1052 Reacties

één jaar geleden

Wauw wat cool! Is je partner er ook blij mee als je die s'nachts aan zet? 🤣

één jaar geleden

Reactie op nikki_w

Wauw wat cool! Is je partner er ook blij mee als je die s'nachts aan zet? ...
Hahah die ligt in bed naar de binnenkant van z’n ogen te kijken 🤪

één jaar geleden

Gaaf! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

één jaar geleden

Reactie op ClaudiaW

Gaaf! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Als je zoekt via Google op “ astronaut projector lamp” dan poppen ze omhoog, je kunt ze bestellen via bol.com

één jaar geleden

Nou hierbij een vraag. Na de voeding als ik m’n zoontje weg leg doet die z’n ogen weer wagenwijd open.. ik durf dan niet echt te gaan slapen totdat hij slaapt. Op m’n borst valt hij dan wel in slaap, maar ik moet zelf ook slapen😅 hoe doen jullie dit?

één jaar geleden

Nou hierbij een vraag. Na de voeding als ik m’n zoontje weg leg doet die z’ ...
Ik leg hem dan toch maar even wakker in bed. Op die manier leert hij om zelf in slaap te komen wat uiteindelijk weer beter is voor het straks leren doorslapen. Het lukt hier ook niet altijd en dan heb en we vanaf 5 uur feest.

één jaar geleden

Nou hierbij een vraag. Na de voeding als ik m’n zoontje weg leg doet die z’ ...
Herkenbaar! Ik leg haar idd wakker in bed maar blijf erbij zitten tot ze slaapt, anders kan ik 20 keer terug voor de speen... white noise aan en duimen dat ze snel wegdommelt haha..

één jaar geleden

Ik droom na mijn bevalling veel intenser, tijdens mijn zwangerschap wel eens gehad, maar niet zoals nu! Nu droomde ik vannacht dat mijn vriend zwanger was van een 10-kilo zware baby en hij wilde mij tijdens de bevalling er niet bij hebben. Dan word ik wakker en moet ik echt even realiseren dat dit een droom was. Haha. Meer mensen last van?

één jaar geleden

Reactie op MH1234

Ik droom na mijn bevalling veel intenser, tijdens mijn zwangerschap wel een ...
Ik heb de eerste paar weken ook heel heftig gedroomd of zelfs wat gehallucineerd. Dan schrok ik ineens wakker omdat ik dacht dat ik de baby terwijl ik sliep aan het voeden was. Heb zelfs ook een keer mn man gevonden op de rand van het bed die zijn telefoon aan het wiegen was en vervolgens zei dat de baby nog moest boeren 😂.

één jaar geleden

Nou hierbij een vraag. Na de voeding als ik m’n zoontje weg leg doet die z’ ...
Ik leg hem dan wakker weg.

één jaar geleden

Reactie op MH1234

Ik droom na mijn bevalling veel intenser, tijdens mijn zwangerschap wel een ...
Oh God ja. Ik droom iedere nacht heel realistische dingen. HEEL realistisch. Als sinds de bevalling schrik ik ergens in de nacht wakker op zoek naar onze dochter (die gewoon in haar bed ligt) op mijn lichaam en in ons bed. Ook vraag ik dan mijn man waar ze is in blinde paniek. Zelfs nu ik dit weet, blijf ik schrikken zoeken en vragen 😂

één jaar geleden

Reactie op RomyH

Ik heb de eerste paar weken ook heel heftig gedroomd of zelfs wat gehalluci ...
Heel herkenbaar haha! Ik slaap nog met mn voedingskussen en wordt regelmatig wakker terwijl ik dat kussen aan het wiegen/aaien ben. Het voelt dan alsof ik slaap gevallen ben tijdens het voeden van de kleine 🤣🤣

één jaar geleden

Hier was t vannacht ook weer 03:30 voordat ze sliep. We zitten midden in de piek vd krampjes. Zo sneu die pijn... Zo'n projector hebben wij ook nog. Waarom die niet wordt gebruikt? Ik ga m weer eens opzoeken. Goed idee!😎

één jaar geleden

Zo mooi!!

één jaar geleden

Nou hierbij een vraag. Na de voeding als ik m’n zoontje weg leg doet die z’ ...
Hier hetzelfde.. Alleen valt hij niet in slaap als ik hem alleen in zijn bedje laat 🫤 En zelfs op mij is vaak niet goed, en dan werkt alleen rondwandelen. Zo vermoeiend

één jaar geleden

Reactie op MH1234

Ik droom na mijn bevalling veel intenser, tijdens mijn zwangerschap wel een ...
Ik heb heel erg last van dat ik soms niet weet wat ik nou gedroomd heb en wat er echt is gebeurd 😂 Ik heb het nu al een paar keer gehad dat ik het echt even bij m’n vriend moest checken.. alles loopt over in elkaar

één jaar geleden

Oeps baby om 19.00 fles gegeven, wij ook naar bed. Schrik nu wakker maar ligt nog in dromenland…

één jaar geleden

Reactie op Femmes

Oeps baby om 19.00 fles gegeven, wij ook naar bed. Schrik nu wakker maar li ...
Hier ook een slaapkoppie...😅 zoontje om 17.30 uur de fles gegeven. Lag er om 18.30 uur in. Ik dacht..blijf maar wakker anders slaap je net als die weer komt. Maar hij slaapt nog steeds 😱

één jaar geleden

Reactie op Jaja2

Hier ook een slaapkoppie...😅 zoontje om 17.30 uur de fles gegeven. Lag er ...
Jaaa ik twijfel nu wat te doen, vandaag voor het eerst 4 uur tussen voedingen en 150cc gegeven. Maar wakker maken of laten liggen.. gevoel zegt wakker maken flesje geven en weer doorslapen wie weet red hij het wel tot de ochtend

één jaar geleden

Reactie op Femmes

Jaaa ik twijfel nu wat te doen, vandaag voor het eerst 4 uur tussen voeding ...
Terwijl ik het typte werd meneer wakker!