16 Reacties
één jaar geleden
Reactie op M W N
Liever iets te veel water met dit warme weer dan te weinig. Hij hoeft hem j ...
Dat snap ik, ik vraag me alleen af hoe het kan dat de milliliters dus anders zijn bij de flessen…
één jaar geleden
Mijn dochter heeft een tijd in het ziekenhuis gelegen. De logopediste zei toen dat de dr Brown niet altijd klopt. Hoe en wat verder weet ik niet sorry
één jaar geleden
Maatbeker hoef je niet persé te halen, weegschaal is net zo makkelijk (want 1g=1ml) en misschien nog wel betrouwbaarder (ivm afleesfouten met maatbeker)
Redelijke kans trouwens dat de Difrax ook niet precies klopt😅
Het rottige is dat je nu alleen weet dát er in ieder geval 1 fles niet klopt, maar je kan eigenlijk niet zeggen welke niet klopt (kans is ook aanwezig dat je tot nu toe juist wat te geconcentreerde melk hebt gegeven) maar het kan ook nog zijn dat bv de ene 85ml bevat bij streepje van 90, en de andere fles 95 bij streepje van 90. Dan heb je wel 10ml verschil, maar met 5 ml maar weinig afwijking van wat je wou hebben (die 90ml). En die 5 ml valt waarschijnlijk gewoon in de norm van wat mag qua afwijking voor markeringen😅
één jaar geleden
Hi, wij hebben hetzelfde gemerkt met de 250ml flessen van dr. Brown. Ivm sonde voeding hebben wij injectiespuiten waarop de maatverdeling wel klopt. 45ml in de injectiespuit is 50ml op de fles. 60ml in de injectiespuit is net geen 70ml op de fles. Ik vind dit verschil echt bizar en heb een email gestuurd naar dr. Brown. Zie hier hun reactie.
één jaar geleden
Huh, bizar dit! Wij gebruikten altijd de flessen van dr Brown. Schrik hier wel van. Vindt de reactie in die mail ook echt niet kunnen.
één jaar geleden
Nee ik vind hun reactie ook niet kunnen.. kijk als hij straks 100ml moet drinken en het wijkt dan 5ml af dan vind ik het een ander verhaal maar 5ml verschil voor een prematuur die 8x45ml moest drinken vind ik best veel.
@TS: wij hebben nu het plastic 60ml flesje van dr. Brown. Deze maatverdeling klopt wel. 40,45,50,55 en 60 ml hebben we allemaal uitgeprobeerd met de injectiespuit en dit komt precies overeen met dit flesje. Ik weet niet hoeveel ml je nu geeft en of dit misschien een optie is? (Ik weet niet of alle flessen wel of niet afwijken, ik zou het dan alsnog zelf even testen via de weegschaal van de reactie hieronder)
één jaar geleden
Ik ben er achter gekomen dat de d’r Brown afwijkt en de difrax klopt!
2 maanden geleden
Hier hetzelfde
Probleem, dit gecontroleerd met water en met een weegschaal. De difrax is kloppend! De dr brown wijkt af, ik vind dit zelf ook een groot verschil en al helemaal dar je dan niet precies weet wat je kindje binnenkrijgt