80 Reacties

één jaar geleden

Hier 5 en soms 6voedingen. Maar volgens vroedvrouw is dit wel weinig.. maar ze vraagt niet meer..

één jaar geleden

Same, en volgens mij vrij normaal! Zitten vaak op 6, maar 7 komt ook geregeld voor. Merk wel, wanneer ze gekolfd flesje krijgt, dat ze wel meer drinkt dan paar weken geleden en dan zitten wel vaak op 6.

één jaar geleden

Ik zat een tijdje op 5. Maar sinds de slaapregressie periode zit ik ook weer op 6/7, met een slechte nacht zelfs 8 😅 Begin bijna aan mezelf te twijfelen of mn productie nog wel oke is... hij drinkt ook echt maar 3-4min p kant en dan stopt ie, maar lijkt niet altijd tevreden. Als ik op werk kolf, dan komt er wel 150ml p x uit (links + rechts) dus dat lijkt me wel genoeg. Hij is morgen precies 5 maanden.

één jaar geleden

Hier 6 a 7 voedingen, avonds/ snachts slaapt ze door.. vaak rond half 7 clustert ze een dik half uur tot één uur en vervolgens slaapt ze tot 6.

één jaar geleden

Hier 6 voedingen, of 5 als ze de nacht doorslaapt! Ze is nu 20 weken. Ik twijfelde ook een beetje, maar ze groeit goed en genoeg plasluiers dus zal wel goed zijn 🙂

één jaar geleden

Zeker 7, soms zelf 9. Hij is 20 weken

één jaar geleden

5 maand (22w) 6-9 voedingen.

één jaar geleden

6-8 voedingen. Heb af en toe wel weer eens uitschieters naar 10 voedingen

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

6-8 voedingen. Heb af en toe wel weer eens uitschieters naar 10 voedingen
Oh en 5 maanden trouwens

één jaar geleden

5 en ze is 5 maanden. Als ik dat zo lees is dat echt weinig 😅. Laatste keer bij cb zat ze nog steeds goed qua groei.

één jaar geleden

5 maanden oud en ik geef 4 of 5 voedingen (meestal 5). Ze krijgt borstvoeding, ofwel live ofwel door papa/opvang uit de fles. 's Ochtends krijgt ze een heel klein fruitprutje en 's avonds 50gr groentepuree. Na het hapje drinkt ze dan nog borstvoeding tot ze genoeg heeft. Soms duren die voedingen maar heel kort (5-7 min.). Ze slaapt 's nachts door. Als ik kolf en ze krijgt een flesje danm doen we 130ml, maar daar lijkt ze de laatste paar keer niet meer helemaal tevreden meer mee, dus we gaan vanaf nu 140 ml per keer doen.

één jaar geleden

Meestal 7 a 8 voedingen (waarvan 2 a 3 nachtvoedingen), mijn zoontje wordt aankomend weekend 5 maanden

één jaar geleden

Oeps... Ben ik dan zo'n loedermoeder? 🙈 Mijn dochtertje van precies 4 maanden drinkt al weken maar 4 voedingen... Haar ritme is: 9.30 a 10 uur wakker Dan aankleden en drinken 11 uur weer naar bed, slaapt ze 2 uur (heel soms 3) 13 uur drinken 14.30 weer naar bed, slaapt ze weer 2 uur 16.30 a 17.00 drinken Soms slaapt ze daarna nog een half uurtje tot een uur 19.30 drinken Daarna slaapt ze de hele nacht door (nu net even gedoe ivm slaapregressie 😂) Tot nog toe gewoon een goede groei, moet pas 19 januari naar cb (zat nu dik 2 maand tussen). Is verder vrolijk en levenslustig...

één jaar geleden

Reactie op MamaLast

Oeps... Ben ik dan zo'n loedermoeder? 🙈 Mijn dochtertje van precies 4 maan ...
Als zij er maar 4 nodig heeft dan is dat prima toch! Lekker je kindje volgen 😘

één jaar geleden

Hier ook tussen de 6-8 voedingen bij bijna 5 maandjes. Waarvan minstens nog 1 nachtvoeding, soms 2.

één jaar geleden

7 a 8 voedingen bij 5 maanden waarvan minstens 2 snachts (zo rond 12 a 1 uur en rond 4 uur)

één jaar geleden

Reactie op MamaLast

Oeps... Ben ik dan zo'n loedermoeder? 🙈 Mijn dochtertje van precies 4 maan ...
Wat een droom schema

één jaar geleden

Hier zeker 6 voedingen soms eentje meer als hij er alles weer in flinke golven uit heeft gegooid maar, meestal is het Max 6 en dan slaapt hij de nachten door van 2200 tot 0730

één jaar geleden

Hier ook tussen de 6-8 voedingen bij bijna 5 maandjes. Waarvan minstens nog ...
Hier precies dit, met 19 weken. Vaker 8 pd dan 6. Als ik geluk heb is de nachtvoeding rond 4:00 dan is het er maar 1!

één jaar geleden

Hier 21 weken en heel soms 6, maar normaal 7-9 voedingen. Gekolfde melk drinkt hij maximaal 140ml per keer, hij krijgt 1 flesje kunstvoeding in de nacht, en daar drinkt hij 180+6, en dan gerust binnen 2,5, 3 uur weer een volledige voeding in de nacht. Nog geen oefenhapjes of pap gestart vanwege wat gerommel met de ontlasting sinds aanvang van de kunstvoeding.