7 Reacties

4 maanden geleden

Onze dochter eet ook minder sinds de laatste 2 weken. Vooral warm eten is een ding hier. Momenteel geef ik ze eerst alleen wat losse groenten (sperziebonen, worteltjes) in een schaaltje wat ze zelf opeet, erna nog aardappels en groente door elkaar. De losse groenten gaan nu steeds op, hetgeen met aardappels erbij deels

4 maanden geleden

Soms heb ik het idee dat ze in een fase zitten om alles zelf te willen doen

4 maanden geleden

Hier ook een week of 2 gehad, kwamen 2 tandjes door die nogal gevoellig waren blijkbaar. Vanzelf over gegaan. Als die geen ondergewicht heeft dan gewoon lekker laten gaan

4 maanden geleden

Gaat meestal vanzelf weer over. Miss niet zo lekker, een tandje die eraan komt, eigen willetje ontdekken ofzo. Gaat het structureel worden en loopt z’n groei achter, dan kun je verder kijken maar tot die tijd vooral geen strijd van maken.

4 maanden geleden

Tip: middageten en avondeten omwisselen.

4 maanden geleden

Doorkomende tandjes? Wij hebben hier negen tanden + kiezen achter elkaar gekregen en bij pijn eet ze resoluut niet!

4 maanden geleden

Reactie op miracle88

Tip: middageten en avondeten omwisselen.
Dat gaan we niet doen haha. Middag eten is voor de middag en avond voor de avond. Hij heeft de avond dat ik dit schreef snachts overgegeven en aan de diarree, dus kleintje was niet lekker. Daarnaast ook nog doorkomende kiezen opgemerkt. Denk dat die gewoon even helemaal niet lekker is. Sinds het bericht heeft die gelukkig wel weer iets gegeten qua lunch en avondeten alleen minder. Maar het is oke. Zoals @caatje1988 al zei, hij heeft geen ondergewicht dus zo erg is het niet dat die iets minder eet. Dank in ieder geval voor het meedenken!