1052 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Femmes

Terwijl ik het typte werd meneer wakker!
Ik twijfelde ook heel erg. Net besloten om hem te laten slapen toen die zelf om 23.45 uur kwam (kwamen ze ongeveer tegelijkertijd🤣😇) Nu benieuwd of die tot de ochtend door blijft slapen na zijn fles.

één jaar geleden

Reactie op Jaja2

Ik twijfelde ook heel erg. Net besloten om hem te laten slapen toen die zel ...
Laten we het hopen! 💫

één jaar geleden

Nog meer mama's wakker? 😴Onze dochter heeft veel last van krampjes en komt maar niet in slaap. We zitten al vanaf 22:00 met dr te sussen, wandelen, 'fietsen' enz. Morgen, of eigenlijk dus vandaag, is ze precies 6wk. Owh wat verlang ik naar de dag zonder krampjes! Zit er qua slaap echt doorheen na n dikke week uren huilen 🧟‍♀️

één jaar geleden

Mijn vriend doet de nachtvoeding nu... hij maakt altijd best wel lawaai waardoor ik voor alsnog de hele voeding wakker ben😅

één jaar geleden

Reactie op _BabyJuli22_

Nog meer mama's wakker? 😴Onze dochter heeft veel last van krampjes en komt ...
Oef dat zijn pittige nachten. Gelukkig zijn dit de piek weken. Dus hopelijk neemt het snel wat af! Ondanks de warmte gebruiken wij alsnog een pittenzak voor op zijn buikjes voor verlichting. Arm lieve kleine baby, zo vervelend als we de pijn niet weg kunnen nemen. Succes vannacht en vandaag!

één jaar geleden

Reactie op Sharon Ismay

Oef dat zijn pittige nachten. Gelukkig zijn dit de piek weken. Dus hopelijk ...
Dank je, t is heel pittig. Laatst was t 05:30 toen ze pas sliep en dat was vanaf 22:30. Zo zielig dat ze zoveel pijn heeft. Wij hebben ook n kipkep maar helpt niet super veel. Fietsen en aan de borst troosten werkt t beste. Heb over n paar uurtjes mn controle afspraak in t ziekenhuis maar vraag mij af of ik in staat ben te gaan 😅🤷🏼‍♀️ Ze slaapt nog steeds niet. Mn vriend en ik wisselen elkaar af, maar we zijn bekaf. Onze dochter ook, maar elke keer als er n krampje komt, schrikt ze wakker en huilt ze 😔 Maar hoezo ben jij aan t nachtbraken?

één jaar geleden

Reactie op _BabyJuli22_

Nog meer mama's wakker? 😴Onze dochter heeft veel last van krampjes en komt ...
Ohhh wat vervelend voor jullie en jullie dochter! Dit is inderdaad de ‘piek’ van de krampen, tussen 6-8 weken zeggen ze. Daarna wordt het hopelijk een heel stuk minder. Ik heb wel eens gehoord dat kamille olie op de buik ook zou kunnen helpen, misschien kun je daar eens naar kijken? Hier wakker vanwege voeding en dochter slaapt alweer maar er zit een mug in de kamer en ik zie hem maar niet. Wordt er gek van 😫

één jaar geleden

Reactie op Elli22

Ohhh wat vervelend voor jullie en jullie dochter! Dit is inderdaad de ‘piek ...
We zitten al bijna n week zo dus denk dat de piek eerder was? 🤷🏼‍♀️ Hopelijk gaat t snel weer beter. Voor mn dochter ook zo naar dit. Op dit moment wil ik alles wel proberen, dus bedankt voor de tip 🙏🏻 Owh die muggen, vreselijk!! Ik kan dan ook niet eerder slapen totdat ik m heb! 😅

één jaar geleden

Hier ook wakker een krijg gewoon voor het eerst een glimlach en dan ondanks de krampjes word een nacht eruit toch een beloning 😍

één jaar geleden

Reactie op _BabyJuli22_

Dank je, t is heel pittig. Laatst was t 05:30 toen ze pas sliep en dat was ...
Wow! En overdag? Kan je dan een beetje wat inhalen? Want dit is geen doen zo! Ik was aan het nachtbraken, ten eerstd is mn vriend niet heel stil als hij mn kleine eten gaat geven, met deuren enzo😅 oja mijn vriend vergeet altijd de speen in mijn kleintjes mond te doen als hij de fles gaat maken terwijl hij al aan het jammeren is. Dus dan is het vriend beneden, een krijsend kind naast mijn slaapkamer dus dan ga ik er ook maar even uit om hem te troosten dat het eten er bijna aankomt. En dan ben ik wel weer een uur wakker

één jaar geleden

Reactie op maaike-vs

Hier ook wakker een krijg gewoon voor het eerst een glimlach en dan ondanks ...
Dat maakt toch weer n hoop goed he 🥰

één jaar geleden

Reactie op Sharon Ismay

Wow! En overdag? Kan je dan een beetje wat inhalen? Want dit is geen doen ...
Overdag is ze een heel ander kind 🤷🏼‍♀️ Dan heeft ze wel last van krampjes maar ze slaapt gewoon en is niet zo ontroostbaar als ze in de avond/nacht kan zijn. Heel bijzonder. Owh baal je daar niet enorm van joh? Mijn vriend had enkeltje bank gekregen 🤣☺️

één jaar geleden

Iedereen klaar voor n nieuwe nacht? 😅 Ik merk dat ik inmiddels tegen de avonden en nachten op zie. Ik heb vandaag overdag even 1.5uur geslapen. Hopelijk trek ik t dan wat beter 🤞🏻😄 Mn dochter? Die ligt heerlijk te slapen na dr voeding van 16:00 haha

één jaar geleden

Het clusteren begint hier alweer 🥴 elk uur bv en wil alleen maar over de schouder en rondjes lopen, afgelopen nacht om 2u, 5u, 7u zitten voeden en tussendoor slaap ik niet in…hij komt nog altijd 8 x op de 24 uur om voeding en clusteren meegeteld misschien wel 10 a 12 x….is nu bijna 7 weken

één jaar geleden

Reactie op _BabyJuli22_

Iedereen klaar voor n nieuwe nacht? 😅 Ik merk dat ik inmiddels tegen de a ...
Hier is zoonlief net wakker na de voeding van 13.45 uur. Hierna nog even knuffelen en spelen en dan weer richting zijn bedje. Wij er ook lekker vroeg in. Ik zie nog niet tegen de avond op. Want dan slaapt die vaak de hele tijd maar die nachten gaan mij ook opbreken. Hij slaapt na de voeding snachts meteen door dus natuurlijk super fijn..maar je moet er toch nog gewoon 2x uit.

één jaar geleden

Rick valt heel moeilijk in slaap. Ik loop met hem door de kamer zo’n 10 minuten en hij lijkt dan te slapen, maar zodra ik hem dan wil weg leggen begint hij te huilen. Uiteindelijk leg ik hem bij mij neer en wanneer hij zijn ogen sluit laat ik hem nog een half uur liggen en probeer ik hem daarna weg te leggen. Resultaat is dat ik vaak lang bezig ben en dan weinig slaap of dat ik in slaap val met Rick boven op mij (en ik ben als de doods dat ik om rol ofzo )

één jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Rick valt heel moeilijk in slaap. Ik loop met hem door de kamer zo’n 10 min ...
Ow wat vervelend! Dit hebben wij ook een paar weken meegemaakt. Wij hebben hem echt heel rustig laten wennen aan het bed. Wij kregen de tip om hem eerst met zijn voeten het bed te laten raken, even vasthouden, daarna door naar zijn billen, dan zijn rug en als laatste zijn hoofd. Dit hebben we een aantal dagen moeten herhalen (vooral overdag gedaan als wij iets meer energie hadden). Nu vind hij het slapen in bed al veel minder erg. Het is nog even huilen en met een hand op zijn buik valt hij rustig in slaap.

één jaar geleden

Kunnen we hier geen algemene juli-‘klaag’club van maken? Want men oh men wat is het soms zwaar, zeker met die hitte 😩 Die van mij slaapt juist in de nacht wel goed. Laatste tijd helaas wel maar tot een uur of 5/6, maar dat is geen nacht meer. Overdag is juist drama. Vandaag een 4 uur lang ritueel van kramp/boeren/fietsen/draagzak/over m’n schouder/borstvoeding 8500 keer, m’n tepels beginnen af te slijpen tot stompjes 🥲 Sorry mama’s van de nacht, maar deze mama van de godganse dag wil ook even meeklagen

één jaar geleden

Ik klaag even mee hoor; man die hitte haha, houd op met me. En dan dat clusteren. Ik houd van mijn kind en ik vind haar zo leuk, maar ik zou willen dat mijn tepels van mijn vriend ook borstvoeding produceerde en dat we dat even konden delen. En hij maar klagen dat het zo warm is in huis, ja is zo maar met een plakkerig schattig dropje op je, is het nog intenser. En oojaaaa die verdomde hormonen die ik nog steeds eruit zweet. Haha soms zo lekker om even te zeiken om te zeiken.

één jaar geleden

Hier slaapt die overdag juist zo goed en savonds vecht die tegen z’n slaap wat doe ik verkeerd 😩 hij is vandaag 19 dagen oud. En zoals ik al hier beneden zei ook snachts na z’n voeding duurt het echt even voordat hij weer slaapt. Ik durf dan zelf niet te slapen ik wacht af tot hij slaapt, maar hij valt dus alleen in slaap op mij en dan kan ik hem pas wegleggen 😴