317 Reacties

één jaar geleden

Wat een fijn topic! 😄✨️ Ben nu 37 weken. Ik ben opgelucht over het feit dat ik een erg gemakkelijke zwangerschap heb, minimale ongemakken en ik ben nog steeds fit en kan nog prima wandelen en leuke dingen doen/afspreken. Ben aan het genieten van mijn verlof en het zomerse weer. We hebben de ventilator nu 's nachts aanstaan om de plak nachten te overleven 🫠😉 en dat gaat prima, thank god! Slaap wel minder en vaak wakker, maar ik kan er goed mee om gaan. Zwangerschapshormonen maybe? Merk dat ik meer energie heb dan m'n man haha 🤣 Anyway, al met al sta ik er positief in en ben ik erg nieuwsgierig wanneer onze eerste komt!

één jaar geleden

Alvast gefeliciteerd!! Ik heb nu net een powernap van 2 uur gedaan! Vanavo ...
Dank je wel! Slim!! Ik ben wel even gaan liggen, maar had maar kwartiertje ofzo geslapen. Het was druk en heftig (ook nog even bedacht voor 11 man te koken oeps🙊🙊) maar nu met de pootjes hoog lekker 3 perenijsjes weggewerkt hahaha! Hoe was/is de BBQ

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

Dank je wel! Slim!! Ik ben wel even gaan liggen, maar had maar kwartiertje ...
Heeerlijk, lekker jezelf laten verzorgen hoor ;) Barbecue was heerlijk! Ben alleen altijd heel snel vol haha. Maar heb mensen lekker voor me laten lopen en in de hitte heerlijk pootje gebaad in een emmer water 😂

één jaar geleden

Heeerlijk, lekker jezelf laten verzorgen hoor ;) Barbecue was heerlijk! B ...
Heerlijk!! Had ik ook beter moeten aanpakken 😂

VRIEND

één jaar geleden

Al heb ik mijn partner de afgelopen maanden menig maal achter het behang willen plakken mag ook welk gezegd worden dat nu vanaf 1 maand voor de geboorte hij echt super zijn best doet. Om én rekening te houden met mijn gevoelens (en dat zijn er nogal wat op het moment) én hij pakt zoveel dingen van mij over zodat ik niet zoveel hoef te doen ❤️❤️ Echt onwijs blij mee en meteen een besef momentje dat ik hem dat ook wel iets meer mag laten weten 🙈🤗

één jaar geleden

Vandaag veels te heet voor activiteiten en in huis helaas ook veels te warm. Maar manlief zette mij en mn kenkels zo in de auto en we hebben net 3 uurtjes in de airco rondjes gereden langs de wateren van t gooi. Heerlijk! Dat doet een olifantje goed!

één jaar geleden

Heerlijk deze temperaturen met een 0.0 citroen☀️🌡inmiddels 34+5

één jaar geleden

Reactie op Rosanna-K

Heerlijk deze temperaturen met een 0.0 citroen☀️🌡inmiddels 34+5
En met top uitzicht!

één jaar geleden

Ik ben dankbaar voor dit koelelement van de wibra op dit moment op de bank want dacht net op ons terras ko te gaan door de hitte…🤣🌞 En wat ik dan ook weer leuk vindt aan dit weer 🌞 zijn alle gillende, lachende, plonzende buurkindjes die ik hoor hier in ons nieuwe huis (Nouja buiten hoor ik ze) 🫶🏼

één jaar geleden

Reactie op Vogeltje32

Vandaag veels te heet voor activiteiten en in huis helaas ook veels te warm ...
Hahahahahahahha wat een benamingen 😂🫶🏼

één jaar geleden

Op dit moment ben ik dankbaar voor heel veel 😊. Dankbaar dat ik een gezonde zwangerschap heb (morgen 36 weken). Dankbaar dat ik weinig klachten heb gehad in de zwangerschap. Dankbaar dat ik een dochter krijg. Dankbaar dat onze dochter het tot nu toe hartstikke goed doet en zoveel trappelt en rolt in mijn buik. Dankbaar voor deze heerlijke zon net toen mijn verlof begon. Dankbaar voor mijn zwembadje in de tuin en de airco's binnen 😅. Dankbaar voor mijn lieve vriend die enorm veel van me overneemt (hoe doen single moeders dit? 😵‍💫) Dankbaar dat ik zo uit kijk naar de bevalling en tot nu toe nog enorm kalm ben erover. Dat was het denk ik wel een beetje tot nu toe 😅. Op dit moment ben ik echt oprecht gelukkig en kan niet wachten tot mijn kleine meisje in mijn armen ligt. Dat meisje waar ik al zovaak over gedroomd heb 😍👧🏽

één jaar geleden

Even afkoelen op een balkon met schaduw, het waait lekker en een koud voetenbad!🙂

één jaar geleden

Reactie op Doriennn

Even afkoelen op een balkon met schaduw, het waait lekker en een koud voete ...
Wat leuk dat je kat ook op het balkon kan! Heb je het gaas helemaal tot bovenaan? Zo ja, heb je dan misschien een foto van hoe het eruit ziet?

één jaar geleden

IK HEB ER ZO VERSCHRIKKELIJK VEEL ZIN IN DAT ZE ER IS!!!! Kan echt niet wachten!!

één jaar geleden

Nog een positief dingetje ik ben maar 3kg aangekomen inplaatst van bij me dochter over de 30kg. Dus dat noem ik zelf heel positief. Wel nadeel (was hier voor enorm veel afgevallen tijdens de eerste 30week van de zwangerschap. Nu 35week)

één jaar geleden

Iets geks maar; Ik ben aan het leren de pijn van het trappen, draaien en afzetten om te zetten naar gedachtes als; “Dit doet die al weken en al weken overleef je het” “Hij is gewoon erg enthousiast en wil ons graag ontmoeten” “Hij wordt vast een prof sporter met die spieren van hem” “Hij kruipt straks zo uit je tijdens de bevalling” En dat soort onzin 😂🫶🏼

één jaar geleden

Ik heb vandaag een versie gehad en die is geslaagd! Zo mega blij mee! 🥳

één jaar geleden

IK HEB ER ZO VERSCHRIKKELIJK VEEL ZIN IN DAT ZE ER IS!!!! Kan echt niet wa ...
Ik ook 🥰🤩

één jaar geleden

Ik heb vandaag een versie gehad en die is geslaagd! Zo mega blij mee! 🥳
Whiehoeeee 🥂

één jaar geleden

Iets geks maar; Ik ben aan het leren de pijn van het trappen, draaien en a ...
Hahahha heb jij tegenwoordig ook dat een voetje zo ver uitsteekt, dat je bang bent dat je buik scheurt? 😂 Zou bijna denken dat ze haar eigen keizersnede aan het veroorzaken is