8 Reacties

6 maanden geleden

Misschien proberen om het ochtenddutje in te korten? Mijn dochter slaapt vaak 1/1,5 uur in de ochtend en dan 3 uur later weer 1/1,5 uur!

6 maanden geleden

Ik maak haar wel wakker na 1,5 uur in de ochtend.

6 maanden geleden

Oke dankje wel voor de tips ga ik ook maar proberen 😊

6 maanden geleden

Haar eerste dutje iets later doen en haar dan langer laten uitslapen? Doen wij hier ook , doet vaak nog maar 1 dutje nu

6 maanden geleden

Mijn zoontje is 1 jaar en slaapt vaak maar 1x. Meestal gaat hij rond 11 uur slapen voor circa 2,5 uur. ‘s avond slaapt hij dan tussen 20-21 uur. Dat gaat hier prima :) Wij volgen hem. Als hij moe wordt (in ogen wrijven), dan proberen of hij een tweede slaapje wil. Als het niet nodig is, maak ik hem niet wakker.

6 maanden geleden

Hier sliep mijn dochter nog maar 1 dutje rond 8/9 maanden. Ze slaapt nu vaak van 10 tot 13 uur. Soms schuift het iets op, maar nooit later dan 12 uur op bed. Dan in de avond slaapt ze rond 19-20 uur.

6 maanden geleden

Fijn dit topic! Zit met hetzelfde en zit er ook over na te denken om over te gaan naar 1 dutje. Vroeg me af hoelaat de meeste dan hun kindje naar bed brengen, is dit rond 12.00? Of eerder/later?

6 maanden geleden

Wij doen nu 1ste dutje een uur maken haar wakker en dan 2e dutje wat langer we merken dat ze het nog wel beetje nodig heeft We verschuiven het 1ste dutje ook zodat die strakjes er af kan