189 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Kmchild
Onze dochter is ook op 20-7 geboren! Gisteravond haar eerst echt glimlach n ...
Onze dochter is op 22/7 geboren en hier is het ook pittig. Ook KMA en verborgen reflux. Wij zitten nu in de testfase met Nutrilon Pepti en moeten 19sept terug naar het CB voor een provocatietest. Hoe zit dat bij jullie? Ik zit eraan te denken om de verborgen reflux (vastgesteld bij de osteopaat) niet te melden omdat ik hoor dat dat idd niet serieus genomen wordt op het CB.
茅茅n jaar geleden
Reactie op UPM
Onze dochter is op 22/7 geboren en hier is het ook pittig. Ook KMA en verbo ...
CB wil ons sowieso niet helpen voor ons dochtertje 8 weken is. Daarom zelf maar vast aan de gang gegaan..!
茅茅n jaar geleden
Het is nu half 6 in de ochtend en m'n zoontje heeft van 22.30 tot nu geslapen. Wat bizar en lekker.
Was zelf wel om half 5 wakker geworden en gaan kolven, omdat m'n borsten op springen stonden. Dus nu flesje gekolfde melk aan het geven.
Wel lekker even rust, want overdag was gisteren echt pittig. Met hazenslaapjes en alleen vast gehouden willen worden.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Sa--696
Het is nu half 6 in de ochtend en m'n zoontje heeft van 22.30 tot nu geslap ...
Ik heb precies hetzelfde vanochtend! Mijn zoontje heeft van 10 tot half 7 geslapen en heeft voor het laatst gedronken om 9 uur. Ik heb hem dan ook maar even wakker gemaakt voor een voeding.
茅茅n jaar geleden
Reactie op UPM
Onze dochter is op 22/7 geboren en hier is het ook pittig. Ook KMA en verbo ...
Wij moeten woensdag naar CB. K zeg gewoon dat ik zelf ben begonnen met testen van de KMA en haar voeding nu indikken met gelilact. Hun kunnen me wat. Als ze mij niet serieus nemen dan ik hun ook niet. Kreeg ook adviezen mee waar ik totaal niet aanhad. Ik heb al een machtiging maar via een dietiste. Onze dochter krijgt Nutramigen LGG 1.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Verona1983
Hier ook vermoedelijk een meisje met KMA. Ons zoontje (6 jaar) had het ook ...
Wij geven Nutramigen. Ze poept eindelijk weer en het krijsen is gewoon weg. Ik dik het wel in met gelilact want onze dochter heeft verborgen reflux.
Wat erg dat CB jullie alsnog dan niet serieus neemt. Pff ik snap dat echt niet.
Bij ons ook ja dat hoort er allemaal bij.
茅茅n jaar geleden
Zoontje van 17-7. Sinds vorige week erg alert als hij wakker is. Is ook langer wakker. Hij volgt geluiden, licht en bewegingen. Prachtig natuurlijk, maar maakt ook dat ik hem overdag in z'n wiegje leg op een redelijk donkere kamer. Anders kan hij de slaap niet vatten. Hij lacht nu ook gericht en imiteert m'n gezichtsuitdrukkingen. Mooi om te zien! Erg tevreden ventje.
茅茅n jaar geleden
Reactie op UPM
Die willen bij voorbaat al geen testfase en provocatietest doen??
Ik mag het zelf testen met borstvoeding. Daar was ik natuurlijk al mee begonnen.
Verder zeggen ze dat huilen normaal is en dat dat tot 8 weken op z鈥檔 ergst is en dus verder niets doen tot die tijd
茅茅n jaar geleden
Reactie op Kmchild
Wij moeten woensdag naar CB. K zeg gewoon dat ik zelf ben begonnen met test ...
Di毛tist waar ik contact mee heb gehad (liep m鈥檔 zoontje ook) die kan/ mag alleen Pepti voorschrijven maar daar ben ik laatst mee begonnen en toen kwam huilen/ uitslag na drie dagen al terug dus daar ben ik gauw weer mee gestopt.
Nu dus zelf Nutramigen gekocht maar daar moet ze (nog) niets van weten. Dus nu 30 cc Nutramigen met BV mengen maar dan drinkt ze Max 40/ 50 cc
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die machtiging kan geven zonder provocatietest. Vond dat ook zooooo zielig voor m鈥檔 zoontje. Narigheid! :-(
Ben benieuwd waar ze woensdag mee komen bij jou.
茅茅n jaar geleden
Hier een dochter van 18-7. Wat (flinke) opstartproblemen gehad maar sindsdien doet ze het super goed.
Nu eerder te hongerig, dus tips om tijd tussen voedingen wat te verlengen zijn welkom. (Snachts stipt om 4 uur, overdag begint ze na 3 uur te zoeken/mopperen. Flessen v 150, die gaan niet helemaal op, maar 120 heeft ze niet genoeg aan)
茅茅n jaar geleden
Reactie op Verona1983
Di毛tist waar ik contact mee heb gehad (liep m鈥檔 zoontje ook) die kan/ mag a ...
Hi je mag mij een bericht sturen als je wilt. Dietiste van ons gaf die wel 馃
Ja Nutramigen is heel vies馃ぃ mijn dochter moest hier ook ff paar dagen aan wennen. Ging ook moeizaam met maar helft drinken. Nu drinkt ze het zo op. Wij dikken die wel in met gelilact vanwege verborgen reflux.
茅茅n jaar geleden
Ik ben nu al zo'n anderhalve week weer een soort van ongesteld en het stopt niet.. Iemand die dit ook ervaart? Ben 20-7 bevallen. De ongesteldheid is niet zoals normaal namelijk. Maar lichtroze zoals toen ik net bevallen was.