317 Reacties

één jaar geleden

Nog maar 6 wekennnn! Echt een heerlijk vooruitzicht 🥳🥰

één jaar geleden

Vanaf vrijdag dan echt verlof 😍👌🏼

één jaar geleden

Ik ben dankbaar voor de verloskundige zorg die ik ontvang. Met regelmaat mag ik komen, kan altijd bellen en ze staan me altijd vriendelijk en belangstellend te woord. 😊 Het lijkt mij een mooi beroep om uit te oefenen!

één jaar geleden

Ik ben super blij dat het goed gaat met de kleine man. Er is een periode geweest dat ik hem een stuk minder voelde, hij bewoog wel maar was voor mij niet te voelen. Nu dat ie is ingedaald voel ik hem echt super goed! Kan soms pijn doen of ontprettig zijn, maar dit is 1000x beter dan onzekerheid en bijna dagelijks maar het ziekenhuis gaan🥰 En dalijk lekker eten,heb ik ook zin in😂🤪

één jaar geleden

Nog 3,5 week en dan eindelijk weer: - harde worst ❤️ - gerookte zalm ❤️ - Filet american ❤️ - Sushi ❤️ - rauwe ham ❤️ Echt alles waar je me ‘s nachts voor wakker mag maken en wat ik 9 maanden heb moeten missen!! 🙏🏻

één jaar geleden

Nog 7 weken ! Jeej !! bijna carpaccio en filet american 🥰 zo dankbaar voor de hulp van mijn man !

één jaar geleden

36+1 (van de eerste) en voel me nog super fit! Kan nog super veel doen, ben het zwanger zijn echt nog niet zat. 😄

één jaar geleden

Reactie op DTbaby

Ik ben dankbaar voor de verloskundige zorg die ik ontvang. Met regelmaat ma ...
Dit vind ik een leuke en sluit ik me volledig bij aan! De complimentjes daar steeds over hoe goed het gaat, de duidelijkheid en professionaliteit als het even minder goed gaat/spannend is als we op uitslagen wachten, het enthousiasme van hun kant iedere keer als ze het hartje horen etc. Ik ben echt blij met deze zorg en deze dames, helemaal vertrouwen in de bevalling!

één jaar geleden

Mijn gynaecoloog is echt een heldin 🙏🙌

één jaar geleden

Vanaf volgende week verlof! 🥰

één jaar geleden

Dankbaar dat wij na 2 operaties en 16 behandelingen over een paar weken eindelijk ons eerste kindje mogen verwelkomen 🍀

één jaar geleden

Mijn laatste zwangerschap, dus alle schopjes lijk ik nog bewuster mee te maken en van te genieten. Ben het zwanger zijn nog lang niet zat 💙

één jaar geleden

Sinds deze week verlof en eindelijk is het zomer ☀️ En ik geniet enorm van de dagen dat mijn dochter op de opvang is en ik zo’n dag rustig aan kan doen. De dag daarna met haar is daardoor extra leuk 🥰 Dit is ook mijn laatste zwangerschap en ik geniet daardoor extra van het getrappel in mijn buik. Nog ongeveer 5 weken ❤️

één jaar geleden

Enorm dankbaar voor mn vriend die alle taken in huis op pakt zonder te klagen en mij zelfs 'stilzet' omdat ik teveel doe. Ook voor dat hij iedere avond met liefde onze peuter naar bed brengt en alle keren terug gaat (heeft het momenteel heel lastig heeft met slapen). En vaak daarna ook nog een paar uur moet werken. Mn held💙

één jaar geleden

Laatste daagje werken🥳

één jaar geleden

Laatste zwangerschap en ondanks de enorme bekkenklachten geniet ik nu intens van de schopjes. Of het nu 8:00 ‘s ochtends is of 03:00 ‘s nachts 🥰

één jaar geleden

Zag zo op tegen zwanger zijn maar vind het heerlijk! Ben echt gezegend met een fantastische zwangerschap waarin ik merk dat geen alcohol, goed blijven slapen, regelmaat en beweging ervoor zorgen dat ik me fit ben blijven voelen en me ook mentaal sterk voel. En ook zo blij met mijn man - tijdens deze zwangerschap getrouwd, die alles opvangt als ik toch even moe ben of door mn energie ben. En ook heerlijk nesteldrang heeft en zich zowaar tot klussen heeft ontpopt. Op naar een goede bevalling en kraamtijd, en natuurlijk alles wat daarna komt. ❤️

één jaar geleden

Reactie op Jo91

Laatste daagje werken🥳
Hier ook! Nog iets meer dan 2 uur werken 🥳🥳🥳

één jaar geleden

Ik heb op de uitgerekende datum pas een jaar een relatie met mijn vriend en ik ben dankbaar voor hem in mijn leven. Had het nooit willen doen zonder hem 🫶🏼

één jaar geleden

Gewoon zo dankbaar om elke dag ons kindje te mogen voelen in m’n buik en m’n lieve man die alles voor ons doet als het nodig is. Vandaag liggingsecho gehad en alles was weer goed. ❤️