, medela calma. Lansinoh, is gelukt :) Succes!! ❤💪

één jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Haha hier ook! Philips, difrax, medela calma. Lansinoh, is gelukt :) Succes ...
Vul ik hem nog aan met dr Brown smalle en brede hals, de Chico en advent. Lansinoh was bij ons uiteindelijk ook degene die gepakt werd!

één jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Vul ik hem nog aan met dr Brown smalle en brede hals, de Chico en advent. L ...
Hahah kunnen wel een flessen test winkel beginnen 😂 Zo fijn dat het eindelijk lukt!

één jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Knuffel voor jou! Hopelijk heeft de pre logo nog een goede tip of drinkt je ...
Ja ik hoop het zo! En anders inderdaad een beker