10 Reacties
5 maanden geleden
Als het alleen op de onderbenen zit kan dit zeker goed van het kruipen komen hoor! Mijn dochtertje zit er ook helemaal onder. Wat zijn voor jou enorme grote blauwe plekken? Kun je hier een foto plaatsen?
5 maanden geleden
Mijn tweeling heeft ook altijd wel een blauwe plek op hun beentjes. Vind ik niet zo heel gek, want ze kruipen overal overheen, zijn flink aan het oefenen met (los) lopen en vallen regelmatig.
Ik heb zelf ook altijd wel een blauwe plek op mijn benen.
5 maanden geleden
Mijn zoontje is een echte sloopkogel en banjert overal overheen, tegenaan, onderdoor etc. Heeft ook altijd wel blauwe plekken inderdaad, maar vooral op de onderbeentjes van het kruipen over speelgoed heen en de traprandjes etc. Ook soms wel op z'n onderarmpjes en z'n voorhoofd als hij weer iets verkeerd heeft ingeschat en ergens tegenaan valt o.i.d. Maar zijn altijd kleine plekjes eigenlijk.
Hoeft echt niet te betekenen dat er iets gigantisch mis is. Maak je je dan zorgen dat er een ziekte speelt of meer eventuele hardhandigheid bij de opvang of iets in die trant? Als je je zorgen maakt idd de huisarts vragen.
5 maanden geleden
Is zeker normaal hoor. Hier ook door het kruipen, bij de knietjes en de onderbenen. Zeker met het mooie weer, dan kruipt ze buiten in de tuin (of buiten op de opvang) over de stenen, dan heeft ze aan het eind van de dag helemaal rode knieën en soms ook een paar blauwe plekjes. Ze lijkt er bij ons verder geen last van te hebben, maar bij twijfel voor de zekerheid inderdaad gewoon even je huisarts bellen.