41 Reacties

één jaar geleden

Ik huur er straks 1 via Tinylibrary!

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik huur er straks 1 via Tinylibrary!
Het matrasje koop ik er los dan bij. Maar zo’n bednest kopen vind ik echt zonde van het geld. Hij is nu tijdelijk voor 30% korting te huur! Dan ontvang je hem pas in juni.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Miran-

Nee die staat er los tegenaan. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een cosleepe ...
Ja uit veiligheid wordt het zelfs aangeraden, omdat er anders een spleet tussen de twee bedden komt waar je baby tussen kan vallen. Maar alleen als je de zijkant opent natuurlijk. Als je hem alleen dicht houdt, dan is het niet nodig om hem vast te maken aan je bed.

één jaar geleden

Reactie op Miran-

Nee die staat er los tegenaan. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een cosleepe ...
Zeker. Wij hebben dan geen boxspring maar een houten ledikant en een houten co-sleeper van Petite Amelie die met een haak aan het bed vast staat.

één jaar geleden

We hebben de cosleeper van maxicosi gekocht. €180 was die op babydump. Makkelijk in te klappen en dus ook te gebruiken als reiswieg!

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik huur er straks 1 via Tinylibrary!
Ik sta er echt van te kijken wat je daar voor betaald.. tussen de 35€ en 62,50€ per maand. Afhankelijk van de huur periode. Tweede hand via MP ben je toch veel goedkoper uit 🤷‍♀️

één jaar geleden

Wij zijn nu voor de Chicco magic gegaan. Twee jaar terug de ‘next to me’ gebruikt. Was prima alleen iets minder handig met het openen van ze zijkant bij het geven van borstvoeding. De magic is daarintegen ideaal. Eerste co sleeper verkocht voor hetzelfde bedrag als waar ik hem zelf tweede hand voor haar gekocht. Dus gratis gebruikt. De Magic voor maar 75€ kunnen kopen via MP 🤗

één jaar geleden

Reactie op Maya03

Ik sta er echt van te kijken wat je daar voor betaald.. tussen de 35€ en 62 ...
Nu is er een actie met 30% korting als je ‘m 6 maanden huurt. Ik hoef het gewoon niet zelf te hebben! Dan halen ze ‘m ook gewoon weer op.

één jaar geleden

Vandaag de maxi cosi iora air gekocht bij prenatal. Nu bij hun 15% korting en dan kan je nog 50 euro cashback online bij maxi Cosi doen. Kom je op 170.

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Waarom zijn alle co sleepes zo lelijk?
Precies om die reden wil ik de bednest cosleeper. Kost wat maar het oog wil ook wat. Oké, toegegeven: ben keihard geïnfluenced maar ik wil niks anders meer. Verder is onze babyuitzet relatief goedkoop dus we gunnen onszelf deze cosleeper. Ook omdat we best wel geregeld een weekendje weg willen met de kleine of de kleine laten logeren. Dan is deze heel handig omdat het ook een reiswieg is 🤩

één jaar geleden

Hi, ik wil deze aanschaffen heb jij misschien een foto ervan? Alvast vriendelijk bedankt 😊

één jaar geleden

Wij hebben de Joie Roomie Gray Flannel gekocht op bol.com voor €170 via partner baby-stunter

één jaar geleden

Ik heb me al helemaal suf gezocht.. maar vind er geen van hout en die je oo ...
Hè? Ik heb er paar weken geleden wel 20 van in m'n favorieten kunnen zetten en eentje gekocht! Zijn er echt wel.

10 maanden geleden

Ik heb deze ook besteld maar moet nog even wachten tot het geleverd word. Ben je tevreden over het matras? En heb je ergens de juiste maat molton/hoeslaken kunnen vinden?

10 maanden geleden

Reactie op Didu

Ik heb deze ook besteld maar moet nog even wachten tot het geleverd word. B ...
Ja, wij hebben deze ook! Fijne cosleeper. https://www.bol.com/nl/nl/p/meyco-jersey-hoeslaken-co-sleeper-2-pack-50x90-cm-wit/9200000112704402/?s2a= we hebben deze hoeslakens van Meyco, past goed!

10 maanden geleden

Reactie op Alous

Ja, wij hebben deze ook! Fijne cosleeper. https://www.bol.com/nl/nl/p/mey ...
Top, dankje! Je hebt geen apart matras hoeven kopen?

10 maanden geleden

Reactie op Didu

Ik heb deze ook besteld maar moet nog even wachten tot het geleverd word. B ...
Ja wij hebben meyco hoeslakens voor eromheen. Tot nu wel tevreden over de Co-sleeper, nog niet gebruikt, maar wel in elkaar gezet en ziet er goed uit 😊

10 maanden geleden

Reactie op Didu

Top, dankje! Je hebt geen apart matras hoeven kopen?
Nee klopt, er zit een matrasje bij!

6 maanden geleden

Ik heb deze ook, maar vind het jammer dat mijn dochter best een stukje lager ligt dan het matras. Heb jij een extra matras erin gedaan of gewoon het dunne matrasje erin gelaten wat erbij zit?