198 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben er weer bij 馃槉

4 maanden geleden

Op naar het lang langvoeden. 馃

4 maanden geleden

Jaa! Hier nu 1 jaar borstvoeding en 0 plannen om binnenkort te stoppen. En: als het goed is komt morgen m'n hangertje (voor een ketting), gemaakt met borstvoeding binnen: ik ben heeel benieuwd!

4 maanden geleden

Reactie op Ayla26

Jaa! Hier nu 1 jaar borstvoeding en 0 plannen om binnenkort te stoppen. En: ...
Wat leuk! Ik denk dat ik dit ook ga doen

4 maanden geleden

Reactie op Ayla26

Leuk! Ik was gisteren toevallig aan het kijken. Toch wel mooi aandenken aan een bijzondere periode. Waar heb je hem laten maken?

4 maanden geleden

Nu ben ik helemaal enthousiast haha. Ik vind die armbandjes of kettinkjes mooi waar ook een geboortesteentje bij zit

4 maanden geleden

Oh mijn dochter had gisteravond weer wat nieuws hoor. Ze maakte er een soort spelletje van. Eerst beetje drinken. Daarna los laten. Weet aanhappen. Los laten. Weer aanhappen. Dit ging een tijdje door. Bijt ze opeens! Dus ik streng zeggen dat dit niet mag en ze mama pijn doet. Nou, lachen dat kind 馃槀

4 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Oh mijn dochter had gisteravond weer wat nieuws hoor. Ze maakte er een soor ...
Ooh verschrikkelijk馃槚 fijn ook dat het een spelletje is voor d'r. 馃珷 Hier bijt ze niet, maar drinkt ze op de 茅茅n of andere manier met haar tanden. Ze hapt goed aan, dan glijden ze denk ik wat weg en zet ze haar tanden erin. Ik merk er niks van totdat het drinken pijn gaat doen. Dan koppel ik haar af en zie haar tandafdruk staan in de rand van tepel naar tepelhof 馃槄

4 maanden geleden

Reactie op Munkie

Ooh verschrikkelijk馃槚 fijn ook dat het een spelletje is voor d'r. 馃珷 Hier b ...
Oef, ja dat heb ik ook wel eens. Gelukkig niet altijd. Heb het idee dat het soms een tijdje is als er nieuwe tandjes doorkomen, dat ze dan minder goed kan happen of het voor haar misschien wat pijnlijk is. Maar echt tandafdruk erin heb ik volgens mij nog nooit gehad. Klinkt pijnlijk 馃檭

4 maanden geleden

Tijdens borstvoeding, Draait, klimt, danst, hangt en wiebelt jullie kind ook? Elke positie wordt wel ingenomen, maar stil zitten... Dat zit er niet in! Tegenwoordig word ik in mijn buik getrappeld/geschopt, omdat ze wil springen terwijl ze drinkt. 馃ゲ馃槄

4 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Oef, ja dat heb ik ook wel eens. Gelukkig niet altijd. Heb het idee dat het ...
Dat zou ook inderdaad kunnen. Na een lange pauze komen er nu ineens weer een hoop tanden/kiezen. Ze wilt daardoor ook weer vaker aan de borst om te tutten. Eerste keer dacht ik wat voel ik, want ze beet niet, maar wel een scherpe pijn en toen zag ik al haar tandjes erin staan馃珷Misschien word ik wel gebruikt als bijtring馃檲

4 maanden geleden

Tijdens borstvoeding, Draait, klimt, danst, hangt en wiebelt jullie kind oo ...
Jup, echt een acrobaat. Voeden tussen haar slaapjes door is daardoor bijna niet te doen. Hier staat ze al twerkend bovenop me馃槄 Dus heel herkenbaar.

4 maanden geleden

Reactie op Munkie

Leuk! Ik was gisteren toevallig aan het kijken. Toch wel mooi aandenken aan ...
Mama Jewels. Ik ben er erggg blij mee馃グ

4 maanden geleden

Vooral staand drinken is favoriet op het moment. Maar alles er tussenin ook馃ぃ Heeel herkenbaar. Tenzij hij heeel moe is, dan nestelt hij zich pal bovenop me.

4 maanden geleden

Bij mij applaudisseert ze als ze drinkt 馃槄

4 maanden geleden

Oh en hier graait ze tegenwoordig ook meteen naar de borst waar niet uit gedronken wordt om vervolgens met m'n tepel te spelen. Heel akelig vind ik dat馃槀 Nooit gedaan tot een weeknof twee geleden. M'n borsten hebben het zwaar te verduren momenteel. Vooral als ze weer eens een draai probeert te maken en dan de ene borst vasthoudt met haar tanden en andere met haar graaivingertjes 馃ゲ

4 maanden geleden

Reactie op Ayla26

Mama Jewels. Ik ben er erggg blij mee馃グ
Heel Mooi!馃ぉ Hier wil ik die van mij ook gaan bestellen. Is 茅茅n van de weinige die echt goud heeft en ook nog keuze in verschillende sieraden hierin.

4 maanden geleden

Reactie op Munkie

Oh en hier graait ze tegenwoordig ook meteen naar de borst waar niet uit g ...
Oh en dan met die nagels eroverheen 馃ゲ de horror! Exact dat. Mjn tepels doen nu heel erg pijn en ik weet niet of het door deze verschillende speelse houdingen gaat of dat het mogelijk een vroeg zwangerschapsymptoom mag zijn. 馃槶 Denk het eerste...

4 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Bij mij applaudisseert ze als ze drinkt 馃槄
Zo schattig! 馃槏

4 maanden geleden

Reactie op Ayla26

Ik ben heel benieuwd! Ik heb besloten dat ik dat graag zou willen als het avontuur stopt. Ik dacht zelf aan oorbellen!