396 Reacties

één jaar geleden

Vanmiddag om 17.00 zijn wij ouders geworden van onze dochter ilse ze is met 37 weken geboren alles is goed gegaan en thuis geboren

één jaar geleden

Vanavond ben ik mama geworden van mijn prachtige zoon van ruim 3100 gram. Met 37 weken ingeleid. Wat begon als een fijne, soepele bevalling werd toch erg heftig. Weeënstormen en een hartje van mijn zoon die niet meer genoeg herstelde na de vele achtereenvolgende weeën. Hij is uiteindelijk gehaald met een spoed keizersnede. Hij ligt op de nicu met wat zuurstofondersteuning en een infuusje met vocht. Mijn moederhart breekt echt dat hij niet bij mij op de kamer ligt. Ik heb gelukkig wel even bij hem gemogen en hem kunnen aanraken.. maar wat heb ik de enorme behoefte om hem dicht tegen mij aan te kunnen houden.

één jaar geleden

Goedemorgen allemaal, Wij begrijpen echt dat er behoefte is om te kletsen , maar nogmaals dit topic is enkel voor geboorte aankondigingen. Aub enkel reageren met een hartje , zodat het overzichtelijk blijft. Liefs, Jaleesa|Moderator

één jaar geleden

Welkom lieve Jula 🌸 Na een prachtige bevalling zijn wij vannacht trotse ouders geworden van mooi, lief meisje dat 3054 gram weegt en 50cm groot is. Alles zag er netjes uit waardoor we deze ochtend lekker naar huis mochten gaan 💗

één jaar geleden

Vanmiddag om 17.00 zijn wij ouders geworden van onze dochter ilse ze is met ...
Ik vergeet nog gewicht op te schrijven ze woog 2970 gram, ze doen niet meer standaard meten tijdens thuis bevalling vandaag hebben we zelf gemeten ze is 50 cm

één jaar geleden

Lieve mede mama's, Nadat ik de 16e ben ingeleid is de 19e (precies week 38)om 1.46 in de nacht onze dochter Hailey geboren. Ze is 46cm en woog 3145 gram. Mijn bevalling was geen feestje maar alles is nu gelukkig goed met ons.

één jaar geleden

Om 00:45u begonnen mn eerste echte weeën & om 06:26u ben ik bevallen va ...
🥰

één jaar geleden

Op 17 juni 2022 is met 37+5 onze prachtige zoon Casper Tias geboren! We noemen hem Cas 💙. Het is een heftige bevalling geweest, ik vond het zo enorm tegenvallen 🙈. Maar hij is er en we maken het beide goed! En wat is ie mooi!! 🥰🥰

één jaar geleden

Wij zijn op Vaderdag ouders geworden van onze zoon Lie. Ik was 38+5. De bevalling heeft uiteindelijk maar 3,5 uur geduurd. Mijn vorige bevalling verliep ook al heel erg vlot maar deze kwam nog sneller. Ik was heel erg blij met mijn geboortetens. Ik kon de weeën veel beter opvangen dan bij mijn vorige bevalling. Ik ben begonnen met gebroken vliezen, maar omdat de kleine nog niet ingedaald was, moest ik per ambulance naar het ziekenhuis. De broeder die me kwam ophalen bleek ook nog een bekende van me te zijn. Dit was wel ff spannend, maar uiteindelijk is alles dus goed verlopen ☺️

één jaar geleden

Gister om 14.55 uur is onze zoon Morris Beau geboren na een snelle bevalling. Hij is met 38+2 geboren en weegt 2822 gram en is 48 cm lang.

één jaar geleden

Hey, hoi! Hier ben ik dan! Ik ben Vesper Cuijpers, geboren op 23 juni om 15:44uur ik ben 52cm lang en weeg 3725gram.

één jaar geleden

Ze is geboren onze Ruby met 37+4 22-6-22 om 23.39 uur 48 cm 2765 gram. Ze doet het keigoed! Mama moet nog even een beetje herstellen, maar ook dat komt goed!

één jaar geleden

Georgie Liz 22 juni 2022 5260 gram 54 cm 38 weken Afgelopen woensdag is onze lieve Georgie Liz geboren. Het geschatte geboorte gewicht was weer erg hoog door mijn diabetes en het is dus gehaald doormiddel van een geplande keizersnede.

één jaar geleden

Gisteren ochtend is onze Owen geboren via een geplande keizersnede, met 39 weken! Gewicht: 3095 gram. Ondanks dat het super spannend was, ben ik heel blij hem eindelijk te mogen vasthouden🥰

één jaar geleden

Welkom lieve Liv. 3805 gram 24 juni 2022. Binnen 2 uur bevallen van ons sterrenkijkertje💕

één jaar geleden

Wij zijn gisteren op 38 weken bevallen van onze derde zoon Raven. Kleine 47cm en 3,140 kg. Wat zijn we in de wolken.

één jaar geleden

Op Tweede Pinksterdag is onze zoon Y.nze geboren 🥰🥰 Mijn vliezen braken met 35 weken en drie dagen later werd hij geboren. Hij woog 2555 bij de geboorte, 50 cm lang. Inmiddels ruim over geboortegewicht. Hij is prachtig en doet het supergoed! De bevalling duurde ongeveer 8 uur en ondanks dat ik thuis had willen bevallen, was het in het ziekenhuis echt een mooie ervaring.

één jaar geleden

wij zijn inmiddels bevallen van ons prachtige dochtertje Noara op 10-6-22💕

één jaar geleden

Welkom lieve Yven 🥰 geboren op 25 juni met 37+5, 2715 gram en hij doet het super goed. Mama nog even herstellen van de keizersnede, maar helemaal in de wolken 💙☁️

één jaar geleden

Elin 25 Juni 16.40 3020 gram Nadat om 11.05 uur de vliezen braken is ons meisje in een rap tempo met een heftige weeënstorm geboren. Ze deed het super goed en ze is thuis in ons bed geboren. Ze doet het super goed en we zijn mega trots op ons 3e kindje 😍