23 Reacties
5 maanden geleden
Pas ergens een filmpje gezien dat je appel in frietjes/patat kan snijden. Zo kunnen ze het heel makkelijk afhappen en hebben ze geen hele grote stukken in hun mond
5 maanden geleden
Wij geven hier alles. Banaan is ook favoriet en vind ik makkelijk om te geven. Stukjes peer, mandarijntjes in halve partjes, stukjes appel (die doe ik nog net wat kleiner dan peer vind dat ook wat fijner), aardbei, framboos, blauwe bessen, mango, meloen), kiwi
5 maanden geleden
Reactie op meikenicolien
Wij geven hier alles. Banaan is ook favoriet en vind ik makkelijk om te gev ...
En dan de mandarijn uit het vliesje?
5 maanden geleden
Hier eet ze bijna alles wel, maar appel vind ze inderdaad te hard. Meloen, druiven, aardbeien en kersen zijn hier favoriet 😻
5 maanden geleden
Eet hier zelf altijd 2 bananen dan eet hij lekker mee. Verder zijn aarbeien ook favorieten. En hij krijgt gewoon nog een potje fruit.
5 maanden geleden
Hier eet ze eigenlijk al het fruit wel. Gewoon uit het vuistje vanaf een maand of 5 / 6 behave frambozen en bramen..als ik ze alleen al pak word ze al gek😂
VRIEND
5 maanden geleden
Hier eet ze alles al, maar ook nooit fruithapjes gekregen. Geef alles volgens Solid starts.
Ook appel, al blijf ik dat ook spannend vinden maar ze vind het echt heeeeel lekker en het is wel echt goed voor hun mondmotoriek. Dun gesneden in plakjes.
Blokjes watermeloen, druiven, echt zoete aardbeien, peer en nectarine is hier favoriet. Eet alles ook gewoon met schil trouwens.
5 maanden geleden
Reactie op celineeeee12345
En dan de mandarijn uit het vliesje?
Nee doe ik niet. Als er grote ‘draadjes’ aan zitten haal ik die er wel af.
Ze eet wel al vanaf 6 maanden via solid starts dus je kan evt beginnen met uit het vliesje maar ik vind dat te veel gedoe 😉