17 Reacties
6 maanden geleden
Hoe geef je het avondeten? Pureer je het of prak je het of geef je het zo? Hier wilde ze ook ineens geen kip meer en ei moet ze echt niks van weten! Ik probeerde het vast te geven dus in stukjes maar ik merkte dat ze alleen maar minder en minder ging eten. Ik ben nu toch weer terug gegaan naar het “prakken” van vlees en bepaalde groente en ze eet het ineens weer.
6 maanden geleden
Reactie op issaa
Ja, alle methodes geprobeerd. Geprakt, gepureerd, grof, in kleine stukjes : ...
En eten jullie samen of geef je haar eerst eten? Ik herken het echt hoor wat je beschrijft! Hier was het ook even dramatisch wilde echt bijna niks eten savonds en nog steeds niet alles..
6 maanden geleden
Reactie op issaa
Ja, alle methodes geprobeerd. Geprakt, gepureerd, grof, in kleine stukjes : ...
Ook met koud&warm?
6 maanden geleden
Hier ook hoor! Soms met heel veel geluk eet ze wel een paar stukjes, maar meestal niet. Ik probeer er niet teveel druk op te leggen, ik denk dat ze er dan helemaal geen zin meer in heeft. Gewoon blijven proberen, het komt vanzelf wel weer!
6 maanden geleden
Reactie op issaa
Ja, ze eet nooit alleen. Altijd in gezelschap van mij/vader/ons/oma: tusse ...
Nee dat snap ik! Maar ik bedoel meer, als zij eet eten jullie dan ook mee tegelijk of eten jullie bijv iets later.
6 maanden geleden
Reactie op kelldd
Eet ze in de opvang wel haar groentenpap?
Bij ons geven ze niet eens groente/avondeten op de opvang, enkel fruit, brood en soms cracker of ander tussendoortje
6 maanden geleden
Reactie op issaa
Nee, tegelijkertijd. Zit zij aan haar fruit, dan zitten wij ook zeg maar aa ...
Hmm dan kan het dat ook niet zijn.. het kan wellicht een fase zijn hoor die wat lang duurt, heb je het al eens met het CB besproken? Misschien hebben zij nog tips?