317 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een heerlijk weekje vakantie gehad! Laatste vakantie met z’n 3tjes en wat hebben we genoten 🥰❤️ heerlijk om nog even lekker alle aandacht aan m’n nu nog enige dochter te kunnen geven.
Morgen 37 weken en ik ben zo blij dat ik me nog zo goed voel. Hopelijk blijft de kleine meid lekker zitten tot 40 weken 🌸
één jaar geleden
Mijn voorweeën zijn weer gezakt dus ik kan gelukkig weer wat! Nu lekker genieten van het mooie weer en intussen kan die kleine man lekker in t zwembadje spelen (en we oefenen meteen maar even met de zindelijkheid in de blote kont🤭)
één jaar geleden
Na de versie heb ik minder last van maagzuur en druk de kleine niet meer tegen een zenuw aan als ze zich uitrekt 🥰🥰🥰
één jaar geleden
Na de versie heb ik minder last van maagzuur en druk de kleine niet meer te ...
Ahhh heb je hem gehad!? Geslaagd dus? 😃
één jaar geleden
Ahhh heb je hem gehad!? Geslaagd dus? 😃
Yesss hij is geslaagd! Nu afwachten tot de vaginale bevalling 😍
één jaar geleden
Nog een dikke 5 weken en dan kan ik eindelijk men kleine meid in de armen nemen 💕
Wat geniet ik van ieder schopje , iedere beweging of tikjes wanneer ze de hik heeft 🙈
Wat kijk ik ook uit naar het terug eten van een lekker bleu gebakken steak , Martino , scampi’s , kreeft en oesters… ook dankbaar dat ik door deze zwangerschap na meer dan 15jaar roken volledig gestopt ben. En dit zonder terugval of zondigen 🙏
één jaar geleden
Reactie op TiffanyH
Nog een dikke 5 weken en dan kan ik eindelijk men kleine meid in de armen n ...
Haha wat grappig hoe iedereen anders telt. Ik tel tot 42 weken (voornamelijk om teleurstelling te voorkomen als ik de 40 weken aan tik en er gebeurt niks 😂). Dus voor mij ook nog een dikke 5 weken tot ze er is! 😄🤗
één jaar geleden
Ben nu 36+3 weken. Ondanks dat ik het heel spannend vind dat de bevalling in principe elk moment kan gebeuren, verbaas ik me er ook over hoe goed ik me nog voel. Zeker als ik de klaagmuur doorlees, dan voel ik me bijna schuldig.
Heb uiteraard ook last gehad van alle kwaaltjes en ongemakken, maar dat is sinds een paar weken allemaal minder geworden. Wellicht door het ingaan van mijn verlof met 34 weken?
- ben nog best fit
- houd geen vocht vast
- kan goed rusten
- kan gewoon redelijk normaal eten (icm zwangerschapsdiabetes)
- heb het niet extreem warm met dit weer
Kan ook niet wachten tot de kleine er is en dat ik dan klaar ben met zwanger zijn. Kijk vooral uit naar:
- weer alles kunnen eten en drinken wat ik wil (sushi!!)
- weer kunnen liggen hoe ik wil
- seks met mijn vriend (sta al bijna 9 maanden droog 🙃)
- knuffelen met de kleine 🥰
Nu hopen dat de laatste weken net zo fijn zijn als de afgelopen weken en dat de bevalling goed en voorspoedig zal verlopen 😊
één jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Mijn voorweeën zijn weer gezakt dus ik kan gelukkig weer wat! Nu lekker gen ...
Haha heerlijk, het lijkt net of er een paard boven je staat als je snel kijkt 😆
één jaar geleden
Reactie op Broedkip
M’n zoontje wordt maandag 2, het weer is super dus we kunnen de verjaardag ...
Alvast gefeliciteerd!!
Ik heb nu net een powernap van 2 uur gedaan! Vanavond een barbecue en anders hield ik het niet vol 😂😅
één jaar geleden
Ik heb een mobiele airco op de slaapkamer!!! Super fijn aangezien ik deze weken van plan ben mezelf op te sluiten tot de bevalling. Ondanks dat dat ding klinkt alsof er een vliegtuig land naast m’n hoofd ben ik er super blij mee 😂😂😂
één jaar geleden
Ik heb een mobiele airco op de slaapkamer!!! Super fijn aangezien ik deze w ...
Oeeeeh lekker de koelte opzoeken!