82 Reacties

3 maanden geleden

Ja hoor! Hier precies hetzelfde. Mijn zoontje is ook 14 maanden. Maar het komt vanzelf joh! 😃

3 maanden geleden

Onze dochter gaat staan en doet 1 of 2 stapjes langslopen, verder ook nog niet

3 maanden geleden

Reactie op Marielle1088

Ja hoor! Hier precies hetzelfde. Mijn zoontje is ook 14 maanden. Maar het k ...
Gaat hij wel zelf staan of ook niet? De mijne alleen als hij iets vast heeft zegt maar haha

3 maanden geleden

Zelfde hier. Ze deed vorige week een paar stapjes, 3 dagen lang en nu durft ze niet meer

3 maanden geleden

Mijn tweeling loopt ook nog niet en ik zie dat nog niet zo snel gebeuren ook. Ze lopen wel achter de loopwagen en langs de meubels. Maar zelfstandig zonder hulp naar staan kunnen ze nog niet. En los staan kunnen ze maar een paar seconden. Gaan lopen doen ze wanneer ze er klaar voor zijn. Komt vanzelf 😄

3 maanden geleden

Geen zorgen hoor, onze dochter liep pas met ruim 16 maanden. Zoontje nu net een week!

3 maanden geleden

Hier ook, zelf optrekken aan tafel en daar langs lopen doet ze wel, maar ze heeft altijd wat vast. Verder zowel tijgeren, als billenschuiven als kruipen🤭 Komt vanzelf, zolang je ontwikkeling blijft zien (keertje proberen met hand los, of met 1 handje lopen) zie ik geen probleem.

3 maanden geleden

Als hij straks meer vertrouwen heeft in zichzelf dan mag je rennen hoor 😂 als hij al paar stapjes los kan zetten dan is hij druk met oefenen,gaat allemaal zo snel. Voor je het weet dan hebben ze de smaak te pakken en willen ze niet anders. Wij zijn nu op vakantie en twee dagen voordat we weg gingen begon ze met los lopen. Nu ben ik op vakantie de hele dag achter haar aan aan het lopen🙈😂🩷 Hele leuke fase maar was vergeten hoe dit was. Best vermoeiend soms haha

3 maanden geleden

Onze dochter trekt haar bij de meubels op en dan loopt ze er langs. Haar oudste zus was ook wat later met lopen. Haar broer en andere zus liepen wel los rond hun 1ste verjaardag.

3 maanden geleden

Hetzelfde. Hij kan stevig staan, een beetje van meubel tot meubel en heel goed achter de loopkar, maar nog geen losse stapjes. Ik maakte me met rollen en zitten e.d. nog zorgen als hij wat later was maar nu allang niet meer (niet dat 14 maanden niet lopen laat is). Elk kind zijn eigen tempo, komt goed.

3 maanden geleden

Hij wil hier niet loslopen😆, dan zie je dat het voor hem net te ver is van de bank naar de tafel bijvoorbeeld. Dan laat hij ze eigen zakken kruipt die ene meter en gaat weer bij de tafel staan en langslopen. Maar als je met hem meeloopt dat ie je handen vasthoud rent hij overal heen. Kwestie van vertrouwen nog denk ik. Ook 14m

3 maanden geleden

Hier exact hetzelfde!

3 maanden geleden

Zojuist zijn eerste stapjes gedaan los 🥹. Maar een paar hoor. het zal de komende weken wel steeds meer worden denk ik.

3 maanden geleden

Hier ook bijna 14 maanden en zet nog niet eens stapjes los, heeft nu net het zelfstandig lopen achter haar loopkarretje ontdekt 🙈

3 maanden geleden

Nou sinds vandaag loopt hij 😂😂

3 maanden geleden

Hier ook 14 maanden , loopt langs alles af, maar los lopen ook nog niet. Hij gaat wel soms heel stoer los staan, maar dat is hooguit 1 seconden. Wordt alleen een beetje moe van mensen die vragen, kan ie nog steeds niet lopen??? Terwijl gemiddeld 14-15 maanden is.

3 maanden geleden

Hier ook van 10-07 en loopt nog niet . Trekt ze wel op etc en aan de handen van ons op de teentjes . Maar verder nog niks . Oudste liep rond 14 maanden . Ieder z’n eigen tempo ben benieuwd wanneer

3 maanden geleden

Oudste liep hier pas met 1,5. Jongste doet precies wat die van jou doet, maar sinds gister loopt het wel heel goed aan 1 handje. Zit dus zeker vooruitgang in. Geen zorgen maken hoor! Ik was met de oudste om een andere reden bij de kinderfysio en hij gaf aan dat het juist heel goed is voor de coördinatie als kindjes wat langer kruipen. Pas richting de 2 jaar gaan ze zich zorgen maken als kindjes niet lopen.

3 maanden geleden

Dit is heel normaal hoor! Zelfs 2 jaar is nog normaal, dus maak je geen zorgen 🤍

3 maanden geleden

Mijn zoontje van 14,5 maanden doet precies hetzelfde. Laatst liep die 4/5 stappen toen meteen kruipen. Maar “gelukkig” dat ik dit nu lees want ik maakte me zorgen haha