33 Reacties

één jaar geleden

Ik weet niet goed wat voor sport te doen.. ben nu 9 weken zwanger en in het ...
Misschien met speciale zwangerschaps sport groepjes. Ik vond mom in Balance leuk

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Misschien met speciale zwangerschaps sport groepjes. Ik vond mom in Balance ...
Wist niet dat dat bestaat! Maar zou leuk zijn, ik ga kijken!

één jaar geleden

Wat een respect heb ik voor jullie sportende dames! Mij lukt het momenteel echt niet, veel te moe en inactief. Maar ik moet wel echt weer iets gaan doen voor mijn gevoel. Ik zag laatst dat Fit At Home een speciaal sportprogramma heeft voor zwangere dames. Dat kun je gewoon thuis doen, wat mij heel chill lijkt. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat?

één jaar geleden

Ik ben begonnen met zwemmen. Ik sport altijd 3x per week in de sportschool of als ik geen zin heb dan thuis rondje hardlopen en op mijn matje. En nu wissel ik dit af met af en toe baantjes trekken. Als je dacht dat je conditie had ga eens zwemmen🫠

één jaar geleden

Ik doe alles nog gewoon. Ik sport 1x in de week bij mijn fysio (revalidatie) en doe 2x in de week een full body workout. Ik fiets iedere dag voor werk zo’n 10-20km. Ben gymdocent dus overdag ook lekker in beweging. Af en toe een rondje hardlopen als ik tijd over heb.

één jaar geleden

Reactie op Elvv

Ik ben begonnen met zwemmen. Ik sport altijd 3x per week in de sportschool ...
Haha vind dit zo grappig van je, helemaal herkenbaar. Bij baantjes trekken denk ik regelmatig: ik ben sportief, maar waarom haalt deze vrouw van zegge 75 mij dan al kletsend en lachend moeiteloos in? 🤔🏊🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Haha vind dit zo grappig van je, helemaal herkenbaar. Bij baantjes trekken ...
Jaa ik denk serieus dat ik erna ermee moet doorgaan. Maar geld ook voor sportschool als ik dat een paar weken doe en je gaat een keer hardlopen denk je pfoe...

één jaar geleden

Ben nu 9+1 en ik ga 3 x per week naar de sportschool en doe lekker krachttraining best wel zwaar wat ik altijd al deed, ik sla alleen de buikspieren over en doe nu vooral letten op mijn corr tips van sterkher.nl vandaag gehaald. En als ik vrij ben wandel ik nog lekkere stukken met mijn hond, op werk loop ik ook de hele dag dus ben in ieder geval altijd wel in beweging. :)

één jaar geleden

Ik ben opzoek naar alternatieven voor buikspier oefeningen. Ik ga iedere week naar bodyshape les. Gaat ip nog prima. Ik stap in plaats van spring en doe andere oefeningen tijdens het buikspier stukje. Maar ik doe steeds hetzelfde en zoek wat variatie. Liefst niet veel op mn rug liggend. Ik doe nu steeds glute bridges en been/bilsspier oefeningen terwijl ik op m’n zij lig. Iemand leuke alternatieven?

één jaar geleden

Een keer in de week spinning liefst elke week zwemmen en ik rijd nog mijn eigen paard. Inspanning kost wel wat maar een getraind lijf vind ik erg belangrijk ook voor de bevalling😊

één jaar geleden

Reactie op Minion feb 2021

Ik ben opzoek naar alternatieven voor buikspier oefeningen. Ik ga iedere ...
side plank? of armspieren met gewichtjes trainen

één jaar geleden

Reactie op Minion feb 2021

Ik ben opzoek naar alternatieven voor buikspier oefeningen. Ik ga iedere ...
Deze doe ik o.a.

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Deze doe ik o.a.
Wordt wel met de week zwaarder btw. Denk iets met elke week meer kilo’s omhoog duwen. Ik doe dit 4x 45seconden. Waarbij is bij 22sec wissel van kant. Andere elleboog op de mat en dan over flippen. Doe ze niet direct achter elkaar, maar vier rondend van 8 oefeningen. Deze vaak ter vervanging van de buikspieren die de anderen doen.