9 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb toevallig gister de wildride gekocht en getest in de winkel. Ideaal! Het is niet om hele lange afstanden mee te wandelen, maar voor wat kleinere stukken is het ideaal. Vooral als ik bijv ga fietsen en even naar een paar winkels wil of als we naar de dierentuin gaan en ze wil zelf lopen lijkt me dit echt top!
4 maanden geleden
Wij hebben de tula die is ideaal en vanaf baby zijnde tot 4 jaar te gebruiken ik ben hier erg positief over.
4 maanden geleden
Reactie op JennifervW
Wij hebben de tula die is ideaal en vanaf baby zijnde tot 4 jaar te gebruik ...
Deze hebben wij ook heel tevreden over.
4 maanden geleden
Ik heb nog steeds die van ergobaby. Je voelt totaal niet hoe zwaar ze is erin. Erg fijn.
4 maanden geleden
Ik ben heel blij met die van little lamb (pre school / toddler versie). Daar past zowel m’n 1 jarige als 3 jarige nog in.
4 maanden geleden
Wij hebben deze https://www.prenatal.nl/onderweg/draagzakken-en-draagdoeken/dooky-urban-comfort-draagzak-5708710.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlIG2BhC4ARIsADBgpVTmGsbrylOHhOPlyeMSv68GUzfrjWaI7U5h4dzUPERCuJjjl1dusxsaAl3REALw_wcB
Erg fijne zak!
4 maanden geleden
Reactie op Wendy010
Wij hebben die van wildrider. Echt een top ding. Zowel onze kleine van 1 j ...
Dank voor alle reacties. Ook de wild rider besteld! Ze wilt niet meer echt in een gewone draagzak dus dit lijkt me de perfecte oplossing!