171 Reacties

één jaar geleden

Hey ikheb precies hetzelfde tot ik medicatie kreeg en nu herboren kan weer alles doen gelukkig, gun je dat zeker ook!

één jaar geleden

Reactie op Seycat

Hey ikheb precies hetzelfde tot ik medicatie kreeg en nu herboren kan weer ...
Welke medicatie neem je meis?

één jaar geleden

Ik heb dit ook gehad dacht dat ik me aanstelde maar lees zoveel erover. Ik heb geen gouden tip voor je. Ben wel 2 dagen thuisgebleven van werk om even bij te komen. Ik ben nu 9 weken en het is opeens een stuk minder. Heb vandaag wel een stukje gewandeld (halfuur) merk dat ik dan snel buiten adem ben en dan moet ik ook echt weer even op de bank zitten ben voel me net een vrouw van 80. 😂 Succes ❤️

één jaar geleden

Reactie op Np22

Ik heb dit ook gehad dacht dat ik me aanstelde maar lees zoveel erover. Ik ...
Hahah ja dat heb ik dus ook. Kan zo het bejaarde tehuis in 😝

één jaar geleden

Heb precies hetzelfde. Ik heb ook me schuld gevoel geuit tegen over mijn vriend. En hij kwam vanmiddag met kleine kadotjes thuis en zei dat ik mij niet rot moet voelen. Ik ben ook niet van bank of bed te slaan, misselijk vanmiddag alweer overgegeven. Het valt allemaal wel zwaar ookal is het voor een goed doel! We kunnen dit 🥰

één jaar geleden

Reactie op LoisLois1992

Welke medicatie neem je meis?
Emesafene ochtend avond 1 kleine tablet voor misselijkheid overgeven geur etc bijwerkingen is suf maar ik krijg juistt energie aangezien ik door die misselijkheid weken niets kon doen

één jaar geleden

Heb precies hetzelfde. Ik heb ook me schuld gevoel geuit tegen over mijn vr ...
Wat ontzettend lief van je vriend 🥰ja we kunnen dit het is ff doorzetten

één jaar geleden

Reactie op Seycat

Emesafene ochtend avond 1 kleine tablet voor misselijkheid overgeven geur e ...
Ja misselijkheid neemt echt zoveel energie weg van je

één jaar geleden

Ik ben ook al weken ontzettend moe. Heel hard aftellen naar de kerstvakantie omdat ik nog voltijds werk. Ik ben zelf bijna 10 weken en merk sinds 2 dagen dat het begint te minderen. Dus er komt echt een einde aan!

één jaar geleden

Ik had het ook kon alleen maar slapen. Heb nu roosvice ferro gehaald. 1 glas water per dag met eetlepel roosvicee erin en krijg weer een beetje meer energie. Toch ijzer te kort misschien

één jaar geleden

Reactie op Izzy92

Ik ben ook al weken ontzettend moe. Heel hard aftellen naar de kerstvakanti ...
Ik hoop het zo!!

één jaar geleden

Reactie op Mamavan3meiden123

Ik had het ook kon alleen maar slapen. Heb nu roosvice ferro gehaald. 1 gl ...
Dat zou ook kunnen natuurlijk:0

één jaar geleden

Reactie op LoisLois1992

Dat zou ook kunnen natuurlijk:0
Ja je kunt verloskundige ff bellen om even ijzer te prikken. Maar die roosvicee zou ik gewoon ff proberen! Kon eindelijk na 7 weken weer een rondje lopen

één jaar geleden

Ja hier ook heel moe en misselijk en meerdere keren per dag overgeven. Ik heb ook nog 2 andere Kids van 4 en 2. Dus ik doe echt het minimale en de rest laat ik voor wat het is. Mijn man is ook nog is 1,5 week op zakenreis, dus nu sta ik er ook nog alleen voor. Huishouden is een rommel Tv staat meer aan dan me lief is Eten voor de Kids is pizza, patat of iets uit de vriezer opwarmen (gelukkig had ik nog wat puree en groente maaltijden voor ze in de vriezer). Ik lig de helft van de tijd op de bank. Maarja het is echt even roeien met de riemen die ik heb. Huishouden komt wel weer! Je bent nu een mensje aan het bouwen in je lichaam en dat kost echt veel energie. Focus je daar op en de rest komt echt wel goed

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Ja hier ook heel moe en misselijk en meerdere keren per dag overgeven. Ik ...
Wow power vrouw! Je hebt ook nog 2 anderen kids en dan is je man ook nog weg. Respect voor hoe je dat doet, mag ook gezegd worden!

één jaar geleden

Wow power vrouw! Je hebt ook nog 2 anderen kids en dan is je man ook nog we ...
Lief! Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Ja hier ook heel moe en misselijk en meerdere keren per dag overgeven. Ik ...
Je klinkt als een super mama🌸

één jaar geleden

Hier ook veel dezelfde klachten en een schuldgevoel. Mijn man zegt alleen maar trots te zijn en bewondering te hebben voor mij. Omdat ik inderdaad een kindje aan het groeien/bouwen ben en mijn lijf daarvoor heb “opgeofferd”. Met alles wat erbij komt kijken. En het is ook zo. Het is allemaal niet niks om een kindje te groeien en te dragen. Dus dat het huishouden niet gebeurt, sporten niet meer (hopelijk later) lukt en mijn avondeten vla met crackers is dat is even wat het is. Maar ik heb ook zeker baalmomenten en dat ik het pittig vind. Dat mag er ook zijn 🥰❤️

één jaar geleden

Reactie op Miss-ongeduld

Hier ook veel dezelfde klachten en een schuldgevoel. Mijn man zegt alleen m ...
Wat een lief bericht het mag er idd zijn 😘😘

één jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, ben ook 6 weken zwanger en vanaf week 4 ook continue moe. Slaap 10 uur per nacht en zou overdag ook nog gewoon kunnen slapen. Was ook net terug van een lange reis Zuid-Afrika, ik dacht dat de moeheid daardoor kwam en de switch van zomer/winter. Haha bleek ik zwanger te zijn 🥰. Sinds deze week ook misselijk en die houdt dan de hele dag aan. Gelukkig kan ik thuiswerken. Ook heb je als zwangere 1/8e deel van je werkdag recht op extra pauze (betaald). In feite is dat een uur extra pauze op een dag en hier maak ik dan ook gebruik van door af en toe even te liggen op de bank. Ik blokkeer dan mijn agenda. Voel me ook super schuldig richting mijn vriend. Hij heeft naast zijn werk ook nog zijn topsport, normaal ondersteun ik hem daarin door zelf alles in het huishouden te doen, zodat hij tijd heeft voor zijn fulltimebaan en topsport. Nu gaat dat minder en doet hij er nog huishoudelijke taken bij. Voel me zo schuldig, maar hij is super lief en begripvol en vindt dat hij mij juist nu moet (onder)steunen ♥️.