396 Reacties

één jaar geleden

Dan zal ik maar aftrappen 🥰 Want na een hele intensieve rollercoaster van zwangerschap is ons dochtertje Tess 💖 gisteren geboren met 33 weken. Wij zijn onwijs trots op ons dappere meisje die een goede start heeft gemaakt. Wel zal ze de komende weken nog moeten verblijven in haar warme nestje in het ziekenhuis. Ondanks de nu nog spannende tijd genieten wij volop van haar dichtbij ons 💖

één jaar geleden

Afgelopen maandag is ons meisje liv geboren met 34+3 plotse bloeding moederkoek waarna spoed keizersnede. Ze doet het super goed ondanks een moeilijke start!

één jaar geleden

Heel fijn dit topic want ook wij hebben onze kleine al mogen verwelkomen. Een week geleden zijn wij bij 34+2 de trotse ouders geworden van een prachtige dochter! Mijn vliezen braken spontaan vroeg in de ochtend en vijf uur later was ze er al. Ze doet het heel goed en we kunnen niet wachten om haar lekker mee naar huis te mogen nemen 🥰

één jaar geleden

Gisteren aan het eind van de middag is ons kleine meid geboren met 35+2 dagen. Ze maakt het goed, ligt wel in de couveuse.

één jaar geleden

Met 35 + 3 💙

één jaar geleden

Welkom lieve F.os V.ictoria 💓 Met 33+5, 2600 gram en 44 cm. Mama moest een spoed operatie omdat er een tumor in mijn ruggenwervel werd gevonden na een dag vol intense pijn. Hierdoor werd ik verlamd vanaf onder m’n borsten tot m’n voeten. De operatie moest zo snel mogelijk èn op de buik dus ons meisje moest gehaald worden onder narcose. Ze maakt het SUPER. Zelf herstel ik ook goed. Ik kan zelfs mijn benen al bewegen! WHAT A RIDE.

één jaar geleden

F.os is 26-6 geboren 💓

één jaar geleden

Ook hier liet ons meisje zich al veel te vroeg zien: Welkom lieve Romy Maud Geboren: 25-04-22, 1030gr, 38cm met 27+1 week Ze is nu '33 zwangerschapsweken' en 6 weken oud. Gebroken vliezen met 23+5. Opgenomen in het ziekenhuis. Met 26+4 begonnen de weeën. Uiteindelijk geresulteerd in spiedkeizersnede onder algehele narcose met 27+1. Ze doet het nu heel goed🙏

één jaar geleden

Wij zijn gisternacht papa en mama geworden van onze zoon Mick Tjeu Jonah. Geboren op 8-6, 2632 gram met 35+0 week. Spontaan gebroken vliezen op 34+5 waarna de bevalling heeft doorgezet. Uiteindelijk over de hele bevalling iets meer dan 12u gedaan. Welkom kleine man 💙

één jaar geleden

Op donderdag 2 juni om 22.22u is Wout geboren met 35+3. Wout woog 2340gr. Vanaf week 31 al gebroken vliezen, dus we waren blij dat hij nog zolang bleef zitten :) Om half 8 waren we in het ziekenhuis en net geen 3u later werd hij geboren. Voorlopig ligt hij nog in het ziekenhuis, maar hij doet het super!

MOD

één jaar geleden

Hoi dames, Gefeliciteerd met jullie kindjes! Spannende tijden en ik snap dat de behoefte er is om te kletsen, maar dit topic is alleen voor aankondigen. Ook zijn sommige dingen privacy gevoelig die er gezegd zijn dus ik verwijder de comments. Liefs, Eev |Moderator

één jaar geleden

Op 8 juni is onze prachtige dochter Yentl🥰🥰, met 35+4 thuis geboren. De bevalling (vanaf de eerste kramp tot de geboorte) heeft 2 uur en 53 minuten geduurd😅. Doordat het zo snel ging hebben we het allebei zwaar gehad. Hierna zijn we met spoed naar het ziekenhuis gebracht🙈. Bij geboorte is ze geschat op 40 cm en woog ze 1825gr. Ze ligt in de couveuse en maakt het erg goed😃.

één jaar geleden

12 juni is onze kleine Bram geboren! Precies 37 weken, na het plaatsen van een ballontje ivm cholestase is de bevalling "spontaan" gestart. Hij is geweldig en doet het super goed.

één jaar geleden

12 juni 13:05 is geboren met 37+2 onze Gideon. Ingeleid op vrijdag 10 juni (37 weken exact) met 2x een ballon 30 en 50 cc daarna Misoprostol 4x een dosis. Uiteindelijk zondag binnen 1,5 uur bevallen van deze prachtige man. Heftige bevalling, maar zonder knip, hechtingen, grote rupturen en uiteindelijk zonder pijnstilling! Want dat lukte niet meer in deze turbostrijd....

één jaar geleden

Vergeet er nog bij te zetten 49 cm en 2875 gram 🥰

één jaar geleden

Siem is geboren op 16-06-2022 om 00:10u. Met 34+4 en weegt 2002 gram. Hij had enorme haast, thuis om 22u vliezen spontaan gebroken en om 00:10 gelukkig wel in het ziekenhuis geboren Naar omstandigheden doet Siem het super goed!!💙

één jaar geleden

Reactie op Suzanne-

Siem is geboren op 16-06-2022 om 00:10u. Met 34+4 en weegt 2002 gram. Hij h ...
💙

één jaar geleden

Op 15 juni 8:46 uur is onze dochter Lizzy geboren met 36+6 dagen. Mijn vliezen zijn spontaan gebroken. Lizzy weegt 2800 gram en is 46 cm. Lizzy heeft nog wat opstartproblemen maar doet het verder goed!

één jaar geleden

Om 00:45u begonnen mn eerste echte weeën & om 06:26u ben ik bevallen van onze knappe zoon 💙 Jèssley van Heeswijk 💙 Bevalling zonder pijnstilling & scheuren 🎉 mega trotse mama en partner !

één jaar geleden

Om 00:45u begonnen mn eerste echte weeën & om 06:26u ben ik bevallen va ...
Hij weegt 2865 gram Hij is geboren op 18 Juni om 06:26u Geboren met 37+4